• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Dave Harvey Leathers.

    "Dusssss... wat wil je doen?" Zegt ze met een lief lachje. Ik wendt mijn blik af en doe alsof ik heel diep nadenk. Wanneer ik haar weer aankijk, blaast ze een plukje haar omhoog. Het zit er best raar uit en ik moet er om lachen.
    "Ohja, ik ben heel charmant 's ochtends," Grinnikt ze.
    "En ook erg sexy," Voeg ik er met een grijns aan doe, doelend op haar pyjama.

    Hayley Celine Grey
    'En wat heeft het je opgeleverd? Niks. Behalve misschien Danny, maar die ben je waarschijnlijk net zo snel weer kwijt,' zegt Devon.
    Ik wil iets zeggen maar realiseer me dan pas goed wat ze heeft gezet.
    'Wacht, hoe weet jij van Danny?' vraag ik verbaasd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "En ook erg sexy," grijnst Dave.
    Ik grinnik even, omdat ik in het putje van de zomer nog minder dan dit draag, maar dat vertel ik hem niet. Met een beetje geluk komt hij daar zelf nog achter.
    "Naast jou is het anders ook wel prettig wakker worden," antwoord ik met een schuin lachje terwijl ik ongegeneerd mijn ogen over zijn borstkas laat gaan. Dave zou beter in bloot bovenlijf naar school gaan, kan iedereen van dat goddelijke lijf genieten. Zolang ze maar van hem af blijven.
    "Maar je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag," zeg ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Devon

    "Wacht, hoe weet jij van Danny?"
    Ik rol met mijn ogen en druk mijn sigaret uit in het gras. Dan haal ik mijn mobieltje boven.
    "De volgende keer dat je iemand kust, stel ik voor dat je een plek kiest waar niemand je kan zien, als je niet wilt dat ze het weten." Ik steek mijn mobiel omhoog en wijs naar de camera. "Die dingen kunnen heel wat tegenwoordig."
    Ik ga naar mijn ontvangen berichten en scroll tot ik bij dat ene met het filmpje ben. Ik weet zeker dat het niet van degene is die het gefilmd heeft, en het nummer ken ik niet, maar dat duidt alleen maar op de ernstigheid van de zaak. Ik open het bericht en stop mijn mobiel in Hayley's handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'De volgende keer dat je iemand kust, stel ik voor dat je een plek kiest waar niemand je kan zien, als je niet wilt dat ze het weten,' zegt ze waarna ze naar de camera van haar mobiel wijst. 'Die dingen kunnen heel wat tegenwoordig'.
    Iets later drukt ze haar mobiel in mijn handen. Mijn ogen worden groot als ik het filmpje zie.
    'Ik ben dood,' zucht ik waarna ik het mobieltje terug geef en languit in het gras ga liggen. In mijn hoofd ga ik iedereen na die zo'n filmpje zou maken en dan doorsturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    Ze grinnikt even. "Naast jou is het anders ook wel prettig wakker worden," Ik bekijk haar verbaasd aan.
    "Ik stink een uur in de wind en heb een bierbuik, noem je dat prettig wakker worden?" Vraag ik met een grijns.
    "Maar je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag," Zegt ze zachtjes. Wat kan ik zeggen?
    "Bij jou blijven," Mompel ik sarcastisch en grinnik dan even. "Mm, aankleden, ontbijten en daarna zie we wel verder?" En mijn status op Facebook van single naar bezet veranderen, natuurlijk. Ik grinnik even om mijn eigen gedachten. Nee, zo'n kneus ben ik niet.

    Chrissie

    "Bij jou blijven. Mm, aankleden, ontbijten en daarna zie we wel verder?"
    Ik knik even en blijf nog enkele seconden naar zijn buik kijken.
    "Bierbuik? Serieus, daar kan Belinda de was op doen... Nouja, figuurlijk dan, ik heb liever niet dat ze aan je zit," antwoord ik nog op wat hij net zei. Ik laat mijn vingers even over zijn wasbordje gaan. Ja, football is wel voor meerdere dingen goed. "En je stinkt aangenaam," voeg ik er lachend aan toe. Ik vind hem helemaal niet slecht ruiken.
    Ik trek mijn t-shirt wat naar beneden als ik besef dat mijn navel zichtbaar is. Niet dat ik me schaam voor mijn lichaam, maar ik vind het nog steeds een beetje vreemd met Dave bij me. Niet op een slechte manier, eerder leuk vreemd.

