• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    Jason haalt zijn schouders op. 'Je bent het en je blijft het,' mompelt hij en richt zich weer op zijn kluis. 'Ook goedemorgen, nog,' zucht hij.
    'Goedemorgen,' mompel ik terwijl ik hem aanblijf kijken.
    Ik vraag me af wat er is gebeurd dat hij nu ineens zo doet.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:55 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Goedemorgen," Mompelt ze.
    Ik voel haar ogen op me me branden. Abrupt draai ik mijn hoofd om. "Waarom kijk je naar me?" Mijn stem is iets zachter als daarnet.

    Hayley
    Jason draait zijn hoofd om. 'Waarom kijk je naar me?'
    'Ik probeer er achter te komen waarom je nu ineens weer zo doet zoals...je eerst ook altijd deed,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Als ik naar eigen mening voldoende gedanst heb, loop ik naar beneden om de ontbijttafel alvast klaar te zetten. Cornflakes, brood, fruit, yoghurt en drinken. Ik zet het op het aanrecht zodat Blanda er straks niet hoeft naar te kijken. Daarmee klaar, huppel ik terug naar boven. In mijn kamer kijk ik rustig in de kleerkast om een leuk setje te kiezen. Ik leg mogelijke kledingstukken op mijn bed om zo de combinaties te kunnen zien. Twijfels.

    Devon

    Als ik uitgehuild ben, veeg ik mijn tranen weg en besluit ik mijn gezicht in de toiletten maar even te gaan opfrissen. Ik sta op en sluit de deur van het Glee lokaal achter me. In de gang trek ik een wenkbrauw op als ik Hayley met Jason zie praten terwijl Danny gewoon naast haar staat. Vreemd, of misschien ligt het aan mij. Stilletjes loop ik ze voorbij om de meidenwc's binnen te gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Ik probeer er achter te komen waarom je nu ineens weer zo doet zoals...je eerst ook altijd deed," Wouw. Bedankt Oprah. Er graaft iemand in mijn brein.
    Ik kijk haar aan. "Slecht gehumeurd," Geef ik als antwoord.

    Hayley
    'Slecht gehumeurd,' zegt Jason.
    Ik haal mijn schouders op. 'Het zal ook wel,' zucht ik. 'En weet jij misschien wat we zo hebben? Danny hier weet het niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Het zal ook wel," Zucht ze. "En weet jij misschien wat we zo hebben? Danny hier weet het niet,"
    Opnieuw haal ik mijn schouders op. "Wiskunde of maatschappij," Mompel ik en prop dan wat boeken in mijn tas.

    Hayley
    Jason haalt weer zijn schouders op. 'Wiskunde of maatschappij,' mompelt hij.
    Ik knik en kijk even in mijn tas. Ik heb de goede boeken dus al.
    'Dus eh, was het gezellig gisteravond?' vraag ik om de stilte te doorbreken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Dus eh, was het gezellig gisteravond?" Vraagt ze.
    Ik sla mijn kluis dicht en hijs mijn rugzak over mijn schouder. "Gisteravond," Herhaal ik. "Je hebt Devon dus gesproken?"

    Hayley
    'Gisteravond. Je hebt Devon dus gesproken?' zegt Jason.
    Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Ik heb Devon gesproken ja, maar ze heeft niet gezet dat jullie twee sámen gezellig aan het doen waren. Je ziet er nogal brak uit daarom vroeg ik het,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Ik heb Devon gesproken ja, maar ze heeft niet gezet dat jullie twee sámen gezellig aan het doen waren. Je ziet er nogal brak uit daarom vroeg ik het," Zegt ze. Wauw. Ik heb mezelf nog nooit zo verraden.
    "Nou, we waren gisteravond samen in een café. Het was wel gezellig," Mompel ik.

    Hayley
    'Nou, we waren gisteravond samen in een café. Het was wel gezellig,' mompelt Jason.
    'Zie je wel dat "gleeks" niet zo erg zijn,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Zie je wel dat 'gleeks' niet zo erg zijn," Zucht ze.
    "Oké, oké. Jij je zin. Gleeks zijn niet zo erg," Geef ik toe en kijk haar aan. In afwachting van haar reactie.

    Hayley
    'Oké, oké. Jij je zin. Gleeks zijn niet zo erg,' zegt Jason.
    'Meen je dat of zeg je dat nu gewoon maar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Meen je dat of zeg je dat nu gewoon maar?"
    Ik leun tegen de kluisjes aan en sla mijn armen over elkaar. De woorden moet ik over mijn lippen persen, maar ze zijn er wel. "Ik meen het," Zeg ik eerlijk.