• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 20:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik had gehoord wat ze zeiden en keek naar Rowan. Ik klom de boom ongezien uit en sprong naast hem neer. Ik fluisterde wat in zijn oor, zo zacht dat hij de enige was die me zou kunnen horen, 'Ze hebben ons inderdaad gezien, maar het is een hechte groep, we moeten het anders proberen,' zei ik. 'Ik denk dat dit hun kamp is dus laten kijken, 8 en 12 zijn aardig sterk, ook al zijn we beroeps gaat het ons niet makkelijk afgaan. We staan in het voordeel, maar ook in het nadeel,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Dat is waar. Laten we het dan op een andere manier proberen?' Het klonk als een vraag, maar eigenlijk was die niet zo bedoeld. 'Misschien als we een of twee weten te vermoorden dat de banden dan worden losgescheurd en ze elkaar aanvallen?' Toen bedacht ik me nog iets. 'Het word donker, wij hebben een nachtbril, zij waarschijnlijk niet. En misschien heb ik wel een plannetje.' Ik boog me naar haar toe, om het in te fluisteren.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik knikte naar Rowan, 'Ja, en wij hebben dan wel gegeten, jij hebt geslapen en we zijn misschien fit genoeg, ik wil niet dat we net als de beroeps van vorig jaar klakkeloos op mensen af gaan en dan zelf ten onder gaan,' merkte ik nog op. Toen boog hij naar voren om wat in te fluisteren, 'Ik grijnsde toen hij begon. 'Ik dacht eraan, om te wachten wanneer ze opsplitsen om weet ik veel wat te doen, jagen ofzo om ze dan te vermoorden, maar wat jij zegt klinkt ook goed,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Maar ik denk dat we lang kunnen wachten voordat ze opsplitsen, zeker nu ze weten dat wij in de buurt zijn. Maar zullen we dan mijn plan doen? Misschien moet jij dan toch eerst even slapen?' Ik keek haar even bezorgd aan. 'En in ieder geval hier weggaan alvast.' Ik kroop al wat naar achter, verder de bosjes in om op te kunnen staan en weg te lopen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik keek naar Rowan, 'Dankje,' zei ik alleen. Ik liep ook naar achteren maar mijn boog spande ik nog steeds aan. Ik trok hem mee naar de rivier, dan hadden we drinken. Ik keek Rowan vermoeid aan, 'Jij houdt wacht dus,' zei ik. Verderop zag ik een grot zitten en ik wees erna. 'Wat vind je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Goed genoeg,' was mijn simpele antwoord en ik bukte om wat water in mijn mond te gieten. Samen liepen we naar de grot toe en ik opende mijn rugzak om de slaapzak er uit te pakken. Ook pakte ik de nachtbril en zette die op mijn hoofd. Ik zette de tassen achter een rotsrichel en zorgde dat Destiny ging liggen. Daarna zette ik mezelf neer op een grote steen aan de voorkant van de grot en liet mijn blik glijden over het gebied, die beter te zien was door de nachtbril.

    [Ik moet naar school. Ben om half 5 weer online denk ik. Byebye]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || DIstrict 1

    Ik liep ook de grot in en bedekte de opening met rotsen en bladeren zodat het niet opviel voor mensen en dieren. Ik keek naar Rowan en zonder erover na te denken drukte ik zacht mijn lippen op die van hem. Ik haalde ze er weer af, 'Bedankt, voor alles tot nu toe,' zei ik en ging liggen in de slaapzak, het was verschrikkelijk koud en ik viel ook moeilijk in slaap. Uiteindelijk sliep ik, was het een goed idee? Ik was de sponsers vergeten. Zal het goed doen?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Is goed, goodluckk ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || district 11
    ' Lisa, ik wil dat je nu gaat slapen je hebt alle rust nodig.' zeg ik bezorgd en Dwingend tegelijk..


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth haliburton-district 6
    ' Als jij straks gaat slapen. En mijn knie is niets ernstigs, ik ben alleen maar gestruikeld,' ik wordt best bang van zijn toon, zo heeft hij nog nooit tegen mij gesproken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    'oké ' zeg ik omdat ik weet dat ze me toch niet de hele nacht wakker laat blijven.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth haliburton-district 6
    'oke, de waterflessen liggen daar, mijn extra jas ligt daar, voor als je het koud krijgt, en je wapens liggen daar,' zeg ik terwijl ik alles aanwijs.' als jij moe bent, maak je me wakker, beloofd?,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' oké, als jij het koud krijgt moet je het zeggen.'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Verrassend genoeg - al baarde het me eigenlijk meer zorgen dan dat het me opluchtte - deden District 1 en 4 niets.
    Terwijl de zon onder ging en het steeds kouder werd, was ik alsmaar blijer dat mijn kostuum warmte vasthield en ik ook nog eens een slaapzak had. Ik ging op een afstandje van het vuur zitten, met de slaapzak om me heen geslagen en de nachtbril op mijn neus.
    Misschien zouden ze vannacht aanvallen, maar ik zou waakzaam blijven. Met het mes in mijn riem gestoken en de pijl en boog in mijn hand, bleef ik daar zitten, tegen de boom aan.
    Hopelijk zou ik niet in slaap vallen.



    [wat een weer jongens <3 echt, ik hou van de zon! <3 heb een eeuwigheid in de zon gebruind:D ben na een paar dagen al verkleurd (helaas gaat t bij mij sloom.. youknow, bleke huid, witblond haar xD]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:24 ]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik staarde met wazige ogen vooruit, op niets in het bijzonder. Ze had me gezoend en niet eens op mijn wang ofzo, maar gewoon recht op mijn mond. Vond ik het erg? Nee. Was het slim? Nee. Ging ik het negeren? Nee. Ging ik het proberen te voorkomen? Nee. Een hoop vragen spookten door mijn hoofd, maar op vrijwel elke was het antwoord 'nee'. Zuchtend liet ik me achteruit vallen en leunde tegen een rots.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa