• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 10:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Oke, dankje haha!:P]

    Frederick Smith, district 12

    'Met alle plezier, ik was toch aan et wachten tot jij moe werd, ik was namelijk aan het doodvallen!' hijgde ik. Ik zakte neer op de harde bodem en onder een boom, het mes stopte ik in mijn zak.
    'Gaan we even bekijken wat we verzameld hebben?' vroeg ik haar toen ik weer adem had.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xDesire schreef:
    (...)

    [Ik pb je even:P]


    [Ja, ik ook, ik ben vreselijk nieuwsgierig...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    Ik grijns terwijl ik mijn ogen weer op het beeldscherm richt.
    'Mooi zo. Laten we dat zo houden. Zeg, heeft Snow jullie ook persoonlijk benaderd?' vraag ik, nu ik toch eigenlijk wel benieuwd geworden was.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Onwillekeurig ga ik reacties bestuderen, het is een soort dwangneuroze die ik opgelopen tijdens de spelen, ik geraakt er niet vanaf en ze kalmeerde me. Er vielen mij daarom ook veel dingen op die anderen gewoon nooit zagen omdat ze niet op hun omgeving letten, ik was eigenlijk een beetje paranoïde, maar het lukte me om niet zo over te komen, bahelve in mijn eigen hoofd dan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik viel naast Fred uitgeput neer en ik gooide de tas en het mes op de grond.
    'Ik heb dit fijne exemplaar weg weten te pikken,' reageerde ik tevreden en wees op het lange, gescherpte mes. 'Helaas geen boog, maar hier kan ik ook wel mee overweg.'
    Ik ritste de opvallende goudkleurige tas open en hield het op de kop, zodat de inhoud eruit rolde.
    'Een nachtkijker!' verwonderde ik en ik hield het ding op. 'Dat kan absoluut van pas komen. En een slaapzak. Ook altijd handig, al is onze kleding behoorlijk warmte en koude bestendig. En 10 crackers.'
    Ik keek een beetje teleurgesteld naar de geringe hoeveelheid voedsel dat in mijn tas zat.
    'Maar goed. Wat heb jij allemaal?'

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 18:48 ]

    [Trouwens het is leuk dat de mentoren ook gewoon lekker RPG'en terwijl ze hun tributen gadeslaan!]

    Frederick Smith, district 12

    'Laat me eens kijken,' mompelde ik, ik gooide het mes voor mijn voeten en haalde de bruine rugzak leeg.
    'Een pak rozijnen van 50 stuks, dat is een hoop suiker om op de been te blijven, dan heb ik toch iets van voedsel mee,' mompelde ik in mezelf.
    'Een klein mesje! Wow, hier kunnen we gemuteerd kleine muizen mee villen,' merkte ik sarcastisch op, het was een soort broodmesje. 'Vijf broodjes, we gaan geen honger lijden de eerste dagen, maar dan zou ik de meeste dingen die goed blijven sparen tot wat later. Ik heb ook nog een fles,' ik schudde ermee, 'ze is leeg. We hebbben voedsel en atributen, maar we hebben geen water,' besloot ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    pas als ik ver weg van de hoorn ben, denk ik aan hem. Jonah! Leeft hij nog, is hij gewond. ik ren naar een stevig uitziende boom en klim naar boven. ik zie niet heel veel, alleen de hoorn en de laatste mensen die nog spullen pakken. Ik klim weer naar beneden en besluit om te kijken naar wat ik heb. het gekartelde mes is mooi lang, en het puntje is ook best scherp. daar zou ik iemand wel mee kunnen raken. ik open de tas en zie bovenop een pakje crackers liggen. ik haal het pakje eruit en zie dat het er vijf zijn. verder zit er een heleboel stof in de tas. het bovenste is een jas, zie ik als ik het eruit haal. hij ziet er stevig en warm uit. het laatste wat erin zit is een tentje, deze is wel handig, maar ik kan ook in de bomen slapen, dus hij is niet noodzakelijk. wel jammer is dat ik geen vulfles heb gekregen. hopelijk vindt ik er snel een, of in ieder geval iets dat water vast kan houden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Mee eens! zolang ze maar niets over locaties verklappen ^^]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik ren, ren tot ik niet meer kan en totdat ik er zeker van ben dat niemand me is komen achtervolgen. Dan ga ik zitten en gooi mijn tas leeg. Crackers, rundleesrepen, een lege vulfles en een klein kartelmesje. Verdomme, vloek ik bij mezelf, hier heb ik niets aan. Ik moet eerst misschien maar een poeltje opzoeken. Vlug pak ik mijn tas weer in, pak mijn pijlenkoker die ik over mijn schouders heen hang, pak mijn boog en ga behoedzaam op pad.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Desire, oeps, ik had het niet gezien xD Ik had idd gezegd dat ze dood mocht ;D Ik heb het even verandert ;D]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 19:01 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ ik heb een idee, de tributen die doodgaan bij de hoorn kunnen toch de tributen zijn die niet meer actief zijn of die niemand heeft ingevuld? dan hoeft niemand onvrijwillig dood. nu nog niet in ieder geval]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynn, district 11

    Ik wou lopen, maar ik kon eigenlijk geen kant heen zonder een gigantisch risico te lopen om Jonah te mislopen, dus sloeg ik de hoorn gade vanaf een plekje waar niemand op me lette, Lisa zag ik nergens, voor Jonah kamde ik het terrein nog een keer uit met mijn groenbruine ogen. Jonah vinden of mijn leven? Alleen of met hen twee? Wat zou Nolan op zo'n moment zeggen? Bondgenoten of weg bij die hoorn?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rythmix schreef:
    [ ik heb een idee, de tributen die doodgaan bij de hoorn kunnen toch de tributen zijn die niet meer actief zijn of die niemand heeft ingevuld? dan hoeft niemand onvrijwillig dood. nu nog niet in ieder geval]



    [Dat komt later pas, ik weet namelijk niet of er nog iemand gaat inspringen of niet.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    'Goed, die rozijnen zijn goed. Suiker is energie en energie hebben we hard nodig,' reageerde ik op de woorden die Fred eerder tegen zichzelf had dan tegen mij.
    Ik grinnikte bij zijn sarcastische opmerking. 'Een mes is beter dan helemaal niets. Er kan zelfs een moord mee gepleegd worden.' Ik hield mijn blik even op het mesje gekleefd.
    'Goed, we hebben een redelijke hoeveelheid voedsel,' zei ik praktisch. 'Nu nog water vinden. Er groeien hier bomen op deze rotsachtige omgeving dus móét er een meer of een rivier zijn.'
    Ik propte de inhoud weer terug in de tas en gooide die weer over mijn schouders. 'Zullen we gaan zoeken?'