• OMG ik ga eten:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG goeiemiddag iedereen ! Wat is het toch weer een schitterende dag vandaag ;D De lucht is blauw, het zonnetje schijnt, kan niet beter x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik zit barstensvol inspiratie voor een nieuw verhaal, maar ik moet huiswerk doen en ik heb geëist van mezelf dat ik eerst mijn schrijfopdracht afmaak. Damn >.<


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik heb heel snel al mn hw afgeraffeld en ik doe nu geschiedenis met chris op msn x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ik ga toch vast aan het verhaal beginnen, maar nog niet activeren:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG succes ;D Ik praat over vage dingen x'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG morgen word mijn laptop opgestuurd dan is hij een hele week weg (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    OMG


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG arme jij ;O Hoe meot je dan op Q komen ? ;O


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG ein-de-lijk weet ik wat Fus Ro Dah betekent :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG wait. Whut? ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MissSpagetti schreef:
    OMG arme jij ;O Hoe meot je dan op Q komen ? ;O

    OMG ik gebruik de computer wel moet ik wel een uur eerder offline


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG dat schreef Berend ooit op z'n tekening. Niemand wist wat het betekende :'D Maar het is Dovahkiin, en het betekent: 'Fuck you.' lol


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik ken Berend ;D Ik ging met hem 'praten' vorig jaar. Tenminste, Toya en ik praatte en Berend zei geen woord o.o Hij zit altijd naast de prullenbak ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    OMG malaman namin sa klase tungkol sa Pilipinas


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    OMG ja. Hij is... apart.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    OMG ik heb zo'n vermoeden dat hij graag alleen is.. Hij lijkt het ook best naar zn zin te hebben in zn eentje ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just