• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Devon

    "Heel lekker. En, wat heb jij gisteravond gedaan? Je ziet er eh, uit alsof je het laat hebt gemaakt."
    Het zou jammer zijn mocht Danny niet lekker kussen, als ik mag geloven wat ik gehoord heb over hem dan heeft hij al heel wat meiden in zijn zwarte boekje staan. Niet aan mij besteedt. Laten we hopen dat hij Hayley niet een van hen maakt. Ik geeuw nog een keer voor ik antwoord.
    "Naar de pub geweest," zeg ik dan. "Best wel plezier gehad, gezongen, gedronken, weddenschap gesloten." Ik maak even een kotsgeluidje voor ik verder ga. "Ruzie gemaakt met Nate."

    Chrissie

    "Slaap je?" fluistert Dave plots nadat hij zijn arm om me heen geslagen heeft.
    Ik lach even en schud mijn hoofd zonder het op te tillen waardoor mijn haren over zijn borstkas glijden, mijn ogen blijven gesloten.
    "Nee, maar volgens mij droom ik wel," fluister ik op mijn beurt. Ik ga met mijn vingers op zoek naar die van hem om ze vervolgens te verstrengelen. Dit is een scène die zo in een film kan, maar dat kan me even niet schelen. Dave en ik zijn perfect materiaal om een film over te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Naar de pub geweest,' zegt ze. 'Best wel plezier gehad, gezongen, gedronken, weddenschap gesloten.' ze maakt even een kotsgeluidje. 'Ruzie gemaakt met Nate'.
    'Bah, Nate,' zucht ik. Ik heb hem wel een paar keer gesproken maar ik mag hem van begin af aan al niet. 'Serieus, je moet blij zijn dat je van hem af bent.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    "Bah, Nate. Serieus, je moet blij zijn dat je van hem af bent."
    Ik grinnik even en leg mijn handen onder mijn hoofd. Met mijn voet tik ik ritmisch tegen de grond.
    "Ben ik ook. Hij dacht even indruk te maken door met een delletje aan zijn arm binnen te komen. Dat arme kind heeft hij in de loop van de avond gedumpt om naar mij toe te komen." Ik schud mijn hoofd. "Waarom heb ik nooit door gehad hoe dom hij is?"
    Ik onderdruk met heel wat moeite als ik me de blik in zijn ogen herinner toen ik Jason kuste. Hij heeft mij gekwetst en wie kaatst kan de bal terug verwachten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Ben ik ook. Hij dacht even indruk te maken door met een delletje aan zijn arm binnen te komen. Dat arme kind heeft hij in de loop van de avond gedumpt om naar mij toe te komen. Waarom heb ik nooit door gehad hoe dom hij is?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Als je mensen leuk vindt, of als je verliefd op ze bent zie je ze denk ik anders. Je kijkt denk ik eerder over de slechte eigenschappen heen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    "Als je mensen leuk vindt, of als je verliefd op ze bent zie je ze denk ik anders. Je kijkt denk ik eerder over de slechte eigenschappen heen."
    Ik val stil en slik even. Ze heeft gelijk. Ik wrijf mijn haren naar achteren en probeer de tranen tegen te houden. Nate kon zo ongelooflijk lief zijn, niet charmant maar écht lief. Hij wist me altijd aan het lachen te maken en kon fantastisch muziek spelen.
    "En dan bedriegen ze je," zeg ik bitter.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    xMirrorMan = MeLuvZaynx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave Harvey Leathers.

    Ze schud haar hoofd en haar prachtige haren kietelen op mijn borst.
    "Nee, maar volgens mij droom ik wel," Fluistert ze en verstrengeld haar hand met de mijne.
    "Ik ben de knappe prins op het witte paard en jij de prinses in de elegante jurk," Zeg ik met een grijns. Ik zie het helemaal voor me.

    Chrissie

    "Ik ben de knappe prins op het witte paard en jij de prinses in de elegante jurk," antwoordt Dave.
    Ik moet even giechelen en schud opnieuw mijn hoofd. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van sprookjes. Doe mij maar real life helden. Ik draai mijn hoofd een beetje zodat ik Dave's gezicht, of toch een stuk ervan, kan zien.
    "Hmm, zou je settelen voor de knappe football speler op de scooter en de cheerleader met de strakke skinny jeans?" vraag ik lachend.
    Zoveel verschil is er eigenlijk niet, mijn versie is gewoon een beetje moderner.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ahum (A)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'En dan bedriegen ze je,' zegt Devon bitter.
    Ik bijt op mijn onderlip. 'Je vindt vast nog wel een keer een leuke jongen die je niet bedriegt,' zeg ik uiteindelijk. 'Ze zijn niet allemaal zoals Nate. Hij is gewoon de uitzondering, niet de regel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    "Je vindt vast nog wel een keer een leuke jongen die je niet bedriegt. Ze zijn niet allemaal zoals Nate. Hij is gewoon de uitzondering, niet de regel," antwoordt Hayley. Hoe heerlijk naïef van haar.
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd.
    "Nee, liefje, uiteindelijk rukken ze allemaal je hart eruit. Het zijn monsters, als je ze eenmaal lief hebt, stuk voor stuk."
    Nee, van dat idee stap ik voorlopig niet meer af. Niet als het nodig is om mezelf te beschermen voor nog zo'n fout als Nate.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Devon kijkt me aan en schudt haar hoofd.
    'Nee, liefje, uiteindelijk rukken ze allemaal je hart eruit. Het zijn monsters, als je ze eenmaal lief hebt, stuk voor stuk,'
    Ik twijfel even. 'Toch weet ik zeker dat ze niet allemaal zo zijn,' zeg ik koppig. 'Dat kan gewoon niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    "Toch weet ik zeker dat ze niet allemaal zo zijn. Dat kan gewoon niet," antwoordt Hayley.
    Ik haal mijn schouders op en zucht. Misschien ben ik op dit ogenblik ook niet de juiste persoon om te oordelen.
    "Het zal wel," zeg ik droogjes. "Dus, waar hangt je lover uit?" vraag ik.
    Als ze het niet weet, onderstreep ik mijn punt alleen maar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    'Het zal wel,' zegt Devon droog. 'Dus, waar hangt je lover uit?' vraagt ze.
    'Hij is mijn lover niet,' mompel ik. 'En ik weet niet waar hij is. Waarschijnlijk kwam hij er wél op tijd achter dat de eerste drie uur uitvallen,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon

    "Hij is mijn lover niet. En ik weet niet waar hij is. Waarschijnlijk kwam hij er wél op tijd achter dat de eerste drie uur uitvallen."
    Ik trek een wenkbrauw op en haal mijn pakje sigaretten weer boven. Ik stop er eentje tussen mijn lippen en steek hem aan. Vervolgens moet ik even lachen.
    "Oh, dus zoenen kan wel, maar geen date? Heb jij even de jackpot zeg," antwoord ik sarcastisch. Zoals ik al zei, ze rukken allemaal je hart er uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.