• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik stopte en rekte me even uit. Mijn schouderblad zat een beetje vast, maar daar had ik verder geen last van. Ik keek het plein rond en zag de andere crews al. Of toch een paar. Ik haalde mijn schouders op, koos een ander liedje en ging verder.

    Benjamin

    "Ja, een jongen kwam toe net voor mij, maar ik heb er niet tegen gezegd ofzo, vergeet het" zei ik grijnsend. Ik rekte me even uit en deed mijn shirt uit aangezien het echt warm was, "Ik ga veel water drinken deze weken, dat weet ik nu al, kan niet anders met het trainen in deze warmte".

    Rafeal William Pearce
    Ik loop het busje uit en als ik buiten kom zie ik dat Summer ook al buiten staat en dat Liam er ook al is. Ik glimlach goedkeurend als ik zie dat Liam aan het dansen is. Dan laat ik mijn blik over de andere crews heen glijden. Volgens mij zijn wij verreweg de beste hier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Soms denken ze echt dat je met alles en iedereen vrienden kunt zijn" zei ik nog steeds lachend.
    "En dat ben ik met je eens maar liever deze warmte dan dat het regent "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    Ik begon te lachen als ik Rafeal goedkeurend zie glimlachen. "Je zou beter zelf dansen Rafeal, in plaats van zo naar de andere teams te kijken".

    Benjamin

    "Vijanden blijven vijanden, no mather what" zei ik lachend. Ik ging op mijn handen staan en bewoog wat met mijn benen.

    Rafael William Pearce
    'Je zou beter zelf dansen Rafeal, in plaats van zo naar de andere teams te kijken,' lacht Liam. Ik haal mijn schouders op, 'Was alleen even aan het kijken of onze "concurrentie" iets voorstelt, wat niet zo is natuurlijk,' grijns ik. Ik trek mijn t-shirt uit en begin dan mijn spieren te rekken. Ik heb geen zin om blessures te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Marylinn Noah Carter

    Ik zag net een jongen breakdancen, en ik snoof. Ik deed mijn haar in een staart, en begon een beetje hiphop te dansen. 'Beat that', dacht ik bij mezelf. Een warming up kon geen kwaad, toch?
    Aangezien de zon best wel fel scheen, deed ik mijn groene vest uit en dronk wat uit mijn flesje water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Dat is iets wat zeker is en anders zie je straks ineens een andere crew met onze dans" zei ik lachend en keek even in rond.
    "Dat is iets wat je nooit mee wilt maken of tenminste in sommige gevallen nooit meer"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam

    "Tuurlijk, wat dacht je dan ?" zei ik nep-verbaasd. Ik probeerde mijn schouder los te krijgen voordat ik een blessure had en deed dan net als Rafael wat bewegingen om je spieren uit te rekken.

    Benjamin

    "Dat vind ik echt gewoon laf, een dans afnemen" zei ik hoofdschuddend.

    James

    "Dat is het ook maar het gebeurd toch vaak genoeg" zei ik "Kost voor mensen teveel moeite om iets zelf te verzinnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rafael William Pearce
    'Tuurlijk, wat dacht je dan?' zegt Liam verbaasd maar ik kan aan zijn gezicht zien dat het nep is. 'Maar goed dat je geen acteur wilt worden Liam,' grinnik ik. Ik ga nog even door met streken en als ik daar klaar mee ben schud ik mijn spieren nog even los.

    Ashleigh Heather Mayes
    Ik wil wat gaan dansen maar besluit dat het beter eerst even mijn spieren te rekken. Aangezien dat niet echt gaat in een spijkerbroek doe ik de achterklep van het busje open en haal een kort sportbroekje uit mijn koffer waarna ik het busje snel inloop om me om te kleden. Als ik daar klaar mee ben ga ik weer naar buiten en begin ik met rekken en strekken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    "Tuurlijk niet, ze zijn er gewoon zeker van dat onze dans beter is dan die van hun, de verleiding is zo groot om de onze te stelen dat ze het gewoon doen" zei ik grijnsend terwijl ik mijn zonnebril opzette.

    Violet
    Ik stap de bus uit en keek even rond. De andere crews waren er dus ook al. Ik loop even naar Marylinn toe en dans met haar mee. Ik deed vooral aan hip-hop en was me nu ook aan het concentreren op locking and popping. Maar hip-hop bleef voor mij toch dat wat ik het liefste deed.