• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    'Dat meen je toch niet?' murmelt Danny waarna hij gaapt.
    'Heey,' zegt Jason dan. Geen idee of hij het tegen ons beide heeft of alleen tegen Danny, maar als ik er vanuit ga hoe hij in het glee-lokaal deed kan ik wel raden dat hij het alleen tegen Danny heeft. 'Hi,' mompelt Danny tegen Jason waarna hij weer gaapt.
    'Te laat gaan slapen?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [oeehh, waar ga je heen ^^?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Nou.. Oké, dan. Voor deze keer. Zullen we er maar eens uitgaan? Ik word stijf van dat in bed liggen," mompelt Dave.
    Ik barst in lachen uit om een foute gedachte en rol een beetje weg van hem. De tranen stromen over mijn wangen.
    "Nou, een stijve in mijn bed, dat kan ik niet hebben hoor," lach ik.
    Ik kijk Dave even aan en moet nog harder gieren. Als ik besef dat Aaron en Blanda en Belinda en pap waarschijnlijk nog slapen probeer ik op te houden. Ik veeg mijn tranen weg en kijk Dave onschuldig aan.
    "Ga jij maar eerst douchen, dan ga ik straks wel. Laat ik even aan Aaron weten dat de eerste drie uur wegvallen."
    Ik druk een kusje op Dave's lippen en spring energiek mijn bed uit. Ik heb zin om te dansen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Hi," Mompelt Danny en gaapt. Ah, ik ben niet de enige die het gisteravond laat heeft gemaakt.
    "Te laat gaan slapen?" Vraagt Hayley aan Danny.
    Wacht even? Negeert Hayley me nou? Dan krijgt ze die terug. Ik draai mijn rug naar haar toe en begin ik mijn kluisje te rommelen.

    Hayley
    Jason zegt niks meer en keert me zijn rug toe waarna hij wat in zijn kluisje rommelt. Ik trek lichtjes mijn wenkbrauwen op. 'Oh, en nu vind je het niet leuk als ik niks zeg,' mompel ik.
    Ik pak wat boeken -hopelijk de goede- en gooi vervolgens mijn kluisje dicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    Ze begint de lachen en ik kijk haar iet wat vreemd aan. De tranen stromen over haar wangen.
    Plotseling krijg ik de ingeving, van wat ik eigenlijk gezegd heb. Een stijve.. ha ha!
    "Nou, een stijve in mijn bed, dat kan ik niet hebben hoor," Lacht ze en veegt haar tranen weg. Ze kijkt me onschuldig aan.
    Met een brede grijns kijk ik terug. "Wat ben je toch een mafkees," Zeg ik met een grijns.
    "Ga jij maar eerst douchen, dan ga ik straks wel. Laat ik even aan Aaron weten dat de eerste drie uur wegvallen,"
    Ik knik. "Komt goed. Deze stijve gaat even douchen,"
    Chrissie kust me en springt dan uit het bed. Ik sla de dekens van mijn benen en stap het bed uit. Direct hijs ik mijn broek op, omdat die zo'n beetje onder mijn onderbroek hangt.
    Rustig loop ik langs Chrissie, pak mijn t-shirt en loop naar de badkamer. Ik draai de deur op slot - Hoewel ik natuurlijk niet van haar verwacht dat ze binnen komt lopen - en kleedt me uit. Met mijn ene hand draai ik de kraan open en met de andere draai ik met douchegordijn om me heen. Ik pak een shampoo fles en begin mijn haar te wassen. Onopgemerkt fluit ik een deuntje.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oh, en nu vind je het niet leuk als ik niks zeg," Mompelt ze.
    Direct draai me hoofd om en kijk haar aan. "Ik zeg toch niks? Mag ik niet meer in mijn kluisje zoeken naar de goede boeken?" Val ik tegen haar uit.

    Hayley
    'Ik zeg toch niks? Mag ik niet meer in mijn kluisje zoeken naar de goede boeken?'
    'Oja, en daarom keerde je me zeker zo overduidelijk je rug toe,' zeg ik sarcastisch. 'En ik nog wel denken dat je anders bent dan die ander footballers,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik moet gaan! Ik ben er morgen ochtend vroeg nog (Rond half 8, acht uur) en de rest van de dag weet ik niet, want ik ga naar mijn neefjes toe.]

    Chrissie

    Ik loop de gang op en klop even op Aaron's deur. Normaal zou ik gewoon binnen marcheren, maar er zijn nu eenmaal situaties waarin ik hem niet wil aantreffen, waaronder met een meisje in zijn bed.
    "Eerste drie uur vallen uit," deel ik mee.
    Ik wacht niet op antwoord en loop naar de studeer-/danskamer. In een wip sta ik bij de stereo installatie. Ik zet een ritmisch deuntje op en begin te dansen. Ik kan het niet helpen. De muziek lijkt door mijn aderen te stromen, dwingt het bloed naar mijn spieren om ze te laten bewegen.

    Devon

    Ik besluit terug naar het Glee lokaal te gaan, in de hoop dat er niemand meer is. Opgelucht haal ik adem als dat inderdaad het geval blijkt te zijn.
    Ik loop naar de piano en ga op het krukje zitten. Mijn handen glijden even over de zwart-witte toetsen zonder ze in te drukken.
    Ik speel het eerste liedje dat in me opkomt. Nate had het me leren spelen, om me te kalmeren als ik kwaad ben. Het helpt niet deze keer. Warme tranen stromen over mijn wangen. Ik hoop met heel mijn hart dat niemand binnen komt lopen. Na een tijdje moet ik op gevoel spelen omdat ik door de tranen niet meer kan zien wat ik doe. Als ik klaar ben met het liedje, verberg ik mijn gezicht in mijn handen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oja, en daarom keerde je me zeker zo overduidelijk je rug toe," Zegt ze sarcastisch.
    Als we het zo gaan spelen, doe ik mee!
    "En ik nog wel denken dat je anders bent dan die ander footballers,"
    Ik zucht en kijk haar aan. "Oh, en Danny is wel anders?" Het maakt me niet uit dat hij er bij staat.

    Hayley
    'Oh, en Danny is wel anders?' zegt Jason.
    'Dat heeft hier niks mee te maken,' zucht ik.
    'Ik bedoel alleen maar dat je het gister niet erg vond om met me te praten en vanochtend wilde je zo snel mogelijk weer weg,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Dat heeft hier niks mee te maken," Zucht ze.
    Tuurlijk! Ontken maar weer. Wat zijn vrouwen daar toch enige in.
    "Ik bedoel alleen maar dat je het gister niet erg vond om met me te praten en vanochtend wilde je zo snel mogelijk weer weg,"
    Ik kijk haar aan. Mijn blik is alles behalve blij. "Ik ben geen f'cking gleek en kan géén piano spelen," Bijt ik haar toe.

    [Dramaaa ! ^^]

    Hayley
    'Ik ben geen f'cking gleek en kan géén piano spelen,' bijt hij me toe.
    Ik trek verontwaardigd mijn wenkbrauwen op. 'Oh, en nu is het ineens wél erg dat ik een "gleek" ben zeker?' sis ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    "Oh, en nu is het ineens wél erg dat ik een 'gleek' ben zeker?" Sist ze met toe.
    Ik haal mijn schouders op. "Je bent het en je blijft het," Mompel ik om me weer naar mijn kluisje te keren.
    "Ook goedemorgen, nog," Zucht ik en rommel verder in mijn kluis.