• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    Ik glimlach als Devin eindelijk stopt met kietelen en zich naast mij in het zand laat vallen. 'Ik wist wel dat je het niet eeuwig vol kon houden,' zeg ik zangerig


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Weet je het zeker,' zei ik toen waarschuwend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ariël

    Ik knik en lach. "Ik heb altijd gelijk" zei ik waarna ik mijn kin een stukje in de lucht stak.

    Darren
    Ik kon eigenlijk niet de hele dag verder in mijn hut zitten. Ik ging maar weer naar buiten, deze keer naar het strand. Verderop zaten mensen, dus ik ging een stuk van hen vandaan zitten.

    Nathan

    'Yeah right.' Stemde ik grijnzend in.. Ik kuchte. 'Uche uche, eigendunk, uche.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariël

    Ik trek mijn wenkbrauwen op en kijk hem zo slecht mogelijk verbaasd aan. "Hoor ik daar nu sarcastisch gekuch ?" zei ik. Ik schudde mijn hoofd en snoof even. "Had ik niet verwacht van jou" zei ik, maar wel in het Pools. Altijd leuk om mensen daarmee te plagen.

    Naveah

    'Show me,' zei hij op een uitdagende toon en begon dit keer mij weer nat te maken. Lachend greep ik zijn handen vast, hield hem daarmee te stoppen met me nat maken. 'Weet je hoeveel manieren er zijn om lief te doen?' grijnsde ik en wierp hem ditmaal een uitdagende blik toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam

    Ik kijk haar aan. 'Noem dan eens iets? ' daag ik haar uit en
    grijns. Ze was leuker dan ik had verwacht. Veel leuker zelfs.

    Naveah

    'Noem eens iets?' daagde hij op zijn beurt weer uit met een grijns. 'Ehhh,' bracht ik bedenkelijk uit. Hij wist goed op de dingen in te gaan dat moest ik hem nageven. 'Ik kan je trakteren op een ijsje,' begon ik en grinnikte weer even aangezien we er net een op hadden. 'Eten voor je koken en ik heb ook nog ergens wel knuffels en kussen die lief zijn,' grijnsde ik. Zie daar maar eens op te reageren, bedacht ik triomfantelijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan

    Even was ik verbouwereerd door haar Poolse zin, beet toen even nadenkend op mijn lip en keek haar toen triomfantelijk aan. 'Sa rzeczy mozna oczekiwac ode mnie.' Ik gaf haar een knipoog. 'Leuk geprobeerd. Mijn buurvrouw is Pools.' Grinnikte ik.

    [Sa rzeczy mozna oczekiwac ode mnie = Er zijn wel meer dingen die je niet van mij zou verwachten]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 21:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariël

    Ik begon te lachen en keek hem aan. "Wel dat was blijkbaar het 2e ding" zei ik lachend, in het Pools welliswaar, "Versta je me nog altijd ?" vroeg ik nu, in het Albanees. Ik grijnsde en keek hem aan.

    Liam

    'Hmm moeilijk kiezen ik wil het allemaal eigenlijk wel. ' geef ik toe.
    Ze was een uitdaging voor me. Een uitdaging die ik wel aan wilde gaan.

    Nathan

    Ik bleef haar droog aan staren. 'Oke ik geef het op. Hoeveel talen ken jij wel niet?' Grijnsde ik. 'Ik voel me nu echt een noob. Ik ken 6 talen... But I don't think you can tuiscint a fháil ar a focal when I'm ag caintin with seo dian accent.' Jaja, ik had ook 2 jaar bij een kennis aan de grens van Ierland en Engeland gewoond. De eerste paar weken daar had ik geen enkel woord verstaan van wat ze daar zeiden. Maar, ik had het nu aardig onder de knie.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Naveah

    'Hmm, moeilijk kiezen ik wil het allemaal eigenlijk wel.'
    Een van mijn wenkbrauwen schoot licht verbaasd omhoog, waarna ik vervolgens zachtjes begon te lachen. 'Hebbert,' zei ik tegen hem en petste weer een keer op het water. 'Je kunt niet alles hebben hoor,' grijnsde ik naar hem en wierp hem een speelse blik toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ariël

    Ik lachte en keek even naar mijn handen. Daarna keek ik weer op en dacht na. "Ik ken, Engels, Frans, Spaans, Italiaans, Grieks, Japans, Albanees, Pools, Russisch, Zweeds, Duits" zei ik waarna ik nog even nadacht, "En wat Latijn". Ik was waarschijnlijk nog wel talen vergeten die ik wel sprak, maar niet echt goed, totaal niet goed zelfs.