• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Jason.

    "Ging goed. Tot Nate me saboteerde," Ik schud mijn hoofd. Dé idioot. "Als ik mijn auto niet zou beschadigen dan reed ik hem omver," Ik hou me in om niet te lachen. Zelf zou ik hem gewoon overrijden; Als ik mijn rijbewijs had. "Je hebt dus hoe dan ook gewonnen. Plezier gehad?" Vraagt ze. "Nope, ik hou er niet van als iemand dronken is," Begin ik. "Ze was dronken, kuste me met haar vieze bek en toen ben ik weggelopen," Vat ik samen en bestel nog een biertje. Die gore smaak in mijn mond wil niet weg.


    Dave.

    "Nou, over wat je voelde...voelt," Ze legt haar hoofd op mijn schouder. "Doordat ik dacht dat jij Danny leuk vond en mij niet meer zag als een goede vriend, hield ik het zo. Stiekem was ik al die tijd behoorlijk verliefd," Geef ik toe. "Maar toen jij vertelde dat je me wél leuk vind hoefde ik het niet meer te verbergen," Mompel ik.

    Devon

    "Nope, ik hou er niet van als iemand dronken is. Ze was dronken, kuste me met haar vieze bek en toen ben ik weggelopen," zegt Jason.
    Ik onderdruk een lachje en bied hem een kauwgum aan.
    "Gelukkig maar dat er een weddenschap was dan, anders waren we helemaal miserabel," grinnik ik. Ik drink mijn biertje op en bestel dan maar een Fanta omdat ik licht in mijn hoofd begin te worden. "Weet je, Nate was er echt van overtuigd dat je mijn vriendje was," zeg ik lachend. Het idee.

    Chrissie

    "Doordat ik dacht dat jij Danny leuk vond en mij niet meer zag als een goede vriend, hield ik het zo. Stiekem was ik al die tijd behoorlijk verliefd. Maar toen jij vertelde dat je me wél leuk vind hoefde ik het niet meer te verbergen," mompelt Dave.
    Ik glimlach vertederd en pruts een beetje aan zijn t-shirt.
    "Als Danny er niet geweest was had ik waarschijnlijk nooit aan mezelf durven toegeven dat ik wel degelijk meer dan alleen een goede vriend in je zie," geef ik voorzichtig toe. Ik kijk op en druk plagerig een kusje aan zijn monhoek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    Ze bied me kauwgom aan en ik trek drie kauwgompjes uit het pakje. "Dankje," Mompel ik met mond vol. "Gelukkig maar dat er een weddenschap was dan, anders waren we helemaal miserabel," Ik lach even. "Weet je, Nate was er echt van overtuigd dat je mijn vriendje was," Gezellig lach ik mee. "Ik keek gewoon met mijn zwoele blik naar je," Grinnik ik.

    Dave.

    "Als Danny er niet geweest was had ik waarschijnlijk nooit aan mezelf durven toegeven dat ik wel degelijk meer dan alleen een goede vriend in je zie," Geeft ze toe en drukt een kusje in mijn mondhoek. Speels geef ik een kusje op haar neus.

    [Ik ga pizza eten. <3

    Devon

    "Ik keek gewoon met mijn zwoele blik naar je," grinnikt Jason.
    "Oh ja?" vraag ik lachend. "Heb ik niet gemerkt, doe het nog een keer."
    Ik drink nog een keer van mijn frisdrank, zet mijn glas op de bar en kijk dan naar Jason om te oordelen of zijn zwoele blik inderdaad wat is.
    Ik moet al lachen op voorhand.

    Chrissie

    Dave geeft me een kusje op mijn neus. Ik moet weer even giechelen. Oh wat haat ik mezelf als ik dit doe. Het ergste is dat ik het niet eens kan tegenhouden. Ik geef Dave een por als straf.
    "Gelukkig kan je op het veld beter mikken," zeg ik plagerig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Oh ja?" Vraagt ze lachend. "Heb ik niet gemerkt, doe het nog een keer," Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. "Meestal gebruik ik mijn zwoele blik alleen bij speciale gelegenheden," Zeg ik serieus, maar trek dan een raar gezicht. Ik sluit mijn ogen een stukje, trek één wenkbrauw een beetje op en maak een kuiltje in mijn rechter wang. Op mijn lippen heb ik een verleidelijke grijns.

