• Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.

    IK heb een quiz gemaakt ; http://www.quizlet.nl/quiz/374496/fairy-tail-zoek-uit-bij-wil-je-wel-past

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:06 ]

    Dragneel schreef:
    (...)

    Ik ben niet de enige die voor NaLu (omg wat een naam) kiest. x.x
    Maar fuck Lisanna kwam terug. x"d Ik heb nog hoop.

    Ben bij episode 96 en heb ook al FT nails gemaakt.
    Klik.

    Ik kan geen spoilers vinden van Fairy Tail -___-"
    Gruvia (Het zijn eigenlijk best vage namen x'd) vind ik ook leuk <3
    Juvia sowieso :')

    Anyway, Fairy Tail is gewoon mijn favoriete anime, ook al heb ik 'm nog niet af lol :3


    Nalu is gewoon een leuk koppel :Y) En stiekem vind ik Gajeel en Levy te schattig samen ;x Which is why I laughed my ass off the last episode x'D

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 22:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yayde schreef:
    (...)

    Hahahahaha, same here. (;
    Alleen ben ik iets minder gaan kijken, omdat ik ook One Piece kijk en aan Secret Garden ben begonnen.


    Haha, die wil ik ook nog zien, alletwee. Maar ik kijk maar 1 serie tegelijk omdat ik en te weinig tijd heb, en ik anders 1 van de series ga verwaarlozen en nooit meer af kijk x'D
    Ik ben nu trouwens bij episode 80 volgens mij, ik vind het echt awsome. In het weekend ga ik meestal de hele nacht door kijken x'D
    -Oke die zin faalde maar ik kom net uit school dus ik ben moe x'D-


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Dragneel schreef:
    (...)
    Welke episode ben je?
    Het viel me mee dat ik 10 was toen ik DN keek en dus om 10 uur naar bed moest en 11 uur in het weekend. Dus de hele nacht door zat er niet in voor mij. :')
    Ik ging dan wel elke avond met cup-a-soup kippensoep achter de laptop Death Note kijken. als ik nu de kippensoep ruik ruik ik Death Note, zal nooit veranderen. x"d
    [Ik vertel weer te lang >_>]

    Hahaha, feel lucky :'D. Ik keek om vier uur 's nachts om me heen en vroeg me af where the hell ik was. Naja, ik ging met een bevredigd gevoel naar bed na het einde van Death Note gezien te hebben :Y). Vannacht droomde ik btw dat ik Ryuk zocht. Like wtf. Ik moet echt een leven gaan zoeken :'].
    Zal maar niet gaan spoileren voor degenen die het nog willen zien.
    Ik ben eigenlijk wel blij dat ik het op wat latere leeftijd heb gezien denk ik. Denk niet dat ik het goed gesnapt zou hebben mocht ik ongeveer van die leeftijd zijn. Ben ook niet bijster intelligent ofzo, maar goed (baby).
    Nummer 13 trouwens ;]

    [ bericht aangepast op 10 april 2012 - 23:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Hahaha, feel lucky :'D. Ik keek om vier uur 's nachts om me heen en vroeg me af where the hell ik was. Naja, ik ging met een bevredigd gevoel naar bed na het einde van Death Note gezien te hebben :Y). Vannacht droomde ik btw dat ik Ryuk zocht. Like wtf. Ik moet echt een leven gaan zoeken :'].
    Zal maar niet gaan spoileren voor degenen die het nog willen zien.
    Ik ben eigenlijk wel blij dat ik het op wat latere leeftijd heb gezien denk ik. Denk niet dat ik het goed gesnapt zou hebben mocht ik ongeveer van die leeftijd zijn. Ben ook niet bijster intelligent ofzo, maar goed (baby).
    Nummer 13 trouwens ;]

    Ik snapte ook niet alles, het meeste dan wel. :')
    Maar met mijn intelligentie (how the hell do you write that?) moet dat ook wel. * zet brilletje recht * Wacht, waar ik mijn bril? D: Oh right, heb ik niet. >_<
    13. Ik heb 40 afleveringen in één week gezien, ik ben serieus verslaafd. x"d

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik snapte ook niet alles, het meeste dan wel. :')
    Maar met mijn intelligentie (how the hell do you write that?) moet dat ook wel. * zet brilletje recht * Wacht, waar ik mijn bril? D: Oh right, heb ik niet. >_<
    13. Ik heb 40 afleveringen in één week gezien, ik ben serieus verslaafd. x"d


    *fluit onschuldig*

    Ik heb in vijf dagen de hele serie er doorheen gejast ;x Yeah.. I have no life. But I don't need that with my fandoms.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    *fluit onschuldig*

    Ik heb in vijf dagen de hele serie er doorheen gejast ;x Yeah.. I have no life. But I don't need that with my fandoms.

    _O_

    ik kijk meestal s'avonds anime op mijn ipod XD

    Ik heb vandaag ep 125 gekeken. KYAAAAAAH ~!! NaLu ftwww.
    En Levy en Gajeel zijn zo lief samen ^.^
    -gaat weer verder aan school..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik heb vandaag ep 125 gekeken. KYAAAAAAH ~!! NaLu ftwww.
    En Levy en Gajeel zijn zo lief samen ^.^
    -gaat weer verder aan school..


    Yes, somebody that agrees on Levy and Gajeel :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Yes, somebody that agrees on Levy and Gajeel :Y)


    Hehehehe..
    Natsu x Lucy
    Gajeel x Levy
    Gray x Juvia
    Erza x Jellal
    Mijn droomkoppels (A)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aight, ik ga het niet ontkennen: I'm an addict.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yayde schreef:
    (...)

    Hehehehe..
    Natsu x Lucy
    Gajeel x Levy
    Gray x Juvia
    Erza x Jellal
    Mijn droomkoppels (A)


    Add Natsu x Lisanna en dan heb je zo'n beetje allemaal =3

    Ik ben een voorstander van Alzack x Bisca :Y)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    HUH Gajeel x Levi? Gajeel's a rapist D:. Of ben ik nog niet op het punt dat ik wel es een andere mening over hem kan krijgen? :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    HUH Gajeel x Levi? Gajeel's a rapist D:. Of ben ik nog niet op het punt dat ik wel es een andere mening over hem kan krijgen? :'D.

    Heb je Best Friend ~ Gajeel Redfox (Shooby da bop) al gehad? Dan begint het (bij mij), en ten tijde van Tenroujima ben je ook een voorstander :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik ben nu bij 39 of 40, dus denk dat ik daar nog moet komen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste