• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza Autumn Wood||Heartbeats
    Dus Lynn heeft geen zin om te reageren. 'Alison weet jij hoe laat het is?' Went ik me dan maar tot het derde lid van de crew. Ik vraag me af hoe de andere crews zijn, zouden hun verhalen ook zo hard zijn? Zouden zij behalve hun crew en misschien nog een of twee vrienden alleen zijn? En zou ik de jongste zijn? Ik ben net zeventien en iedereen met wie ik omga is ouder als mij, ik ben niet voor niets kid.


    Remember to be ridiculous.

    Alison
    "Nee," antwoordde ik afwezig.
    Tijd maakt niets uit. Zolang ik maar kon dansen, dan is alles best.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 22:05 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rossella.

    "Zouden daar ook ongeveer evenveel jongens als meiden zitten?" Vraagt hij, "Hoe groot zouden ze eigenlijk zijn?". "Jason, ik heb werkelijk geen idee. Het enige wat ik weet is dat we daar niet de enige crew zijn en dat er nog twee andere crews komen of al zijn" Antwoord ik. Ik heb serieus geen idee. Op de brief de we hebben gekregen stond alleen dat we met twee andere crews naar een oefenterrein gingen.

    Sven.

    Iedereen richt zich op de poort. "zouden we de eerste zijn?" Vraagt Violet en dat is nou net de vraag die ook bij mij boven kwam drijven. "Ik hoop het wel" Vervolgt ze. "Sinds wanneer kun jij mijn gedachte lezen?" Vraag ik aan haar en knijp mijn ogen tot spleetjes. "Ben je stiekem een tovenares die mensen kan omtoveren en elkaars gedachte kan lezen?" Vraag ik mezelf hardop af. Soms moet ik mijn fantasie gewoon even kwijt.

    [Slapen. Morgen weer vroeg uit :$]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza Autumn Wood||Heartbeats
    'Oké,' zeg ik.
    Ik kijk een beetje om me heen en dan zie ik een poort. 'We zijn er jongens!' Roep ik enthousiast en ik sla Alison tegen haar hoofd als ik wijs. 'Eindelijk!'


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga slapen]


    Remember to be ridiculous.

    Lemmiwinks schreef:
    Alison
    "Nee," antwoordde ik afwezig.
    Tijd maakt niets uit. Zolang ik maar kon dansen, dan is alles best.


    [Kun je misschien iets langere posts schrijven? al is het maar van drie regels. Dit zijn net zulke powerposts.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alison
    Er kwam geen 'au' uit mijn mond.
    "Dansen!" riep ik uit.
    Eindelijk als we op vaste grond zijn, kan ik dansen! Ik deed een yeey-dansje en lachte door de sukkeligheid.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    xMirrorMan schreef:
    (...)

    [Kun je misschien iets langere posts schrijven? al is het maar van drie regels. Dit zijn net zulke powerposts.]


    [Ofcourse]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Violet
    'Sinds wanneer kun jij mijn gedachte lezen?' vraagt Sven aan mij. Ik grinnik even. 'Kan ik niet,' zeg ik simpel. 'Ben je stiekem een tovenares die mensen kan omtoveren en elkaars gedachte kan lezen?' vraagt Sven zichzelf dan hardop af. Ik schiet in de lach. Ik hield echt van die drogen opmerkingen van Sven. 'Heel stiekem wel, maar aan niemand verder vertellen he?' zeg ik lachend en ik kijk op als de bus het plein op rijdt. Alles ziet er echt heel mooi uit. En zoals ik al hoopte, waren wij de eerste.

    Lemmiwinks schreef:
    (...)

    [Ofcourse]

    [Thanks :'D. Weltrusten mensies.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Weltrusten iedereen :3]

    [had niet door dat topic al geopend was -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ashleigh Heather Mayes~Shooters
    Ik word wakker van wat gepraat en als ik mijn ogen open zie ik dat we er al zijn. Ik wrijf een beetje slaperig in mijn ogen waarna ik even naar Sven en Violet kijk. 'Zeg alsjeblieft dat ik niet de hele weg geslapen heb,' lach ik. Serieus, ik slaap de laatste tijd gewoon echt te veel. Geen idee hoe dat kan. Ik kijk door het raam naar buiten en zie dat wij de eersten zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sven.

    Ze grinnikt even. "Kan ik niet" Antwoord ze gemakkelijk. Ze schiet in de lach, als ik mijn laatste vraag stelde. "Heel stiekem wel, maar aan niemand verder vertellen hé?" Zegt ze lachend. Ik knik even instemmend en kijk dan naar buiten waar de bus het terrein op rijd. "Zeg alsjeblieft niet dat ik de hele weg geslapen heb" Lacht er iemand. En dat is niemand minder dan Ashleigh. "Ook goedemiddag Ash," Lach ik en kijk haar even aan. Ik vertrouw mensen niet snel, dat geef ik toe, maar dit is onze crew en ik ken ze langer dan vandaag, dus misschien is het gek voor iemand zoals mij, maar ik vertrouw ze.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    Ik was de hele rit zo'n beetje wel stil geweest, maar nu ik zag dat we er waren, kon ik het niet laten om een kreetje van geluk te slaken. ''Eindelijk!'' zuchtte ik. Ik was benieuwd hoe de andere crews waren, maar beter dan ons konden ze niet zijn. Ik grinnikte even om mijn eigen gedachten, en keek toen de bus rond. Sven zat vrolijk te stuiteren op zijn stoel, maar ik had ook niet anders verwacht van hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''