• Hi,
    Ik las hier dat One direction een eigen tv-show krijgt. Nou ben ik geen Die-hard 1D fan, maar wat vinden de echte kenners ervan?
    Xx


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:


    Btw, ik ben het ermee eens dat jongere fans irritant zijn, maar zij mogen toch ook fan zijn (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Le bullshit. Ze hebben op VEVO gezegd dat ze zich gaan richten op muziek. Daarbij gaan ze nu aan een Australie tour, gaan daarna naar Amerika voor een tour, dan gaan ze volgens mij aan hun tweede album werken en in januari hebben ze hun UK Arena tour, hebben ze geen tijd voor. Zekerste weten.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 12:26 ]


    Levensgenieter.

    Ik vind dat ze beter kunnen blijven zingen, zo'n programma hebben ze helemaal niet nodig!!! het is dan weer wel leuk dat je ze vaker kan bewonderen. Voor de rest vind ik het niet echt een goed plan


    He like girls how eat carrots!

    Nickelodeon... Smh.
    Die zender is echt gewoon irritant aan 't worden, ik wou dat het alleen maar bleef bij BTR. Maar als 1D zo graag negen jarige fans wil mag het van mij. Wie ben ik om dat te beslissen? ^^


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben geen die-hard fan, dus voor mij maakt het niet veel uit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Taylex schreef:
    Le bullshit. Ze hebben op VEVO gezegd dat ze zich gaan richten op muziek. Daarbij gaan ze nu aan een Australie tour, gaan daarna naar Amerika voor een tour, dan gaan ze volgens mij aan hun tweede album werken en in januari hebben ze hun UK Arena tour, hebben ze geen tijd voor. Zekerste weten.


    Dit is dus wel waar. Als je meer naar nickelodeon ging kijken dan zag je al een reclame van hen met 'de boyband one direction elke zaterdag... blabla'. Dat was net voor de KCA's.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MisaAmane schreef:
    Mijn reactie:

    Ik vind dat ze te veel naast hun schoenen gaan lopen.
    Ze zijn nog geen 2 jaar bekend en nu komen ze al met een film, serie.
    Waar houdt het op?
    Sorry hoor, maar als ze het gewoon bij muziek houden, dan zou ik ze leuker vinden.
    Nu zijn het weer van die opgehemelde sterretjes die 'veramerikaniseren'.


    Tell me about it, stud.

    Uneventful schreef:
    Nickelodeon... Smh.
    Die zender is echt gewoon irritant aan 't worden, ik wou dat het alleen maar bleef bij BTR. Maar als 1D zo graag negen jarige fans wil mag het van mij. Wie ben ik om dat te beslissen? ^^


    Maar btr was voor de sitecom nog geen groep hè. Het was eerst het programma, en daarna zijn ze een hechtere groep geworden, volgens mij. De sitecom is deels aan feiten verbonden, stond in de girlz.


    "I solemnly swear that i am up to no good."