    Devon

    "Ik ben dood," zucht Hayley.
    Als ik mijn mobiel weer in mijn handen heb, ploft ze in het gras neer. Ik schud mijn hoofd en rol mijn ogen. Hoezo, melodramatisch?
    "Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Ik heb geen idee wie jou dood zou willen hebben om een kus."
    Ik zucht en laat mijn gedachten even afdwalen naar gisteravond. Als de zon feller begint te schijnen, zet ik mijn zonnebril op. Ik heb geen hoofdpijn, en die wil ik ook niet krijgen. Stiekem vraag ik me af of Jason nog een keertje mee zou willen, ik had het echt leuk -op Nate na dan- maar ik betwijfel het. Hij leek ook anders dan op school, relaxter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Devon schudt haar hoofd en rolt met haar ogen. 'Zo'n vaart zal het wel niet lopen. Ik heb geen idee wie jou dood zou willen hebben om een kus.'
    'Weet ik veel, cheerleaders misschien?' mompel ik.
    Dan kijk ik Devon weer aan. 'Is er een manier hoe ik het goed kan maken?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    "Bierbuik? Serieus, daar kan Belinda de was op doen... Nouja, figuurlijk dan, ik heb liever niet dat ze aan je zit," Grinnikt ze. Ik kijk haar aan en trek één wenkbrauw op.
    "Straks wordt ik nog opgesloten, omdat niemand aan me mag zitten," Mompel ik héél onschuldig. Haar zachte vingers glijden voor mijn buik.
    "En je stinkt aangenaam," Ik lach even. Mijn luchtje valt blijkbaar in de smaak.
    Stiekem laat ik mijn blik naar haar blote buik glijden die zichtbaar is. Een prachtige buik. Helaas heeft ze het gemerkt en trek haar t-shit naar beneden.
    "Ik zal er niet meer naar kijken," Zeg ik, ga op mijn rug liggen en kijk naar het plafond. Met een hand hijs ik mijn broek omhoog, omdat bijna mijn hele onderbroek te zien is. Dat is nou niet bepaald charmant.

    Devon

    "Weet ik veel, cheerleaders misschien? Is er een manier hoe ik het goed kan maken?"
    Ik kijk haar vreemd aan en trek een wenkbrauw op.
    "Volgens mij hoef je van hen geen schrik te hebben, niet als Danny echt in je geïnteresseerd is." Ik denk even na over haar tweede vraag en bekijk haar even. "Laat me nog een keer zitten en dan zal het niet Alyson zijn waar je je zorgen om moet maken," antwoord ik.
    Nee, ik ben niet goed in vergeven en als ik het wel doe, zoals net, dan maak ik mijn standpunt heel duidelijk. Tweede kansen zijn zeldzaam bij mij en van derde kansen is er geen sprake.

