• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik lach even om haar actie. 'Zo, nu kunnen we elkaar tenminste verdedigen. Water is voor mij altijd goed, betekent eten, drinken, veiligheid en het ...' Voor ik de zin kan afmaken bedenk ik me. Ik wilde zeggen dat het me aan thuis deed denken, maar ik wilde niet dat zij dat ook ging doen. Het zou haar waarschijnlijk alleen maar verdrietig maken, net nu we ons moesten concentreren. Het enige wat ik nog toevoegde was: 'Bos is goed.'

    [I'm going to sleep. Goodnight everyone (flower)]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:51 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan Walker || district 11
    'bedankt ' zeg ik quasi verontwaardigd.
    ' en ik kom echt wel in die bomen hoor. Die tent word alleen een probleem, en hebben jullie de spullen die ik heb meegenomen ook meegerekend?'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Niets, gaan we nog op zoek naar een goede plek om een tent op te zetten en water, of gaan we hier blijven en gezellig blijven praten?' vroeg ik sarcastisch, ik sloeg de zakken op mijn rug en over mijn schouder en begon te lopen.
    'Dus, Jonah, wat heb jij kunnen scoren?' vroeg ik hem. Ik volgde de weg die in mijn hoofd naar het water leidde. 'Corrigeer me als ik fout lijk te gaan!'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 21:53 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik laat Freya voorop lopen en ga naast Jonah lopen.'wat heb jij dan allemaal?,'vraag ik waarna ik zijn hand vastpak. het voelt vertrouwd, iets wat hier echt nodig is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik knikte, 'Dan gaan we het bod in opzoek naar water,' glimlachte ik terwijl we het bos inliepen. Ik luisterde eerst goed als ik stemmen hoorde maar nee, die hoorde ik niet. Ik gebaarde dat hij moest stoppen met lopen en klom een boom in. Ik klom hoger en hoger tot dat het verschrikkelijik gevaarlijk werd en keek als er ergens mensen waren, gelukkig niet. Niet dat ik bang was, ik had ze gewoon afgeslacht zonder enige moeite, ik keek gelijk als ik een waterbron zag. Ik klom weer naar beneden, 'We moeten naar het westen,' zei ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ' ik heb een slaapzak, EHBO doos en 10 crackers en een kort mes'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 22:08 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik neuride een liedje dat me aan Nolan deed denken, ik keek vooral uit naar mijn voeten om niet te struikelen, maar af en toe keek ik ook paranoïde om me heen en luisterde naar de omgeving, ik hoorde niets, Jonah had duidelijk de zwaarste voetstappen... Ik keek uit naar eetbare planten. Wat had mijn mentor me allemaal verteld: schuilplaats, op zoek... Water, onder weg... Voedsel, sparen wat te sparen valt en uitkijken naar een bron van vers...
    'Gaan we uitkijken naar een heel dicht bebladerd gebied voor die tent op te zetten, of gaan we blijven rondtrekken?' vroeg ik zachtjes aan de mensen achter mij...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    lida454 schreef:
    ' ik heb een slaapzak, 3 rundvleesrepen en een lege vulfles en geen wapen dus hebben jullie een wapen over?'


    [Hij was toch bezet? Neem de roze rugzak! en misschien een mes!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Zwarte plus kort mes gekozen zag al eerder maar iPod was leeg dus moest laptop pakken


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    P Roze is bezet, zwarte ook rode ook mes ook al ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oh trouwens Supersav, GOODNIGHHTT !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'ik denk dat we hier nog iets te dicht bij de hoorn zijn, en ik wil liever niet een beroeps tegenkomen,' zeg ik terwijl ik denk aan de dingen die ik van hun heb gezien. na een tijdje zie ik een bekend plantje.'hé, wacht eens. dit plantje hebben we thuis ook. is een medisch plantje, werkt vooral met blauwe plekken, maar daarvoor hebben we wel water nodig,' zeg ik, duidelijk doelend op Freya's hand. ik pak wat van de plantjes en stop ze in mijn tas.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Volgens mij heb je niets meer...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( dat denk ik ook)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [als dat allemaal bezet is, is er alleen nog maar een boomerang, ik weet niet of je daar veel aan hebt]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see