• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    Ik glimlachte een beetje. Ik liet mijn hoofd op zijn schouder leunen. 'Hoe is het met jou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Geweldig.' Ik streek zacht over haar arm.

    Serena

    'Mooi,' zei ik en ik kon weer wat meer genieten van zijn aanraking. Ik sloot mijn ogen en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Vertrouw je me al iets meer?' vroeg ik voorzichtig.

    [Tot morgen.]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:27 ]

    Serena

    Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Nee, daarom kan ik hier nu rustig bij je zitten,' zei ik met een lachje. Ik pakte zijn vrije hand beetje en vlocht mijn vingers in die van hem.

    [tot morgen]

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:28 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Gelukkig,' zuchtte ik opgelucht met een lachje.

    Serena

    Ik kneep zachtjes in zijn hand. Ik wist niet waarom. Ik trok mijn knieën wat verderop. 'Hoe komt het dat jij altijd zo lekker warm bent? Zeg me niet dat je nu weer koorts heb. Je zei dat je beter was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben gewoon altijd warm, denk ik.'

    Serena

    'Hmm, houden dan zo,' zei ik zachtjes. Ik kon het niet laten om zijn hand lost te laten en mijn hand onder zijn shirt op zijn buik te leggen. 'Die is ook al warm,' zei ik terwijl ik daar zachtjes kriebelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Uit reactie haalde ik haar hand weg. 'Dat kietelt.'

    Serena

    'Maar het is zo leuk om te doen,' lachte ik en ik deed mijn hand weer onder zijn shirt. Heel lichtjes bewoog ik mijn vingers.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, ik dacht dat ik al gereageerd had. >_<"]

    Mason
    Ik trok haar hand weer weg en lachte. 'Als we het zo gaan spelen..' Ik deed hetzelfde bij Serena.

    [Haha geef niet]

    Serena

    Ik begon te lachen toe hij mij kriebelde. 'Stop!' lachte ik en probeerde zijn hand te stoppen met mijn vrije hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zei niks en ging gewoon door.

    Serena

    'Stop!' lachte ik weer en deed een poging om naar achteren te kruipen. 'Je weet dat ik maar één hand vrij heb.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you