• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Waar heb ik toch al die kusjes aan verdient?" vraagt Dave.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht terwijl ik mijn schouders ophaal.
    "Weet ik niet, zal ik er maar mee ophouden?" grinnik ik.
    Ik mag Dave niet zoveel plagen, ik weet het. Maar het is zo leuk, en hij maakt het me zo makkelijk. Ik zucht even en sla de dekens een stukje van me af. Hoewel ik een korte pyjama aan heb, heb ik het opeens heel warm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave Harvey Leathers.

    "Weet ik niet, zal ik er maar mee ophouden?" Grinnikt ze. Nee! Alles in me schreeuwt het. Dat nooit!
    "Nou, weetje. Doe dat maar niet. Dan ga ik het missen," Grinnik ik, terwijl Chrissie de dekens wegschuift. Ze slaapt in een korte pyjama. Ik zelf slaap in mijn spijkerbroek en een bloot bovenlichaam. Ik gaap even en rek me uit.

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk verbaasd op van de gitaar als ik de piano hoor en zie Jason er achter staan. Ik had niet van hem verwacht dat hij iets kon bespelen.
    'Welk liedje speel je?' vraag aan hem terwijl ik door blijf spelen op de gitaar.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.

    Ik kijk op en zie Madison verbaasd naar me kijken. "Welk liedje speel je?" Vraagt ze en blijft doorspelen op de gitaar.
    Het is Hey Soul Sister van Train," Antwoord ik. "Mijn zusje speelt het heel vaak en heeft een klein stukje aan mij geleerd," Leg ik uit.

    Hayley Celine Grey
    'Het is Hey Soul Sister van Train. Mijn zusje speelt het heel vaak en heeft een stukje aan mij geleerd,' zegt Jason.
    'Het klonk best wel goed,' zeg ik glimlachend waarna ik me weer op de gitaar richt. Ik denk even na en begint dan I Won't Give Up te zingen en spelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Nou, weetje. Doe dat maar niet. Dan ga ik het missen," grinnikt Dave.
    Ik laat mijn ogen even over zijn blote borstkas krijgen. Hoe langer Dave bij me is, hoe meer ik mezelf vervloek om het feit dat ik niet eerder besefte wat er tussen ons speelde.
    Terwijl hij zich uitrekt maak ik er gebruik van in zijn armen te kruipen. Als hij kussen zo leuk vindt, dan heeft hij hier vast ook geen problemen mee.
    "Stomme school," mompel ik. "Ik kan wel andere dingen bedenken."

    Devon

    Ik kom net op school toe als de eerste bel gaat. Snel loop ik nog even langs het prikbord om te zien of alle lessen doorgaan. Ik zucht diep als ik lees dat de eerste drie uren weg vallen. Ik had dus gerust nog een uurtje of twee kunnen slapen.
    Hoewel ik moe ben, heb ik geen kater. Ik drink anders amper, maar als ik het wel doe heb ik er nooit last van 's anderendaags. Eens zien, wat kan ik doen? Mijn huiswerk heb ik altijd netjes af dus daar kan ik me niet meer mee bezig houden. Ik besluit naar het Glee lokaal te gaan en daar een beetje muziek te maken om de tijd te doden. Met een klein glimlachje loop ik naar het lokaal. Zodra ik de deur open wordt mijn blije blik echter vervangen door eentje van verbazing. Jason zit aan de piano. Wat doet hij nou hier? Mijn oren vangen echter nog een geluid op. Hayley. Ik gun Jason nog een glimlachje en zonder ook maar één blik in Hayley's richting te gooien draai ik me om, trek de deur achter me dicht en wandel naar buiten om een sigaretje te roken. Het wordt nog een probleem tijdens de lessen Glee als ik die afkeer tegenover Hayley niet van me af kan zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave Harvey Leathers.

