• van mijn username, profielfoto, en de combinatie van beide, losstaand of ze hetzelfde thema hebben?

    Dat vroeg ik me een beetje af. En ook als het commentaar negatief is, mogen jullie het gewoon plaatsen, dus even eerlijk zijn aub.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind de usernaam een beetje 'saai', maar dat is altijd persoonlijke smaak. Je profielfoto vind ik wel leuk en als je username en profielfoto samen ziet, dan passen ze voor mij wel.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tja. Het past wel bij elkaar? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind je username wel leuk passen bij je profielfoto, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken ;D

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:06 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Beide vind ik niet zo leuk, niet mijn smaak. Ik vind zo ook niet zo bij elkaar passen, maar dat hoeft ook niet, doen de mijne ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het past mooi bij elkaar en je hebt een best mooie username (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind de foto echt awesome en je naam is ook leuk hoor. Je hebt trouwens een mooi profiel!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:10 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Is die foto niet Selena Gomez?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Is die foto niet Selena Gomez?


    Niet dat ik weet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Achilles schreef:
    Tja. Het past wel bij elkaar? :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind de naam wel intrigerend.. Ik vroeg me in ieder geval meteen af waar je hem vandaan had ;o
    En (ja dit klinkt heel stom, maar goed :x) ik zie letters altijd met kleuren en Biologist heeft mooie kleuren ;D
    Je foto is ook mooi c:

    Mijn naam en plaatje passen ook niet bij elkaar. (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    Mijn naam en plaatje passen ook niet bij elkaar. (krul)


    Dat valt wel mee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het wel wat hebben. Je naam zegt meteen wat over je eigen persoonlijkheid + ik vind dat plaatje gewoon awesome, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Het past bij je en is nog leuk ook, dus maak je geen zorgen Non ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind de username wel oke, en je avatar vind ik wel gaaf.
    Aan die van mij valt trouwens ook geen draad vast te knopen. Als username Stalingrad en de vlag van Pruisen als avatar :']. But /care.


    No growth of the heart is ever a waste