• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Ik had gewild dat ik dat kon want hoelang is het geleden dat ze..is.. overleden?' Ik kijk haar aan. 'Ongeveer een jaar.' Ik knik en bijt even op mijn onderlip.

    [Mijn topics]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Iemand op wie ik Devin kan sturen?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Ongeveer een jaar,' knikte hij en ik zag hem op zijn onderlip bijten. 'Oh, zo kort nog..' fluisterde ik zacht en beet ook evenop mijn lip. Ik wist even geen reactie uit te brengen, hij hield zich zo goed vooral als ik keek hoe ik zelf er rond die tijd aan toe was.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    IHeartMusicc schreef:
    [ Iemand op wie ik Devin kan sturen?]

    [Ariana & Darren. Verveel me dood, bijna de hele tijd alleen. x"d]

    [ Ahh, waar is..één van hun? maakt niet uit wie,]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik kuch even. 'Z-zullen we het anders over.. leuke dingen hebben?' Stel
    ik voor en rek mijn benen eventjes uit,

    Naveah

    'Z-zullen we het anders over.. leuke dingen hebben?' stelde hij voor. 'Dat lijkt me een goed idee,' glimlachte ik. 'Kom, laten we eens voelen hoe koud het water is,'grinnikte ik en duwde mezelf overeind. 'Wie het eerste met zijn voeten in het water staat die... krijgt een ijsje van de ander,' grapte ik en trok een klein sprintje.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devin Nathaniel Dust

    Ik stopte mijn Ipod weg en liep naar de keuken. Ik grinnikte door de restjes hagelslag vond van gisteren. 'Alexis ?' riep ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Wie het eerste met zijn voeten in het water staat die... krijgt een ijsje van de ander,' met gemak haal ik haar in. Als je eerst leerde bij honkbal was het wel sprinten naar het volgende honk. Ik stop als mijn voeten het water raken draai me op en van haar op als ze aan komt rennen.

    [Ariana is op het strand, Darren loopt gewoon over het eiland.]

    Alexis Celine Grey
    'Alexis?' hoor ik Devin ineens roepen waardoor ik wakker word. Ik was even achter het huisje gaan kijken en blijkbaar ben ik daar weer inslaap gevallen. Ik sta op waarna ik het huisje inloop. 'Is er iets?' vraag ik aan Devin.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naveah

    Waarom dacht ik dat ik ook maar enigzins een kans maakte te winnen? 'Jij bent gemeen,'grinnikte ik toen ook mijn voeten het water raakte. 'Jij rent vele male meer dan mij, dus je had wel een klein beetje rekening met me mogen houden,' plaagde ik en liep een stukje verder het water in. Daar draaide ik om en schupte wat water omhoog in de hoop hem iets nat te maken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devin Nathaniel Dust

    Alexis komt wat slaperig naar binnen lopen, 'Oh sorry,' zeg ik dan, 'Ik wou gewoon weten als je in het huisje was,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik grinnik. 'Ohh die krijg je terug.' Ik mep wat water tegen haar aan
    en begin haar langzaam steeds verder het water in te duwen.