    Dave.

    Ik krijg een fikse por in mijn zij en doe mijn handen voor mijn gezicht. Plagerig doe ik alsof ik huil. "Gelukkig kan je op het veld beter mikken," Zegt ze. "N-niet, i-ik k-kan overal g-goed mikken!" Piep ik.

    Devon

    "Meestal gebruik ik mijn zwoele blik alleen bij speciale gelegenheden," zegt Jason met opgetrokken wenkbrauw.
    Ik zie zijn gezicht veranderen.
    "Als je dat gezicht bij Leah gebruikt heb, kan ik goed geloven dat zich ladderzat gedronken heeft," antwoord ik grijnzend.
    Ik moet er zelf om lachen en kijk hem dan verontschuldigend aan.

    Chrissie

    Dave houdt zijn handen voor zijn gezicht en doet alsof hij huilt.
    "N-niet, i-ik k-kan overal g-goed mikken!" zegt hij met een hoog stemmetje. Ik hou het lachen tegen en speel zijn spelletje mee.
    "Aww, Deefje toch," zeg ik medelijdend. Ik haak een vinger in de kraag van zijn t-shirt en trek hem een beetje naar me toe. "Bewijs het dan maar even," fluister ik grijnzend in zijn oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Als je dat gezicht bij Leah gebruikt heb, kan ik goed geloven dat zich ladderzat gedronken heeft," Ik begin te lachen en sla even met mijn hand op de bar. Dan kijk ik haar serieus aan. "Dankjewel," Mompel ik. Ze kijkt me schuldig aan. "Awh, Devon. Wat ben je zielig," Zegt ik plagerig en drink mijn biertje op.

    Dave.

    "Aww, Deefje toch," Zegt ze medelijdend, terwijl ik nog steeds mijn handen voor m'n gezicht houdt. Wanneer ik haar vinger in de kraag van mijn shirt voel, trekt er een rilling over mijn rug. Zachtjes trekt ze me naar zich toe. "Bewijs het dan maar even," Fluistert ze. "Dat gaat nog al lekker met mijn handen voor m'n gezicht," Mopper ik, maar haal ze toch weg. Ik knipper even met mijn ogen, maar druk dan toch een kus op haar lippen.

    Devon

    "Dankjewel," mompelt Jason. "Awh, Devon. Wat ben je zielig," voegt hij er aan toe wanneer hij mijn blik ziet.
    Ik moet opnieuw lachen.
    "Kan het je overtuigen je slaafje voor twee dagen zacht aan te pakken?" vraag ik poeslief. Ik gooi er zelfs nog een verleidelijke glimlach bovenop.

    Chrissie

    "Dat gaat nog al lekker met mijn handen voor m'n gezicht," moppert Dave. Ik lach even terwijl hij zijn handen weghaalt. Hij drukt een kus op mijn lippen en ik zoen hem liefdevol terug.
    "Is Deefje nu getroost?" vraag ik liefjes.
    Ik geef hem nog een kusje op zijn wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik moet gaan, tot morgen! Doeii,]

    Jason.

    "Kan het je overtuigen je slaafje voor twee dagen zacht aan te pakken?" Vraagt ze op een lieve toon, met een verleidelijke glimlach. "Nou.. oké," Begin ik. "Deze kerel zal je niet hard aan pakken," Grijns ik en neem een paar slokjes van mijn biertje. Eerst wilde ik de hele weddenschap verbreken, maar af en toe zeggen wat ze moet doen lijkt me best leuk.. Slechte ik.

    Dave.

    Ze zoen gewillig terug. "Is Deefje nu getroost?" Er komt een grijns op mijn gezicht. "Deefje is getroost," Grinnik ik en krijg nog een kusje van Chrissie op mijn wang. Expres druk ik een kus op haar voorhoofd.

