• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [volgens mij jongen en meisje uit 10, weet ik niet 100% zeker]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik kijk het meisje aan, ze kwam als het goed was uit 12. 'Ik zou graag willen zeggen. leuk om jullie te ontmoeten maar dat gaat niet,' zei ik toen en krabte even op mijn achterhoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Oké, moeten we je nu vertrouwen? Hoe weten we dat je niet zometeen een mes in één van ons steekt? Wat is je plan?' vroeg ik hem, het was al vreemd genoeg dat we met zoveel samenwerkten, maar hoe moesten we op deze confrontatie reageren?

    Freya Aprilynne, district 11

    Het geslijm duurde zolang dat mijn geduld op raakte en ik toch maar uit de boom klom, tot mijn grote vreugde zag je de handafdruk perfect op zijn wang staan. Ik ging zonder iets te zeggen tegen een boom leunen, het was een soort manier om hem op te jagen, want we hadden echt een beter plan nodig...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ jongen en meisje uit 10 idd maar wie was daarnet dan dood? o-o]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    Fred was degene die me min of meer bij zinnen bracht: hij had gelijk. Méér dan gelijk: konden we hem vertoruwen? Hij mocht dan wel Yoëlla's districtgenoot zijn, maar hij kon heel anders zijn dan lieve kleine Yoëlla.
    Ik hief mijn boog weer op.
    'Fred heeft gelijk. Kunnen we je vertrouwen?'

    [Ging daarnet iemand dood? Ik dacht dat ik alles doorgelezen had?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    IHeartMusicc schreef:
    [ jongen en meisje uit 10 idd maar wie was daarnet dan dood? o-o]


    [Dat was al een stukje terug, maar ik had dat nog niet gelezen omdat ik het de afgelopen dagen heel druk had en ik wist niet wíé er nou dood waren. Maar het staat ook nog niet op het lijstje :p]

    [daarnet is er niemand doodgegaan, dat was idd nog van een tijdje geleden]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ Ohhh...okee xd ]

    Matthew James Morisson || District 8

    ' Dat weet je niet. Op een gegeven mooment gaat toch iedereen zijn eigen weg en is het district voor district.' zeg ik dan fronsend. ' Yoella kan me vertrouwen, omdat ze mijn district genoot is, maar de vraag is kan ik jullie vertrouwen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Of jij dat kan weet ik niet, maar als je bekijkt dat we allemaal meteen rechtschoten om Yoëlla te beschermen en we net gezellig samen gegeten hebben, wil denk ik wel iets zeggen,' vertelde ik hem.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek de jongen wantrouwend aan, ' Oke,' zeg ik dan. Als ik het gevoel had om weg te gaan zou ik gaan, maar ik laat Yoella niet alleen. Toch heeft hij gelijk, maar waarom? Waarom geven ze hun leven voor haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || District 11
    Ik loop met Lisa mee naar het vuur.
    'ik ging oorspronkelijk terug naar de hoorn des overvloeds om te kijken of er nog iets lag. maar toen zag ik de twee tributen uit 10 en ze zagen eruit alsof ze nog niet echt verplaatst waren. dus toen heb ik ze vermoord.'zeg ik. terwijl ik mijn koude soep opeet.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:11 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik liet snel mijn protest varen en spitste mijn oren om goed te kunnen luisteren. Er waren inderdaad stemmen te horen. Ik pakte de knots wat steviger vast en de speer die Destiny gemaakt had. Aangezien zij met haar pijl en boog in de hand stond, kon ik de speer net zo goed gebruiken. Zachtjes slopen we dichterbij, ik beschermend voor het meisje achter me. In de bosjes hurkte we even neer en keken onderzoekend naar de mensen die daar te zien waren.

    [Wie zijn die mensen xD]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik schuif zachtjes achter Noëmi vandaan. En daar zie ik Matthew staan. Ik begin zachtjes te piepen en ren op een drafje op hem af. Dan sla ik mijn armpjes om hem heen.
    'Matthew,' fluister ik zachtjes. 'Waar was je nou?!' zeg ik huilend. 'Waarom liet je me nou in de steek in het trainingscentrum?' zeg ik terwijl ik zachtjes tegen hem aan stomp, al huilend.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Berton || District 5
    'Dat ja, maar er zijn veel sluwe tributen dit jaar. Waarschijnlijk geven ze niet toe totdat er nog maar een stuk of 5 tributen over zijn. En als dat zo is, zijn we klaar voor ze,' mompel ik terwijl we bergopwaarts beginnen te lopen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."