• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oké.]

    Mason
    'Vertel op.' Ik keek haar aan.

    Serena

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Mijn gedachte, mij privacy.' Ik stond en keek eventjes om me heen. 'Strand,' zei ik alleen maar en liep daar heen. Ik liep niet vlug en het maakte mij ook niet uit of hij meeging of niet. Ik wou gewoon even naar het water kijken.

    [Ik ben weg ;$ Doei doei]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 18:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik besloot haar niet te volgen. Ik keek naar het vuur. Er kwam af en toe een vonkje mijn kant op.

    Serena

    Ik zat op het strand en keek een beetje om me heen. Ik vond het ergens jammer dat Mason niet achter me aan was gekomen. Mijn ogen vielen dicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry voor late reactie, wist niet dat je al terug was ;x]

    Mason
    Na een tijdje liep ik ook naar het strand. Daar zag ik Serena. Ze was in slaap gevallen. Als je slaapt is het natuurlijk nogal moeilijk je armen voor je borsten te houden, dus ik probeerde niet te staren.
    Ik zuchtte, pakte haar op en droeg haar naar de hut. Daar zette ik haar neer.

    [Ghehe geef niet ;d]

    Serena

    Ik kreeg een beetje mee dat ik werd op getild. Mijn gezicht vertrok een beetje door de pijn in me rug. Ik werd neergelegd en ging automatisch in een foetus houding liggen. 'Blijf bij me,' mompelde ik half slapend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik ga nergens heen,' zei ik, zonder te beseffen dat Serena nog sliep. Ik legde een shirt over haar borsten. Liep ik het risico niet dat ik ging staren en dat Serena me verrot sloeg als ze erachter zou komen. Dat zou ze nooit doen, maar het idee.. ach.

    Serena

    Ik glimlachte onbewust in me slaap. Ik kreeg het maar half mee, maar mijn gevoel zei dat het wel goed kwam.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    De volgende morgen kon ik eigenlijk niet wakker worden.

    [Vandaag mag Serena als eerst wakker worden x'd]

    [Is goed hoor ;d]

    Serena

    Ik opende mijn oogjes lichtjes. Ik voelde iets op me liggen. Ik keek eventjes en zag dat het een shirt was. Ik glimlachte en keek om me heen naar Mason. Ik zag dat hij sliep en kroop zachtjes naar hem toe. Ik legde mijn hoofd op zijn buik en kriebelde hem. 'Dankjewel,' zei ik tegen hem. Of hij het nu hoorde of niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Er kriebelde iets op mijn buik. Ik werd wakker.
    'Geen dank,' zei ik. Ik keek naar mijn buik, waar Serena op lag.

    [Moet zo gaan.]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:07 ]

    Serena

    Ik glimlachte toen Mason keek. 'Dank je,' zei ik nogmaals en drukte een kusje op zijn buik. Ik ging recht op zitten en keek naar buiten. De shirt hield ik voor me.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ging ook rechtop zitten naast Serena. Ik keek even naar haar rug. 'Het ziet er al iets beter uit.'

    Serena

    'Het ziet er al iets beter uit,' zei hij. Ik keek naar Mason die naast me was komen zitten. 'De wind laat me rug niet meer prikken,' zei ik zachtjes met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Mooi,' zei ik. Ik keek weer naar buiten. Het kampvuur was uit, maar ik was het gisteravond vergeten om het uit te maken. Het heeft geregend, want het gras was ook nat buiten de hut.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:19 ]