    Devon

    "Nou.. oké. Deze kerel zal je niet hard aan pakken," grijnst Jason.
    Ik schud lachend mijn hoofd. Voorlopig wil ik nog niet weten waar hij aan denkt, dat merk ik spoedig genoeg wel.
    "Als je trouwens liever hebt dat ik op school doe alsof ik je niet ken, kan ik dat wel begrijpen hoor," zeg ik zacht. Ik glimlach even.
    Hij heeft natuurlijk een status te onderhouden.

    Chrissie

    "Deefje is getroost," grinnikt hij. Hij drukt een kusje op mijn voorhoofd.
    "Mooi zo," zeg ik zacht.
    Ik leg opnieuw mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik grinnik even wanneer ik me bedenk dat hij vanochtend bij mij in bed gelegen heeft. Daaraan had ik zelf moeten weten hoe ik me tegenover Dave voel, gezien jongens bij mij niet zo snel op de kamer komen.
    "Dus, wat zijn we nu?" vraag ik een beetje aarzelend. Vrienden die elkaar zoenen of een stelletje?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    "Als je trouwens liever hebt dat ik op school doe alsof ik je niet ken, kan ik dat wel begrijpen hoor," Mijn blik veranderd en losjes haal ik mijn schouders op. "Dat boeit me niet," Begin ik. "Ze doen maar," Mompel ik. Misschien doe ik er luchtig over, het maakt me aan de ene kant wel uit. Aan de andere kant heb ik geleerd wat leven is.

    Dave.

    "Mooi zo," Zegt ze zacht. "Dus, wat zijn we nu?" Even is het stil en ik staar aarzelend naar de vloer. "Uh.." Stamel ik. "Vrienden of stelletje," Denk ik hardop. "Stelletje?" Mompel ik voorzichtig en kijk haar aan.

    Devon

    "Dat boeit me niet. Ze doen maar," mompelt Jason terwijl hij zijn schouders ophaalt. Erg overtuigend klinkt het niet. Ik besluit er maar in mee te gaan.
    "Dan zien we daar wel of we praten," zeg ik luchtig. Ik glimlach vriendelijk. Mij maakt het niet zoveel uit, ik ben het gewend genegeerd te worden. Al moet ik wel toegeven dat dit een fijne avond is. Ik neem nog een slokje frisdrank.
    "Dus heb je nog fantastische ideeën of gaan we naar huis?" vraag ik dan.

    Chrissie

    "Uh... Vrienden of stelletje. Stelletje?" zegt hij voorzichtig.
    Ik kijk hem glimlachend in de ogen.
    "Juist geantwoord," grinnik ik.
    Ik beloon hem met nog een flinke kus. In mijn buik vliegen de vlinders alle kanten uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aaron Evan Ortiz.

    Voordat ik de keuken in loop, adem ik even diep in en kijk dan naar Blanda.
    "Gaat het weer een beetje?" Vraag ik zachtjes, terwijl ik naar haar toe loop. Ik heel even een hand door mijn haar. Ik ben niet echt een jongen die goed met emotie's om kan gaan, ik denk dat bijna alle jongens dat hebben, maargoed. Het enige wat ik nu wil is haar helpen. Maar dat gaat niet in een klap. Daar moet je geduld voor hebben.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason.

    "Dan zien we daar wel of we praten," Zegt ze luchtig. Ik weet niet wat ik er van moet denken, bedoelt ze het echt luchtig of is ze er blij mee dat ik hier nu zit? "Dus heb je nog fantastische ideeën of gaan we naar huis?" Vraagt ze, en ik haal even mijn schouders op. "Wat moet ik bedenken?" Zeg ik met een kleine grijns. Die is niet anders bedoelt dan een onschuldige glimlach.

    Dave.

    "Juist geantwoord," Grinnikt ze. En wat als ik fout geantwoord had? Er komt een grijns op mijn gezicht. Nu kan ik tenminste eerlijk over mijn gevoelens zijn. Dan hoef ik ze niet meer weg te stoppen. Ze drukt een flinke kus op mijn lippen en ik druk een kusje op haar wang. Ik kijk even op en zie dat Aaron binnen komt lopen. Zou hij ons gezien hebben? Ach, wat maakt het uit. Van mij mag iedereen het weten. Aaron gaat naar Blanda toe. Hij fluistert wat, maar ik kan het niet verstaan.