• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Huh?' Ik wist niet hoe ze het bedoelde. Ik bedoel, ze was halfnaakt, dus ik kreeg meteen het idee van de.. andere versie.

    [Misschien kan ik nog een keer posten, maar moet eigenlijk gaan.]

    [ok xd]

    Serena

    'Huh?' zei hij. Ik keek hem aan. 'Knuffel me,' zei ik weer. 'Wat snap je daar niet aan? Doe je armen om me heen en knuffel me,' legde ik zachtjes uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ja, dat snap ik,' zei ik beledigd. Ik knuffelde haar en hield haar hand vast, die ze nog steeds voor haar borsten had.

    Serena

    Ik glimlachte toen hij me eindelijk knuffelde. Ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. Ik verstijfde wel lichtjes toen hij mijn hand vast pakte, aangezien die bij mijn borst zat. Met mijn vrije hand greep ik zijn shirt vast, zodat hij niet wegging. Ik wou weten wat hij verder ging doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wat is er?' vroeg ik toen Serena mijn shirt stevig vastpakte, alsof ze dacht dat ik probeerde te ontsnappen.

    Serena

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Mijn greep verslapte. Ik haalde mijn hand uit de zijne en sloeg mijn beide armen om hem heen. Ik drukte hem tegen mij aan, zodat hij alsnog niks van mijn borsten kon zien.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Uhm, Serena? Is er iets?' vroeg ik. Ik besloot maar niet te letten op dat ze me bijna fijnkneep.

    Serena

    'Er is niets,' fluisterde ik. Ik was blij dat hij verder niks deed. Ik legde mijn hoofd eventjes tegen zijn schouders aan. 'Er is niets,' zei ik weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Oké,' zei ik maar. Net was ze nog bang voor me en nu liet ze me niet meer los.

    Serena

    Ik hielt mijn armen om hem heen. Ik keek eventjes naar hem. Er zat nog wel wat angst in mijn gezicht. Ik wist niet of hij nog wat van plan was of niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Als er iets is, kan je het gewoon zeggen hoor,' zei ik toen ze me weer aankeek. 'Ik doe niks.' Ik hield mijn handen in de lucht.

    Serena

    Ik keek even naar zijn handen die nu in de lucht waren. 'Ik wil niet bang voor je zijn,' zei ik zachtjes. Mijn greep om hem verslapte een beetje. Als hij wou kon hij zo weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Waarom ben je dat dan?' vroeg ik.

    Serena

    'Je grijp grage handjes,' zei ik zachtjes en verborg mijn gezicht. Ik begon me gewoon te schamen. Mijn hart begon sneller te slaan. Ik zat nog dicht tegen hem aan. Het drong niet echt tot me door dat de kans dat hij het hoorde hoog was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Nou, dat is niet helemaal waar,' zei ik. 'En bij jou zal ik nooit zomaar iets ongevraagd doen.'