• Hi,
    Ik las hier dat One direction een eigen tv-show krijgt. Nou ben ik geen Die-hard 1D fan, maar wat vinden de echte kenners ervan?
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Voor mijn idee is Nickelodeon hier in Nederland juist voor jongere kinderen bedoeld dan in Amerika. Vooral de programma's met 'echte' mensen, zoals ICarly, Big Time Rush en Victorious zijn in Amerika heel geliefd bij jongere van 12 tot 16. Hier in Nederland kijken juist meer kinderen van 8 tot 12 die programma's (alhoewel ik kijk het zelf ook, het is best grappig xD). Maar dat is wat ik denk hoor.
    Toch ben ik het best eens dat ze zo'n tv-serie niet nodig hebben om beroemd te worden. Als de jongens het echt leuk vind, moeten ze het vooral gaan doen. Zo niet, dan snap ik niet helemaal waarom ze het doen. Natuurlijk kan het ook zo zijn dat één van hun of twee het niet echt zien zitten en de andere vier of drie wel, je weet maar nooit, hoe het in elkaar zit.
    Als het komt, ga ik zeker kijken, zo'n fan ben ik wel. Maar het is niet dat ik ze het dwing ofzo.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik snap het sowieso niet meer.
    Want in die Ask:reply zeiden ze zelf dat het niet waar was,
    en nu staat heel internet er alsnog over en in allemaal tijdschriften?


    Ivar Oosterloo.

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:



    same


    Everything that drowns me, makes me want to fly.

    Goulding schreef:
    YESH. *O*


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het is niet zo. Was een roddel.
    Louis zegt het hier:
    http://www.youtube.com/watch?v=LHFiffB09Fw
    3:20

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 19:34 ]


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    One Direction krijgt GEEN eigen programma. Bij een interview hebben hun dat zelf gezegd. Ik kan die interview nu even niet vinden...

    Oh ja, vandaar dat Gemma - zus van Harry - het tweette (:


    To infinity and beyond •

    NEEEEEE ze worden zo geAmerikaaniseerd!!!
    Echt niet leuk. Ze zijn Engels en moeten dat ook blijvennn


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    het spijt me zeer maar ik ben nog steeds een proud directioner. Ik ben en blijgf het zelfs al sze een eigen tv-show krijgen!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    I don't really care


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik vind het belachelijk. Deze tv show zal hun echt geen goed doen. Ze zullen de leeftijd van hun fans alleen maar naar beneden halen en gaan zo echt niet beter scoren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    The 1Dfamily will be ruined. Ik wil geen kleuters.


    Food.

    Discussion schreef:
    One Direction krijgt GEEN eigen programma. Bij een interview hebben hun dat zelf gezegd. Ik kan die interview nu even niet vinden...


    Hope goes lost but never dies.

    Ze krijgen GEEN eigen programma (;

    Gelukkig


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Liamousine schreef:
    Ze krijgen GEEN eigen programma (;

    Gelukkig


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."