• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    'Woorden zijn geen daden,' zei ik weer. Ik wou hem geloven, maar al te graag. Het ging alleen niet zo makkelijk. Ik keek weer naar Mason. Mijn blik gleed over zijn gezicht en bleef eventjes hangen op zijn lippen. Gauw dwong ik me eigen er naar toe om naar zijn ogen te kijken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik,' zei ik. Ik moest eigenlijk niks doen, in plaats van iets.

    Serena

    Ik bekeek hem nog eventjes. Mijn blik gleed weer naar zijn lippen. Ik wou.. maar ik wist het niet. Aarzelend drukte ik dan toch mijn lippen op die van hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Verbaasd liet ik het over me heen komen. Toen ik helemaal besefte wat ze deed zoende ik haar terug. Serena is gewoon niet te voorspellen.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 15:33 ]

    Serena

    Mijn mondhoeken krulde omhoog toen hij me terug zoende. Meer deed hij niet, maar ik bleef als nog op mijn hoede. Zachtjes beet ik op zijn onderlip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Het deed een beetje pijn toen ze op mijn lip beet, maar ik negeerde het.

    Serena

    Ik drukte er een zachtjes kusje op. Ik maakte me eigen los van hem en sloeg mijn armen gelijk weer om mijn borsten. Ik staarde naar het vuur. Ergens voelde die zo ongemakkelijk als maar kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik keek Serena aan en zag dat ze zich niet fijn voelde.
    'Als ik nu met mijn rug tegen je aan ga zitten, hoef je niet de hele tijd je armen voor je borsten te houden,' stelde ik voor.

    Serena

    Ik keek hem aan. 'Dat vind ik zo ongezellig,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zoals je wil,' zei ik en bleef zitten. 'Heb je het koud?' vroeg ik uit het niets.

    Serena

    Ik haalde mijn schouders op. 'Beetje, maar mijn rug die voel ik gloeien,' zei ik en ik keek even omlaag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik trok haar voorzichtig naar me toe, maar dat ze wel weg kon als ze wilde.

    Serena

    Ik schrok en wou weg, maar ik bleef zitten. Ik wou niet bang zijn, niet voor hem. Als hij wat wou doen had hij dat toch al eerder gedaan in deze dagen? Ik zuchtte eventjes. Ik trok mijn knieën op en legde mijn hoofd daarop.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Er is iets, ik zie het aan je,' zei ik.

    Serena

    'Ik ben gewoon wat aan het denken,' zei ik en ik keek hem aan. 'Ik snap me eigen gewoon niet.'

    [Ben om kwart over wel weg en dan ben ik dr pas weer tegen 9 uur of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you