• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wat? Ik versta je niet!' lachte ik.

    Serena

    Ik wist niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik gleed uit en viel naar achteren op me rug. Ik voelde wel een flinke pijnscheut, maar ik bleef lachen door het gekriebel van Mason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Serena viel op haar rug, maar ze deed niets wat leek of ze pijn had, dus ik kietelde gewoon door.

    Serena

    'Stop!' gilde ik lachend en probeerde zijn handen met mijn beide handen te pakken. Ik hoopte dat de shirt goed bleef liggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik stopte even. Ik zuchtte overdreven. 'Goed. Pauze.'

    Serena

    Ik lachte nog eventjes en knikte. 'Graag,' zei ik en ik kwam weer overeind. De wind liet gelijk mijn rug weer prikken. Ik zuchtte zachtjes en hoopte maar dat niet al te veel kapot is gegaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Je rug?' vroeg ik. 'Heb ik weer gedaan,' zuchtte ik.

    Serena

    Ik keek hem aan en draaide me gelijk om zodat hij niets kon zien. 'Nee!' zei ik vlug en keek hem aan. 'Ik eh, zuchtte gewoon. Uitgeput door jou gekriebel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik hoor dat je liegt,' zei ik simpel. 'Laat zien.'

    Serena

    'Er iets niets,' zei ik en kroop verder naar achteren. Ik schudde mijn hoofd lichtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Je weet toch wel dat ik het over je rug heb, hè?' vroeg ik.

    Serena

    Ik knikte. 'Dat weet ik,' zei ik zachtjes. Ik voelde iets langzaam over mijn rug glijden, dat mij de rillingen bezorgde. Ik glimlachte zwakjes naar Mason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Oké. Zelf weten.' Ik deed mijn armen over elkaar.

    Serena

    Ik lachte zachtjes en ging weer wat dichter bij hem zitten. 'Klein kind,' zei ik lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik denk dat ik niet de enige ben.' Ik glimlachte uitdagend.