• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth haliburton-district 6
    ' als ik het koud krijg ga ik wel in de tent liggen. Nu ga ik in een boom slapen want dat ben ik gewend,' zeg ik en ik klim heel hoog de brede boom in. bijna meteen ben ik weer benden ' tracker-jackers,' hijg ik.' ik zoek wel een andere boom,'
    [sorry ik weet de nederlandse naam niet. En Jessiiicaa, ik heb precies hetzelfde probleem, dus nu wordt ik maar gewoon spookje genoemd, want bruin worden kan ik niet]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Rillend vecht ik tegen de ijskou. Mijn lichaam beeft en mijn gedachten zijn ergens heen waar ik niet wil zijn; in de arena. Mijn nachtmerrie gaat telkens over hoe ik vermoord wordt, geweldadiger keer bij keer, ik piep zachtjes. Als ik nou niet een stuk van mijn kleren had afgescheurd om te gebruiken voor mijn kniewond, was mijn jas nu nog warmte absoberend geweest.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Opeens hoorde ik Yoëlla - ik dacht echt dat ze sliep - piepen. Ik duwde de slaapzak weer in mijn tas die ik op mijn rug gooide, gewoon voor de zekerheid, en liep naar haar toe. Met de pijl en boog nog in mijn hand. Ze lag rillend op de grond, met een doodsbang gezicht.
    'Heb je het koud, Yoël?' fluisterde ik zachtjes. Ik ging naast haar zitten. 'Had je een nachtmerrie?'
    Ik streek door haar haren heen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:58 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik knik geruisloos en ga rechtop zitten. Ik nestel me tegen Noëmi aan. Op dit moment voel ik me een complete lafaard. Een meisje dat zich naar haar leeftijd gedraagd.. Maar ik kan het niet helpen, ik wil zó graag naar huis.
    'Ze leken zo echt,' snik ik zachtjes terwijl ik mijn tranen wegveeg.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Nieuw topic]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    Ik richtte me tot James: 'Ik ga niet slapen deze nacht, nu niet meer. Ze weten waar we zijn, dus ik ga het vuur een beetje aanlaten zodat we niet doodvriezen. Ik wil niet dat iemand uit elkaar gaat, ze zijn te sterk en ze zullen de zwaksten eerst aanvallen. Ik vertrouw de nacht niet, kunnen we een soort beurtrol invoeren ofzo?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Yoëlla nestelde zich tegen me aan en ik sloeg mijn armen om haar heen. Ik drukte mijn neus in haar haren en herinnerde me Lily, mijn dochter: hoe zij altijd in mijn armen lag. Ik glimlachte zwakjes.
    'Ze leken zo echt,' fluisterde ze snikkend. Ik veegde de tranen van haar ronde gezichtje af.
    'Het is maar een droom,' fluisterde ik terug. 'Een stomme droom. Denk aan leuke dingen: de zon, vlinders, spelen met je vriendinnetjes...'

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:29 ]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik sluit mijn ogen en denk enkele ogenblikken aan thuis.
    Alles leek perfect, totdat ik een snatergaai hoor zingen en ik weer ruw wakker word uit de dagdroom; ik ben in de arena. In de hongerspelen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen om alles een enkele ogenblik te ontvluchten, maar tevergeefs.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:37 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ( wacht Ff Naomi s kind??? Hoe oud is ze en hoe oud was ze toen ze een kind kreeg??)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Ja Noëmi heeft een dochtertje haha. Noëmi was 16 toen ze zwanger was en 17 toen ze haar kindje kreeg. Een tienermoeder dus. Ze is nu bijna 19 trouwens.]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 19:42 ]

    ( ooh oke ik dacht dat ze 17 was)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    xDesire schreef:
    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik sluit mijn ogen en denk enkele ogenblikken aan thuis.
    Alles leek perfect, totdat ik een snatergaai hoor zingen en ik weer ruw wakker word uit de dagdroom; ik ben in de arena. In de hongerspelen. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen om alles een enkele ogenblik te ontvluchten, maar tevergeefs.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ze leek even in slaap te zijn gevallen, maar na een tijdje werd ze weer wakker.
    Ik zuchtte en liet mijn ene arm los om mijn boog stevig vast te grijpen. Zelf doezelfde ik een klein beetje in, maar ik bleef mijn ogen open houden en staarde voor me uit.

    lida454 schreef:
    ( ooh oke ik dacht dat ze 17 was)


    [nee haha nog 18.]

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik verkende de omgeving met alleen mijn schoudertas bij me, ik had er een waterfles en een beetje voedsel van vandaag, vooral gerookte haas, inzitten. De arena was interessant, maar ik had al originelere ideeën gezien in andere versies -no offence. Er leek voor zover ik zag geen einde aan, maar dat was vast ook gezichtsbedrog. Ik vond hier en daar planten die ik herkende van in het trainingscentrum en propte ze in de zilveren schoudertas... Het werd me teveel, ik snikte zachtjes, maar ging niet huilen, ik begon safe and sound te zingen, dat liedje kalmeerde me. Ik zong het eigenlijk naar Nolan, dus staarde ik emotieloos voor me uit, dat was nog eens een rol, straks ging ik Jonah en Lisa echt vermoorden...
    Ik beet op mijn lip, zou ik weggaan? Ik kon perfect voor mezelf zorgen, ik had een hele hoop eten, maar wel zwakke wapens...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    Als ik Noëmi zo bezig zag met Yoëlla, wist ik wat ik deze nacht zou gaan doen en slapen was dus geen optie...
    'Melissande? Kunnen we in beurtrollen werken vannacht? Ik vertrouw het niet om te gaan slapen?' vroeg ik het meisje, ik gooide aarde op e zijkanten van het vuur, als het kleiner was, zouden we minder opvallen...

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 20:13 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...