• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || District 11
    'euuhmm, oke denk ik. als ze me maar niet weer gaat slaan.'zeg ik verward.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dat doe je dus nooit meer,' herhaalde ik. 'Wat is ons plan nu?' vroeg ik hem, ik duwde het bord in zijn handen.
    'Doet dat trouwens pijn?' vroeg ik hem, wijzend op de rode vlek.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik keek Frederick aan, ' Ik doe mee,' zei ik terwijl ik iets beschermender voor Yoella ging staan, ik liet haar niet meer gaan. Ik keek naar Fred, ' Dan is het distrcit 1 en 4, Destiny en Rowan,' zei ik. ' Ik had ze al gezien,' zei ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    jonathan Walker || District 11
    'ons plan, eeuuhm ik weet het echt niet freya en het doet een beetje pijn' zeg ik.
    'ik had niet echt een plan toen ik even .... nouja weg ging.' zeg ik een beetje onzeker.
    'zou Lisa nou weer terug mogen komen, ik heb me toen ik weg was echt zorgen om jullie gemaakt.'

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:39 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dan is het plan nu dat jij gaat slapen, terwijl je vriendinnetje de wacht houdt en ik de omgeving ga verkennen, wanneer ik terug ben wil ik twee doorvoede, uitgeslapene tributen terugvinden! Ik laat jouw dus geen plannen meer verzinnen... Dus het doet pijn? Goed, dan vergeet je zeker niet waarom het was,' zei ik met een flauwe grijns, ik wist dat, wanneer we lekker gezellig zouden kamperen, het al snel te saai zouden worden, dan zouden ze hun speeltjes gaan gebruiken, wanneer iets niet goed was, was het de speeltjes van het Capitool op je dak krijgen...
    'Dag Jonah,' zei ik koud terwijl ik het kamp verliet, 'waarom maakt hij het zo vreselijk moeilijk voor me om hem niet gewoon tegen een boom te pinnen?' gromde ik in mezelf.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:40 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' oké, Lisa jij moet blijkbaar eerst de wacht houden dus als jij dan nu gaat slapen dan hou ik de hele nacht de wacht.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik spring uit de boom.'wanneer ga jij dan slapen? ik wil niet dat jij helemaal uitgeput bent terwijl ik compleet uitgerust ben,' zeg ik. doordat ik net uit de boom ben gesprongen, voel ik weer een pijnsteek door mijn knie. ik trek mijn broek weer uit en haal het mos van de wond af. Even wordt ik afgeschrikt door het beeld, maar daarna ga ik meteen te werk. ik maak wat mos nat en maak mijn wond schoon. nu ziet het er al een stuk minder erg uit. Ik doe wat water op mijn knie en trek mijn broek weer aan. zo, beter.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik gromde gefrustreerd, ik wilde de mensen te graag aanvallen. Des had gelijk, we waren in de minderheid, maar wat dan nog. We zijn beide Beroeps, opgevoed om te kunnen vechten. Toch deed ik wat ze me had opgedragen en bleef netjes in de bosjes zitten. Ik blijf de mensen begluren. Ze smoesen wat met elkaar en blikken af en toe onze kant op. Ze hebben ons dus gezien, maar toch doen ze niets. Dat betekent dus dat ze niet het idee hebben dat ze ons aan kunnen, wat weer gelijk aan staat wij hun dus zouden kunnen verliezen. Ik kijk weer eens omhoog, opzoek naar een paar ogen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabeth Decembr Claire, mentor district 13

    'Wat doet hij nu? Rennen, Leif, rennen,' gromde ik in mezelf.
    'Je tribute is grappig, Nolan, geef eens toe, die klap had hij verdiend! Ik snap alleen niet waarom ze zelf een risico gaat lopen om hen een tijdje te beschermen voor de verveling van de spelmakers,' dat laatste fluisterde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' wow, Lis wat is er met je been gebeurt, nu ga ik zeker niet meer slapen.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Frederick Smith, district 12

    'Hij gaat niet weg,' mompelde ik. 'No, Yo, Alex, bogen klaar! Heb je een wapen bij je?' vroeg ik aan de jongen uit 8. Ik greep naar het kleinere mes dat uit mijn rugzak kwam, mijn paranoïa was niet voor niets geweest...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik weet niet hoe maar opeens weet ik weer wat ik moet doen: rennen. Ik vlieg overeind en hoop dat het meisje even op haar bondgenoot let zodat ik weg kan komen, zodra mogelijk is ga ik zo lopen dat een rotsblok hun zicht op mij belemmerd.

    Aimee Jane Geengrass||District 5
    Ik kijk verbaasd naar de jongen die wegsprint, was hij niet uit 13? Als hij uit het zicht is verdwenen besluit ik Mike weer overeind te trekken. Ik had eigenlijk niet verwacht om iemand tegen te komen buiten het bos.


    Remember to be ridiculous.

    [ehm, zijn er nog mensen bezig? anders sluit ik dit tabblad]


    Remember to be ridiculous.

    Ik nog!!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Gigli Lukia Viloki || District 13
    "Sorry, maar noem me alsjeblieft geen 'Alexandria'. Het is mijn gewone naam, maar ik haat hem. Noem me maar gewoon Melissande ofzo." Zeg ik.

    "Wat mij betreft mag je blijven, we hebben genoeg jacht gemaakt." zeg ik tegen de jongen. Als je Yoëlla maar niet meer in de steek laat. Denk ik.

    Mijn boog spande ik weer aan. Ik had hem nog niet losgelaten.
    Het kanon ws gegaan.
    Leif? Nee vast niet. Hoop ik. Mag niet.
    Ik knijp mijn ogen dicht en open ze weer. 'Laat je niet afleiden.'
    Denk ik.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:10 ]


    Tijd voor koffie.