• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Hayley
    Devon pakt een pakje sigaretten en steekt er een aan.
    'Oh, dus zoenen kan wel, maar geen date? Heb jij even de jackpot zeg,' zegt ze sarcastisch.
    Ik zucht even. 'Ik heb hem sinds die zoen niet meer gesproken,' geef ik eerlijk toe. 'Hij heeft tijd nodig om na te denken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Danny weet dus niet van de drie uur uitval ^^.]

    Danny Dial.

    'Great. Ik heb me dus weer eens verslapen' Denk ik, wanneer ik op het randje van mijn bed ben gaan zitten en even naar mijn wekker staar. Hoe zal het vandaag gaan op school? Zal ik wel gaan?
    Dan, als je niet gaat vind iedereen je een watje en gaan ze vragen wat er met je is. Tja, dat is ook wel weer zo.
    Snel sta ik op, om vervolgens even snel onder de douche te stappen en mijn kleren aan te trekken als ik weer klaar ben met douchen.
    "Aliya, heb jij mijn gel pot gezien?" Vraag ik vanuit de badkamer, terwijl ik wat in een kastje aan het rommelen ben. Meestal is Aliya diegene die alle dingen in huis weet te vinden. "Papa heeft hem als laatste gebruikt" roept ze vanaf beneden, "Maar ik moet naar school. doeg!" vervolgt ze dan nog. Ik mompel nog iets wat op 'doeg' moet lijken en loop dan mijn ouders hun kamer binnen en zie meteen de blauwe pot met gel op de vensterbank staan.
    Vraag me niet wat de gel pot daar doet, want dat weet ik niet.

    Wanneer ik mijn fiets niet in het fietsenrek krijg, omdat ik weer eens te ongeduldig ben, gooi ik hem maar op de grond. Nadat ik mijn haar had gedaan heb ik nog even snel wat brood naar binnen gewerkt en heb ik mijn fiets uit de schuur gehaald om vervolgens naar school te fietsen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    "Ik heb hem sinds die zoen niet meer gesproken. Hij heeft tijd nodig om na te denken."
    Ik stop mijn sigaret in mijn mond, sta op en sla het gras van mijn broek.
    "Oh alsjeblieft zeg. Laat je toch niet zo aan het lijntje houden en vraag waar het op staat."
    Ik rol met mijn ogen, draai me om en wandel weg. Als er één ding is waar ik een hekel aan heb dan zijn het meisjes die zomaar achter een knappe kerel aanhollen. Geef die venten wat hoop en laat hen vervolgens moeite doen, zoals het hoort. Ik passeer de fietsenrekken en zie Danny zijn fiets op de grond gooien. Mooi.
    "Hé Dial, ga wat zachter met Hayley om dan met die fiets, of je zult er spijt van krijgen," roep ik lachend.
    Dat wil niet zeggen dat ik het niet meen. Ik schud mijn hoofd en loop het schoolgebouw binnen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 17:44 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley
    Devon staat op. 'Oh alsjeblieft zeg. Laat je toch niet zo aan het lijntje houden en vraag waar het op staat'. Ze rolt met haar ogen en loopt daarna weg.
    Ik zucht even en sta na een tijdje ook maar op en loop het gebouw binnen. Langzaam loop ik naar mijn kluisje, veel heb ik toch niet te doen dus ik kan net zo goed mijn boeken alvast pakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Hé Dial, ga wat zachter met Hayley om dan met die fiets, of je zult er spijt van krijgen," Roept iemand lachend. Ik kijk op en zie een meisje langslopen. Davon, Davin, Devin, Devon? Ach, wat maakt het ook uit. Ik spreek haar toch nooit. Ook al lijkt ze me best wel aardig. Ach wat.
    Ik zucht even en loop dan op mijn gemakkie naar binnen. In gedacht loop ik richting mijn kluis, waardoor ik niet merk dat Hayley ook bij haar kluis staat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Ik kijk op als ik iemand hoor en zie dat het Danny is. Ik zucht zachtjes en richt me weer op mijn kluis. Als ik mijn oude boeken er in heb gestopt wil ik mijn lesrooster pakken maar ik kom er achter dat ik die niet bij me heb. Aarzelend kijk ik naar Danny. 'Eh, weet jij misschien wat we zo hebben?' vraag ik aan hem.

    [had je al gezien dat ik Hayley's uiterlijk had aangepast ^^?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    Rustig open ik mijn kluisje, niet wetend welke boeken ik moet pakken, rommel ik wat in mijn kluisje. "Eh, weet jij misschien wat we zo hebben?" Vraagt er plots iemand. Ik schrik op uit mijn gedachte en kijk opzij naar een bekend gezicht.
    "Zo? Je bedoelt nu toch?" Vraag ik verward aan Hayley. Meestal is Hayley wel optijd in de les.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Mijn dikzak van een Jason hangt ook ergens rond.]

    Hayley
    'Zo? Je bedoelt nu toch?' vraagt Danny verward.
    Ik schud lichtjes met mijn hoofd. 'Nee, zo. De eerste drie uur vallen uit,' zucht ik.
    Ik kijk hem even aan en sla vervolgens mijn ogen neer om daarna mijn aandacht weer op mijn kluisje te richten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    [Mijn dikzak van een Jason hangt ook ergens rond.]


    [Laat hem naar Hayley en Danny gaan ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dave Harvey Leathers.

    Ze giechelt zachtjes en schud haar hoofd. "Hmm, zou je settelen voor de knappe football speler op de scooter en de cheerleader met de strakke skinny jeans?" Vraagt ze lachend.
    "Nou.." Begin ik aarzelend. "Oké, dan. Voor deze keer," Zeg ik met een grijns. Mijn lachen moet ik onderdrukken.
    "Zullen we er maar eens uitgaan? Ik word stijf van dat in bed liggen," Mompel ik.

    xHeavenlyx schreef:
    (...)

    [Laat hem naar Hayley en Danny gaan ^^]


    [Oke, de dikzak komt er rollend aan.
    Nee, joke, ik had zin om hem een dikzak te noemen.]

    Jason Ruben Holyfield.

    Ik slenter de trap weer af, richting de kluisjes. Al snel zie ik Hayley en Danny staan.
    "Nee, zo. De eerste drie uur vallen uit," Zucht ze en wendt zich tot haar kluisje.
    "Heey," Groet ik beide, om vervolgens ook mijn kluisje te openen.

    Danny Dial.

    Ze schud lichtjes haar hoofd.
    "Nee, zo. De eerste drie uur vallen uit," Zucht ze.
    Ze kijkt me even aan en slaat vervolgens haar ogen neer om zich vervolgens om haar kluisje te richten.
    "Dat meen je niet toch?" Murmel ik dan en gaap even. Ik ben nog kapot moe en dan hoor ik dít.
    Ja, fuck school. Dan had ik net zo goed in m'n nest kunnen blijven liggen.
    "Heey," Groet Jason ons.
    "Hi" Mompel ik en kan een gaap niet forceren.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 18:20 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Jeej.. Ik ga slapen mensen en dan om een uur weer wakker worden, zodat ik de taxi van een twee uur kan nemen en richting schiphol kan gaan, zodat jullie mij de komende zeven dagen niet zien x'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'