• Hi,
    Ik las hier dat One direction een eigen tv-show krijgt. Nou ben ik geen Die-hard 1D fan, maar wat vinden de echte kenners ervan?
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik snap het niet meer. Dan zie ik weer ergens dat de jongens het wel bevestigd hebben en dan opeens niet meer. Ze hebben deze week in een interview gezegd dat ze het op zingen blijven houden en dat voorlopig ook blijven doen. Ik weet nu dus echt niet of het waar is of niet.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ze hebben niks bevestigd, en ik weet zeker dat ze zonder een kinderzender even beroemd kunnen worden in Amerika als in Engeland. I mean, ze zijn nog never nooit in België geweest, maar hoeveel fans zijn er ? VEEL. Ik weet het zeker dat ze het zonder programma kunnen. Wat ze wel doen is een aflevering in iCarly.

    Er staat nog niks op de planning, ze hebben alleen het contract getekend.


    Firm believer of all that is magic

    Lovevloertje schreef:
    Helaas wel .. Nickelodeon is in Amerika voor de leeftijd van 8 - 14. Kortom; de hele fanbase bestaat binnenkort uit kleuters (: Ik vind het gewoon sneu dat ze Nickelodeon nodig hebben om bekend te worden in Amerika .. ik bedoel, het is Bieber ook gelukt zonder Nickelodeon, waarom zou het 1D niet lukken?

    Eh, ze staan op dit moment op nummer 1 in de Billboard top 200 Albums en hebben daarmee een record gemaakt met de eerste Uk artiest die om nummer 1 is binnengekomen, dus Nickelodeon hebben ze niet nodig om het in Amerika te maken denk ik (':


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik dacht gelijk aan Big Time Rush, hopelijk is het niet zoiets, want dan zouden ze na-apen.
    Ik ben een fan, maar sta niet te juichen op mijn stoel of zo. Ik vind Nickelodeon een beetje kinderachtig, maar de series zoals Victorious zijn wel leuk. Ik kijk eerst wel voor ik oordeel =)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Het is wel leuk voor ze, maar zoals al in het artikel staat: Stay true to music and music only.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind dit dan weer een beetje jammer, beetje jammer.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha. Falers.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:



    Ik snap 't ook niet hoor... Met Nickelodeon word je echt niet groter hoor. En dan krijg je van die kutmuziek..


    live the life you love

    1DSexyDance schreef:
    Ik wil echt niet dat ze dat gaan doen, ookal ben ik diehard fan... Alsjeblieft zeg, hou het bij muziek, hoogstens een documantaire (zoals One Year In The Making of zo), maar please, geen tv-show.

    Ik vind Nickelodeon best kinderachtig, maar misschien is het wel leuk.


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    lol that's pretty bad


    As travars

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:

    het boeit mij eigelijk nietmaar dit plaatje. maar ja als het een leuke serie is kijk ik. maar ik zou met de meesten van jullie meegaan . (omdat ik hun gezichten niet op mijn tv scherm wil zien) music en only music.

    YourCandy schreef:
    OWH MY FUCKING LIAM PAYNE
    AWESOMEEEE I`M WANNA WATCH IT SO BADLY (H)
    HYPER ACTIEF NU HIER
    BUREN MOGEN BLIJ ZIJN DAT ZE NU NIET THUIS ZIJN WANT ONE DIRECTION STAAT OP VOLUME HONDERD (H)


    Serieus, dit zijn dus echt de fans waar ik me voor schaam. Doe normaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Erm. Depends on what I kind of show -ich meine, als het zo'n BTR programma wordt... BTR flopt als band [voor mijn gevoel] vanwege die TV-serie. Omdat ze naar mijn gevoel niet meer natuurlijk overkomen. Idunno. So, if the same happens to them... I don't think that's gonna work.
    [al zou ik wel graag een nagesynchroniseerde versie willen zien. would be hilarious.]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.