• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | xMirrorMan
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | xMirrorMan
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.




    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 13:49 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jip.

    "Kun jij een beetje dansen?" Vraagt ze, nadat ze even kort grinnikt en kijkt me vragend aan. Ik schud mijn hoofd. "Echt niet" Zeg ik met een bescheiden glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ben zo trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Luna
    "Fout" lach ik en por haar in de zij. "Je kunt dansen maar neit goed zeg je dan" ik schiet in de lach. Waarom was ik zo vrolijk?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jip.

    "Fout, je kunt dansen, maar niet zo goed zeg je dan" Ze schiet in de lach, waardoor ik even raar kijk, maar daarna even glimlach. "Ik kan het niet goed, helemaal niet goed" Zeg ik dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    Belle komt dichter bij staan en hoewel ik dacht dat mijn hart niet sneller kon, doet het dat toch. Ze kijkt me recht in de ogen. Heel even heb ik geen idee wat ik moet doen. Of dat heb ik wel, maar ik durf het gewoon niet. Ik schraap zachtjes mijn keel. Heel voorzichtig breng ik mijn gezicht dichter bij het hare. Meer initiatief durf ik zelf niet nemen.

    [Mensen, langere posts. Dat ik er niet ben, wil niet zeggen dat de regels niet gelden.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (dat probeer ik, maar het is nogal lastig als je tegenspeler ook korte stukken schrijft :S)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Belle

    Ik zie zijn hoofd nog iets dichterbij komen. Als hij nog dichtbij komt houdt mijn hart het niet meer. Met grote ogen kijk ik hem aan. Belle, jij moet het initiatief nemen. Voorzichtig leg ik mijn hand op zijn wang. Mijn hand brandt op zijn huid. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne, om ze daarna snel los te laten. Een beetje geschrokken van mezelf kijk ik hem aan.
    "Sorry," stamel ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    Ik voel Belle's hand op mijn wang en haar lippen op de mijne. Veel te snel verdwijnen ze weer.
    "Sorry," stamelt ze.
    Ik lach schamper terwijl ik mijn zelfvertrouwen probeer terug te vinden. Ik leg mijn hand op haar onderrug en trek haar naar me toe.
    "Geeft niet," fluister ik.
    Nu is het mijn beurt om haar te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Ik voel zijn hand op mijn onderrug branden.
    "Geeft niet," fluistert hij.
    Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. Één arm sla ik rond zijn hals en de ander leg ik weer op zijn wang. Zachtjes bijt ik op zijn onderlip. Mijn hart is nog nooit zo snel tekeer gegaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Gaan we nog verder of laten we deze ook doodbloeden. Dan weet ik dat ten minste.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Verder, liefst. Maar misschien is het een idee om door te spoelen naar de volgende dag? En dan inderdaad het idee uit te voeren dat iedereen bij iemand wordt gezet waar hij/zij nog niet veel "contact" mee gehad heeft om zogezegd een opdracht mee te doen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat is wel een leuk idee, want ik wil hier wel graag mee verder :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik vind het allemaal prima maar er komen nog maar heel weinig mensen RPG-en.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    { heb al lang niet meer gereageerd hier, sorry! heel erg druk met school etc. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.