    Ik rekte met niet expres uit, maar er komt een brede grijns op mijn gezicht te staan als ze in mijn armen kruipt. Ik trek haar zachtjes tegen me aan.
    "Stomme school," Mompelt ze. Ik grinnik zachtjes. Zelf heb ik ook een hekel aan school, maar het moet van mijn moeder. Anders wordt ik 'dom'. Kijk eens wie er dom is, zij trekt alleen bij mijn vader geld uit zijn zakken en doet zelf geen flikker. Iedere keer als ik er aan denk wordt ik woedend. Waarom woon ik in godsnaam nog bij dat mens? Vrijwel direct neem ik een beslissing. Dit weekend ga ik naar mijn vader én blijf daar wonen. Het enigste probleem is dat hij verder van school woont en van Chrissie.. Mijn gezichtsuitdrukking betrekt. Als ik maar niet naar een andere school moet.. Ik kan toch met mijn scooter heen en weer.. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en hoop dat de grijns op mijn gezicht niks verraad.
    "Ik kan wel andere dingen bedenken," Ik knik alleen maar.

    Jason Ruben Holyfield.

    "Het klonk best wel goed," Best wel goed, dus niet. Het is bagger slecht, geef het gewoon toe! Ik ben geen gleek en hoor hier niet thuis. Ik laat mijn handen van de piano glijden en luister naar Hayley. Ze speelt een nummer dat ik niet ken. In ieder geval klinkt het goed. Tuurlijk, zij is een gleek. Gleeks kunnen dit. Zij is eerlijk. Ik zit hier enkel omdat ik niet alleen wil zijn. Rustig sta ik op, totdat ik de deur zie opengaan. Shit! Nu ben ik erbij. Maar wanneer ik zie dat het Devon is zucht ik toch even opgelucht. Hoewel..
    Mijn gedachten maken me gek. Devon trekt de deur hard achter zich dicht. Ik kijk van Hayley naar mijn rugzak. Ik til 'm op en sla hem om één schouder. "Ik zie je nog wel," Mompel ik en slenter het lokaal uit. Ik kijk om me heen en zie niemand in de aula en de gangen. Logisch, iedereen zit in de klas. Ik loop de trap op en laat me bij de computers op het leerplein op een stoel zakken.

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk even op en zie dat Jason is opgestaan. Net als ik wil vragen of hij weggaat, gaat de deur open. Devon. Ze glimlacht naar Jason maar kijkt mij niet eens aan. Daarna gooit ze de deur met een klap dicht. 'Ik zie je nog wel,' mompelt Jason waarna hij het lokaal uitloopt. 'Het betere gezelschap is vast gearriveerd,' mompel ik mezelf. Ik haal mijn mobiel uit mijn tas en scroll door de contactenlijst. Als ik Devon's naam zie stop ik even. Sinds dat feest hebben we niet meer normaal met elkaar gepraat. Ik twijfel even en stuur haar dan een smsje. Het spijt me van dat feest. Kunnen we misschien ergens praten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Ik grinnik als Dave een kusje op mijn voorhoofd drukt en even knikt.
    Rustig kijk ik op zodat ik hem in de ogen kan kijken. Hij heeft zulke mooie kijkers.
    "Goed geslapen?" fluister ik.
    Ikzelf heb namelijk als een roosje geslapen. Hopelijk heb ik hem niet al teveel geslagen of gestampt, ik durf nogal eens woelen. Soms word ik wakker en lig ik met mijn hoofd aan het voeteinde van mijn bed.

    Devon

    Ik heb net mijn kont in het gras gevleid en een sigaretje aangestoken als ik mijn telefoon voel trillen. Het is een berichtje. Mopperend haal ik het ding uit mijn zak. Als ik zie dat het een sms van Hayley is, leg ik hem gewoon in het gras neer. Wat moet dat kind?
    Je kunt het me verwijten, maar ik ben geen vergevingsgezind persoon. Nooit geweest, zal ook nooit veranderen. Na enkele trekjes van mijn sigaret overwint mijn nieuwsgierigheid het.
    "Het spijt me van dat feest. Kunnen we misschien ergens praten?" lees ik. Ik schud mijn hoofd, natuurlijk heeft ze spijt. Spijt dat ze haar betrapt hebben.
    "Buiten" antwoord ik.
    Ik ben gewoon benieuwd wat ze te zeggen heeft, ikzelf in elk geval niet zo bijster veel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk op mijn mobiel als die een geluidje maakt. Antwoord van Devon. Buiten. Ik pak mijn spullen en loop het lokaal uit, richting het grasveld. Als ik Devon zie zitten loop ik gelijk naar het toe. Na even aarzelen ga ik naast haar zitten. 'Het spijt me echt Dev, ik had je nooit moeten laten zitten voor dat feest. Ik was gewoon in een kutbui nadat Alyson me in mijn kluis had geduwd,' zeg ik verontschuldigend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    "Goed geslapen?" Fluistert ze. Ik gaap even, gek genoeg precies op een moment dat ik het niet wil.
    "Absoluut, jou bed ligt echt lekker," Ik beweeg even op en neer met een brede grijns. Mijn bed thuis ligt natuurlijk ook lekker, maar wanneer je in een bed ligt met iemand waarvan je houdt slaap je altijd beter.

