• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'Misschien wel,' zeg ik mysterieus, 'het is aan jou om daar achter te komen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    Ik grijnsde, 'En geloof me daar kom ik wel achter,' zei ik terwijl de zon op ons brandde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'en hoe was je dat van plan dan?' vraag ik lachend waarna ik in zijn buik prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Dat hoef je niet te weten Smith,' zeg ik en draai ons om waarna ik haar begin te kietelen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'Niet kietelen!' lach ik. 'Daar kan ik niet tegen!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël.

    "Inderdaad," Lacht ze en samen schuiven we de bedden tegen elkaar aan. "Wat wil je eigenlijk vandaag gaan doen? In bed liggen heeft niet veel nut, en ik moet mijn spullen ook nog halen," Ik ga weer rechtop staan en veeg over mijn voorhoofd. Het bed is niet zwaar, maar door de warmte zweet je van de minste beweging. "Zwemmen in zee of in het zwembad?" Stel ik voor. "Of we halen eerst jouw spullen," Vervolg ik.

    Nathan

    Tevreden at ik het laatste stukje van mijn wrap op. Aangezien ik gisteren ziek was, had ik maar iets luchtigs gekozen. 'Hmmm,' Ik veegde wat saus van mijn mondhoek. 'Dat was echt heel lekker. We moeten hier vaker eten.' Beaamde ik.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.

    Met mijn bord salade ben ik tegenover Nathan gaan zitten. Hij smult van zijn wrap en ik prik af en toe wat sla van mijn bord en stop het in mijn mond. "Hmmm," Murmelt Nathan. "Dat was echt heel lekker. We moeten hier vaker eten," Ik kijk op van mijn bord en laat mijn ogen naar hem glijden. "Nou, dan gaan we hier toch iedere ochtend en middag eten?" Grinnik ik en dep mijn mond met de servet weg. Mijn bord is nog halfvol, maar ik heb er niet echt trek in.

    Nathan

    Met een scheef lachje trok ik mijn wenkbrauw op. 'Okee, misschien is dat een béétje overdreven...' Grinnikte ik. 'Nog een keertje brunchen is voor mij genoeg.' Ik keek naar haar bord. 'Geen honger meer?' Vroeg ik. Okee, als ze nu ging zeggen dat ze het niet op ging eten omdat ze te dik is, was ik hier weg. Mijn moeder zei dat ook altijd, argh.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Wie is er hier online, hallo hallo?
    Waar ben je dan, waarom verlang ik zo?
    Dat iemand reageert, hallo hallo?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Wie is er hier online, hallo hallo?
    Waar ben je dan, waarom verlang ik zo?
    Dat iemand reageert, hallo hallo?]


    [H O O I !]

    [Y A A Y !]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.

    "Okee, misschien is dat een béétje overdreven..." Grinnikt Nathan. "Nog een keertje brunchen is voor mij genoeg," Vervolgt hij. "Geen honger meer?" Ik schud mijn hoofd. "Nee, niet echt. Ik zit gewoon vol," Vertel ik. Dat is waar. Het is niet omdat ik te dik ben, of zo iets. Ik zit vol.. én heb geen trek meer.

    Sweetest schreef:
    [Wie is er hier online, hallo hallo?
    Waar ben je dan, waarom verlang ik zo?
    Dat iemand reageert, hallo hallo?]

    [Aloha.]

    [ Ik heb te veel gemist en ben te lui om te zoeken waar ik was en gemist heb en hoe of wat, duslike.. again, What did le Dewi miss? ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.