    Chrissie

    "Ik zal er niet meer naar kijken," zegt Dave terwijl hij op zijn rug gaat liggen en zijn broek optrekt. Ik bijt op mijn onderlip en kijk hem schuldig aan.
    "Het is alleen... van kijken komt voelen," zeg ik zacht. "En ik weet dat ik je niet zou tegenhouden, ook al ben ik er nu nog niet aan toe," voeg ik er stilletjes aan toe. Ik denk even na of ik nog niets zou zeggen over het opsluiten. Ik besluit het maar wel te doen. "En ik ga je helemaal niet opsluiten, ik vertrouw je, Dave," fluister ik terwijl ik met mijn hoofd op zijn borstkas ga liggen. "Dat heb ik altijd al gedaan."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Volgens mij hoef je van hen geen schrik te hebben, niet als Danny echt in je geïnteresseerd is,' zegt Devon. Ik knik even. Daar heeft ze volgens mij gelijk ik.
    'Laat me nog een keer zitten en dan zal het niet Alyson zijn waar je je zorgen om moet maken,' zegt ze dan.
    'Dank je, Dev,' zeg ik glimlachend. Ik weet dat ze niet snel mensen vergeeft. 'Ik beloof echt dat ik je niet meer zou laten zitten, en al helemaal niet voor een of ander feest,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    Ik draai mijn hoofd naar haar toe, zodat ik haar kan aankijken. Ze bijt op haar onderlip. Ah.. kom op! Ga nou niet iets vreselijks zeggen.. Daar kan ik niet tegen.
    "Het is alleen... van kijken komt voelen," Zegt ze zacht. Ik weet wel wat ze bedoelt, maar.. Ze onderbreekt mijn gedachten en gaat verder met wat ze wil zeggen.
    "En ik weet dat ik je niet zou tegenhouden, ook al ben ik er nu nog niet aan toe," Ik knik even kort. Ik snap haar wel, maar ik ben er zelf ook nog niet aan toe.. Het is.. Het voelt nog niet goed, ook al kennen we elkaar al langer dan vandaag.
    "En ik ga je helemaal niet opsluiten, ik vertrouw je, Dave," Fluistert ze en leg haar hoofd op mijn borst. Haar haren kribbelen op mijn borstkas. "Dat heb ik altijd al gedaan," Ik ben blij dat ze dat zegt, niet dat ik dacht dat het anders is..
    "Ik vertrouw jou ook," De woorden komen misschien iet wat stuntelig uit mijn mond, maar de betekenis erachter is groot.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 17:11 ]

    Devon

    "Dank je, Dev. Ik beloof echt dat ik je niet meer zou laten zitten, en al helemaal niet voor een of ander feest."
    Ik grinnik even en schud mijn hoofd.
    "Dat is gera-" Een diepe geeuw onderbreekt me. "aahden," maak ik mijn zin nog half geeuwend af. Ik steek mijn armen in de lucht en rek me heerlijk uit om me vervolgens languit op het gras te laten vallen. Ik sluit mijn ogen en geniet van de zachte bries. Ik ben doodop, maar dat is mijn eigen schuld.
    "En," zeg ik dan. "Kan hij lekker zoenen?"
    Tja, ik ben nog steeds een meisje.

    Chrissie

    "Ik vertrouw jou ook," antwoordt Dave.
    Ik glimlach en sluit mijn ogen terwijl ik het laken weer over ons heen trek. De doezelige warmte maakt me weer slaperig.
    "Dat weet ik," zeg ik rustig. "En daar zul je geen spijt van krijgen," voeg ik er nog aan toe. Ik geloof dat ik nog nooit zo blij ben geweest met lesuren die wegvallen. Ik ben dan ook nog nooit naast Dave wakker geworden. Je snapt de link wel. Voor mijn part mag de hele dag wegvallen, ik vind het namelijk heel prettig hier.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Dat is je geraaahden,' eindigd ze geeuwend waarna ze zich uitrekt en languit op het gras gaat liggen.
    'En, kan hij lekker zoenen?' vraagt ze.
    Ik lach even. 'Heel lekker,' grinnik ik.
    'En, wat heb jij gisteravond gedaan?' vraag ik geamuseerd. 'Je ziet er eh, uit alsof je het laat hebt gemaakt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    Ze glimlacht, sluit haar ogen en trekt een laken over zich heen. "Dat weet ik," Mijn mond vervormt tot een kleine 'o'. "En daar zul je geen spijt van krijgen," Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht.
    Doordat het laken over ons heen ligt sluit ik langzaam mijn ogen en leg mijn arm om Chrissie heen. Ze ligt met haar hoofd op mijn borst.
    "Slaap je?" Fluister ik zachtjes. Het maakt me niet uit als ze slaapt, ik wil best nog even een paar uurtjes mijn ogen sluiten..