    Chrissie

    "Absoluut, jou bed ligt echt lekker," antwoordt Dave. Hij wipt even op en neer waardoor het bed weer gaat piepen, net als gisteren. Ik grinnik even en bijt op mijn onderlip.
    "Natuurlijk, ik lig er in," lach ik.
    Ik teken figuurtjes op zijn borstkas met mijn wijsvinger en kijk hem met fonkelende ogen aan. Ik schrik even als mijn mobiel gaat, maar als ik het smsje lees, verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht.
    "Eerste drie uur vallen weg," zeg ik tegen Dave. Ik kruip nog wat dichter tegen hem aan en druk mijn lippen op de zijne. Laten we er dan maar van genieten.

    Devon

    Ik blijf voor me uit kijken terwijl iemand, ongetwijfeld Hayley, naast me komt zitten.
    "Het spijt me echt Dev, ik had je nooit moeten laten zitten voor dat feest. Ik was gewoon in een kutbui nadat Alyson me in mijn kluis had geduwd."
    Ik schud mijn hoofd en blaas de rook uit.
    "Spijt dat je betrapt bent," antwoord ik eerder bot. Ik durf wedden dat als ze bij die populaire kliek goed in de groep gevallen was, ze niet eens meer tegen me zou willen praten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave Harvey Leathers.

    Er komt een grijns als het bed piept. Dat doet me denken aan gisteren.
    "Natuurlijk, ik lig erin," Lacht ze. Kan dit meisje gedachten lezen? Met haar warme vingers gaat ze over mijn blote borstkas en kijkt me aan.
    Wanneer haar telefoon gaat, lees ze het smsje even en glimlach breed.
    "Eerste drie uur vallen weg," Ze kruipt weer tegen me aan en ik leg mijn arm om haar heen.
    "Gewelig," Grinnik ik. Misschien klikt het erg sarcastisch, dat bedoel ik niet zo.

    Hayley Celine Grey
    Devon schudt haar hoofd en blaast de rook van haar sigaret uit.
    'Spijt de je betrapt bent,' zegt ze bot.
    'Ik snap wel dat je boos bent Devon,' zeg ik zacht.
    'Ik was ook boos geworden als je mij had laten zitten voor hun. Maar ik werd er gewoon zat van door Alyson gekleineerd te worden,' zucht ik. 'Het spijt me echt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    "Gewelig," grinnikt Dave terwijl hij een arm om me heen legt.
    Ik knik even en wrijf een keer in mijn ogen. Mijn geest is wakker, maar mijn lijf is nog moe.
    "Dusssss... wat wil je doen?" vraag ik met een lief lachje.
    Ik zou nog wel kunnen slapen, maar wakker blijven met Dave lijkt me net zo leuk. Ik haal mijn warrige haren uit mijn gezicht en blaas er even naar zodat er een plukje omhoog vliegt. Ik moet lachen om mezelf en kijk Dave aan.
    "Ohja, ik ben heel charmant 's ochtends," grinnik ik.

    Devon

    "Ik snap wel dat je boos bent Devon. Ik was ook boos geworden als je mij had laten zitten voor hun. Maar ik werd er gewoon zat van door Alyson gekleineerd te worden. Het spijt me echt."
    Ik neem nog een flinke hijs van mijn sigaret, niet wetend wat ik moet zeggen. Ik vind het vreselijk om kwaad te blijven als iemand zijn excuses aanbiedt, ik ben heus geen onmens, maar ik twijfel aan haar redenen en heb het gevoel dat ze alleen terug naar mij komt omdat ze nog steeds niet bij Alyson en haar vriendinnetjes hoort.
    "En wat heeft het je opgeleverd? Niks. Behalve misschien Danny, maar die ben je waarschijnlijk net zo snel weer kwijt," antwoord ik.
    Ohja, dat filmpje met Hayley en Danny is volgens mij al de hele school rond gegaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.