• Ik zou jullie allemaal even op deze manier willen bedanken voor alle steun, alle berichtjes via pb, in het topic en in mijn gb. Ik hoop dat jullie begrijpen kunnen waarom ik jullie op deze manier bedank en niet allemaal apart.

    Het is gewoon ook zo moeilijk om te weten dat de kamer naast de mijne nu altijd leeg zal blijven en dat ik nu nooit meer zal moeten ruzie maken over pc of tv, omdat er niemand meer is om ruzie mee te maken. Om haar piekerige haren niet meer boven mijn dekbed te zien uitpiepen als ze weer eens geen zin had om alleen te slapen, om haar lach nooit meer te kunnen horen en om haar niet meer te kunnen vastnemen.

    In het bijzonder wil ik Em (Patriot) nog eens bedanken omdat zij mij nu voor haar pc geplant heeft en me gewezen heeft op al jullie berichtjes die echt verschrikkelijk veel meer voor mij betekenen dan jullie je kunnen inbeelden.

    Daarvoor, allemaal, bedankt.


    Change, the only good thing in this world.

    veel sterkte <3

    Heel veel sterkte!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    PUKKELxDING schreef:
    Je hebt het nu hard nodig meis, echt ontzettend veel sterkte.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Heel veel sterkte meid en gecondoleerd <3
    We zullen je verdriet niet kunnen wegnemen, maar weet dat we er allemaal voor je zijn.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ahww D:

    Gecondoleerd & hartstikke veel sterkte <3


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken je niet, en zal je ook nooit leren kennen. Maar dit soort dingen grijpen me ontzettend aan en ik wens je dan ook oprecht ontzettend veel sterkte met dit grote verlies. Huil veel en praat veel. Je gaat een moeilijke tijd in, maar je kan het meid!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ook ik ken je niet, maar ik heb er geen woorden voor hoe erg ik dit voor je vind, ik wens je echt diep vanuit mijn hart alle sterkte toe. ik hoop dat jij en je ouders het ooit een plekje kunnen geven, echt meiss we zijn er voor je!


    I solemny swear i am up to no good

    Heel veel sterkte <3


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Echt heel veel sterkte. Ik weet hoe je je voelt, mijn broer is er ook niet meer, maar dat is allang geleden..
    Ik ken je dan wel niet, maar mijn steun heb je!


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Veel sterkte voor jou en je familie. (flower)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    dat is echt zo erg..
    ik heb nu bijna tranen in mijn ogen ):
    echt heel heel veel sterkte!!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wat ontzettend erg voor je! Ik zeg heel eerlijk, dat ik geen flauw idee heb wat ik moet zeggen. Ik weet niet hoe het is.
    Maar ik wens je ontzettend veel sterkte! <3 En ondanks dat je me niet kent, mocht je willen praten, dan mag dat.

    (Ik heb ontzettend veel meegekregen van de ramp want ik ben afgelopen week de hele week bij mijn vriend geweest en hij woont in Lommel om de hoek van die school)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Veel sterkte meid <3.


    The odds are néver in our favor.

    Veel sterkte!
    Het zou mij echt onvoorstelbaar lijken als zoiets gebeurd, echt heel erg veel sterkte <3

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 12:07 ]


    Cookies!

    Moran schreef:
    Veel sterkte voor jou en je familie. (flower)


    Travel far enough, you'll meet yourself