• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    'Dat helpt ook niet veel,' zei hij en hij trok mij tegen zich aan. Ik glimlachte naar hem. Ik rilde tegen hem aan. 'Hoe komt het dat jij het niet koud heb?' vroeg ik klappertandend aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Koorts.
    Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee.' Als ik Serena zou vertellen dat ik koorts had, zou ze weer alleen maar voor me willen zorgen.

    [Ik ben ook weer Fairy Tail aan het kijken, dan weet je het als ik niet of laat reageer.]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 20:54 ]

    Serena

    Ik keek hem aan. 'Je liegt,' zei ik zachtjes en tikte op zijn neus zachtjes. 'Ik zie het aan je. Vertel op.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Koorts, goed?' Het klonk nogal chagrijnig, zo was het niet bedoelt.

    Serena

    'Koorts, goed?' zei hij bot. Geschrokken keek ik hem aan. Ik voelde aan zijn voorhoofd. 'Wacht even,' zei ik en ik stond op. Voordat hij me kon tegen houden pakte ik de shirt die ik telkens gebruikte en haastte me naar het strand. Het werd alsnog lopend. Ik werd gauw moe. Bij het water deed ik wat ik elke keer deed en liep weer terug. Bij de hut aangekomen was ik uitgeput en liet ik me op mijn knieën voor hem vallen. Ik keek Mason aan en legde de natte opgevouwde shirt op zijn hoofd. 'Het komt goed,' zei ik zachtjes tegen hem. Ik drukte zachtjes een kusje op zijn mond. Ook al was alles wat ik nu deed slecht voor mijn gezondheid, het maakte mij niets uit.

    [ben douche]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik durfde niet eens het shirt op mijn voorhoofd nu weg te duwen.
    'Daarom zei ik dus niks,' zuchtte ik.

    [Ok nu laatste ;D dan douche -was net ff wc en spullen pakken-]

    Serena

    'Daarom zei ik dus niks,' zuchtte hij. Ik keek hem aan. 'Wil je niet dat ik je verzorg?' vroeg ik zachtjes en ik ging achteruit. Ik keek hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Jawel, maar jij vergeet om ook aan jezelf te denken als je mij verzorgt,' zei ik voorzichtig.

    [Waarschijnlijk ben ik weg wanneer jij terugkomt.]

    [Ik denk het ;p mja tot morgen dan ;d]

    Serena

    'Jawel, maar jij vergeet om ook aan jezelf te denken als je mij verzorgt,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en schudde daarna lichtjes mijn hoofd. 'Ik vergeet me eigen niet,' zei ik zachtjes. 'Ik doe dat expres,' zei ik nog zachter. Zachtjes ging ik met mijn vingers over zijn wang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Niet doen dan,' zei ik. Ik kreeg een beetje kippenvel toen Serena over mijn wang ging.

    [Dammit, kan nog maar een halfuur computeren, van 6 tot half 8 volleybaltraining en gelijk daarna onder de douche en een sierandenparty tot nu.]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 21:25 ]

    Serena

    'Niet doen dan,' zei hij. Ik schrok lichtjes, hoorde hij het? Ik keek hem aan. 'Pech gehad, ik doe het al,' zei ik zachtjes. Ik ging wacht dichter tegen hem aan en glimlachte zwakjes.

    [Haha geef niet ;p was het leuk?]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 21:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Wat ik ook zou zeggen, Serena zou koppig blijven, dus ik liet het maar zo.
    Ik pakte Serena's hand.

    [Volleybal? Meh. Sieradenparty? Jup. Weer een paar oorbellen erbij :Y)]

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 21:37 ]

    Serena

    Ik glimlachte toen hij mijn hand pakte en verder niks zei. Ik kroop weer bij hem op schoot en klemde mijn benen om hem heen. 'Het komt goed,' zei ik zachtjes en ging weer even met mijn hand over zijn wang. 'Het komt goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik,' zei ik zacht. Ik kreeg weer kippenvel toen ze over mijn wang ging. Ik kon daar denk ik gewoon niet tegen of zo.

    Serena

    'Weet ik,' zei hij zachtjes. Ik glimlachte naar hem en keek een beetje om me heen. Ik keek weer naar Mason. 'Kan ik iets voor je doen?' vroeg ik aan hem. Ik begon me af te vragen hoe ik er nu uit zag. Vast warrig haar en dikke wallen. Lekker charmant.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you