• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - Cybele: Naveah Mylana Romérez
    - Dragneel: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Dragneel: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Flounder: Joshua Matt Benson
    -


    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 11:32 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Er komen reactie's van Jessy en Daniël aan. Maar ik zit even op mijn mijn telefoon, dus ze zijn niet er lang..]

    Ariana
    Ik wilde dat ik mijn gitaar had. Misschien lag die bij mijn spullen. Die had ik nog niet doorzocht. Ik liep langzaam de klif op.

    Darren
    Er was op het resort na veel bos. Ik ging niet zo ver omdat ik bang was te verdwalen. Ik maakte aanstalten terug naar mijn hut te gaan.

    Alexis Celine Smith
    'Oh, maakt niet uit,' glimlach ik waarna ik even op de klok kijk. Het is rond kwart voor 11. 'Het werd toch eens tijd om echt wakker te worden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    Ik grinnik, 'Geen nachtmerries meer gehad ? Want je lag heel dicht op me,' grinnik ik. Niet dat ik het erg vond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Ik moet even lachen om haar reactie als ze zich op mijn bed laat zakken. Er komt een speelse grijns op mijn gezicht. "Dan kom je vanavond bij mij slapen?" Grap ik en loop even weg om mijn kleren te pakken. Ik trek een versleten spijkerbroek en een simpel t-shirt uit de kast. Vlug trek ik ze aan en loop terug naar Abbigail. "Dus," Grinnik ik.

    Jessy.

    Triomfantelijk zwier ik de deur open en loop naar Nathan toe. Oeps, gelukkig heeft hij zijn kleren al aan. "O, je bent klaar," Hij tovert een glimlach op zijn gezicht. "Stoor ik in je 'mannelijke bezigheden'?" Zeg ik met een grijns. Even laat ik mijn ogen over hem glijden. Hij heeft echt een goede kledingstijl. Tenminste niet zo'n jongen in een trainingbroek. "En? Wat wil je gaan doen?" Ik werp een blik door het raam. "Mmm.. Eerst iets eten en dan wandelen in de bergen?" Stel ik voor en kijk dan naar hem.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 21:47 ]

    Alexis Celine Grey
    'Oh, echt?' vraag ik waarna mijn wangen een beetje rood worden. 'Ehm niet dat ik weet. En ehm, sorry voor dat,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail Felicia Diaz

    'Afgesproken,' zeg ik dan uitdagend. Ik begin te grijnzen als hij terug komt maar ga nog steeds niet van zijn bed af, ligt te lekker.

    Devin Nathaniel Dust

    Ik grinnik, 'Maakt niks uit,' zeg ik dan, 'Je slaapt niet vervelend,' Glimlach ik nog.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    Lachend loop ik steeds verder achteruit, probeer het water wat hij tegen me aanspetterd te ontwijken. Wat tevergeefs is. 'Niet zo ver,' grinnik ik als ik voel dat het water steeds hoger aan mijn benen komt. 'Pas op hoor, want ik duw je gewoon om,' grijns ik, spetter hem nog vlug een keer weg en probeer dan om weg te rennen. Zo goed als dat gaat in water.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Pas op hoor, want ik duw je gewoon om,' Ik schiet in de lach.
    'Hoe wil je dat doen? Als ik tenonder ga ga jij met me mee hoor.'
    knipoog ik.

    Alexis Celine Grey
    Ik glimlach terug naar Devin. 'Ik heb je toch niet geslagen of zoiets?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariana
    'Laatste keer, Aria,' zei ik tegen mezelf en sprong van de klif. Ik zwom naar de kant, pakte mijn kleren en liep naar de hutten.

    Daniël.

    "Afgesproken," Zegt ze met een uitdagende toon. Ik trek even een wenkbrauw op. "Serieus?" Ik trek mijn shirt recht en kijk haar aan. "Weet je zeker dat je naast deze zwetende, snurkende, vieze slaapkop wilt liggen?" Grap ik. Wat zou Ariana er van vinden als ik op de tweede nacht met een meisje in bed lig? Ik grinnik even. Gewoon liggen, kom op Daniël. Ga nou niet vies doen..

    Naveah

    'Hey,' riep ik verontwaardigt. 'Ik ben best sterk hoor,' reageerde ik en wierp hem een speelse blik toe terwijl ik wat dichter naar hem toe liep. 'En al helemaal niet bang om nat te worden,' grinnikte ik en deed een poging hem het water in te werken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devin Nathaniel Dust

    Ik pak een flesje water, 'Nee, je lag alleen toen ik wakker werd met je hoofd op mijn schouder en je hand op mijn borst,' zeg ik nonchalant.

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik grinnik, 'Als ik in dit bed kan liggen tuurlijk,' grijns ik. 'Ariana kan voor één nacht in mijn huisje slapen.' zeg ik dan nonchalant. 'Of niet,' grinnik ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'En al helemaal niet bang om nat te worden,' Ik lach als ze me het water probeerd in te krijgen. Ik til haar met een zwiep op en grijns. 'Ik kán je natuurlijk nu gewoon in het water gooien?'