• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn Hope Gailes

    'Hoe laat is het Lynn?' hoor ik Eliza langs me vragen. Luchtig haal ik mijn schouders op terwijl ik met mijn hoofd tegen het raam aanleun en naar buiten kijk. Ik wist niet hoelaat het was, had geen zin om te kijken hoe laat het was, het enige wat ik wilde was snel de bus weer uit. Autoritten gingen meestal op mijn maag werken en ik werkt er zo misselijk als de pest van, dus bleef ik stilletjes zitten waar ik zat terwijl ik half luisterde naar de gesprekken om me heen. 'We zijn er jongens!' roept Eliza na een tijdje enthousiast, waarop ik wat rechterop ga zitten en met een klein glimlachje naar buiten keek. Eindelijk waren we er, ik had er zin in en was ook wel benieuwd naar de andere crews. Niet dat ze ook maar enigzins zo goed waren als ons, althans dat vond ik zelf.

    [Mijn eerste en voor nu even laatste post. Moet werken tot 9 dus ben er daarna pas weer..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Waar kan ik inspringen met Liam en Benjamin ?]

    [Ehm, ze zijn nu aangekomen met de bus, dus misschien kan je met de auto komen ofzo? Marylinn stapt zometeen uit dus misschien kan je naar haar toe, kijk maar wat je doet :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ( dat wou ik net ook vragen maar je kan ze wel naar Summer en James sturen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    Opgetogen stond ik op uit mijn stoel, en haalde mijn oordopjes uit mijn oren. Ik liep door naar de deur, bedankte de chauffeur even, en stapte toen uit. ''Frisse lucht'' zuchtte ik, terwijl ik de wind even door mijn haren liet gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@xharibo Liam en Rafael kunnen wel praten ja want ze zitten in dezelfde crew ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Griphook, Benjamin gaat dus egt niet naar de vijand ;P @LovingStyles, je kan ook naar Summer]

    Liam

    Ik stap uit mijn auto en doe hem opslot. Ik kijk rond en zie Summer. Ik loop naar ze toe terwijl ik mijn sleutels in mijn broekzak laat glijden. "Hee".

    Benjamin

    Ik trek mijn handrem op en stap uit. Terwijl ik mijn sleutels in mijn broekzak laat vallen loop ik naar James toe en steek mijn hand op. "Hei"
    .

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:35 ]

    [Als je naar iemand toe komt hoeft het niet altijd positief te zijn hè? ;p]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ashleigh Heather Mayes
    'Ook goedemiddag Ash,' lacht Sven. Ik lach ook even waarna ik mijn tong naar hem uitsteek. 'Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik zoveel slaap,' grinnik ik. Als ik me even heb uitgestrekt loop ik achter Marylinn aan de bus uit. 'Frisse lucht,' zucht ze. Ik knipper met mijn ogen tegen de felle zonnestralen en zet dan mijn zonnebril op. 'Ik ben benieuwd of onze concurrentie iets voorstelt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James Andrew Night

    Ik hoorde iemand roepen en draaide me om.
    "Heey" riep ik toen ik zag dat het Benjamin was

    Summer Melody Black

    Verveeld keek ik rond en hoorde iemand hee roepen.
    Ik keek in de richting waar het vandaan kwam en zag Liam aan komen lopen
    "Heey"

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 15:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    ''Ik ben benieuwd of onze concurrentie iets voorstelt'' zei Ashleigh, die achter me aan was gekomen. Ik grinnik en haal an mijn schouders op. ''Al zal dat zo zijn, wij blijven altijd beter'' grapte ik, en rekte me even uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nu er nog voor zorgen dat ik niet verward raak ;P]

    Liam

    Ik lachte even en keek dan naar de lucht. Zo goed weer. Ik trok mijn shirt uit en haalde mijn iPod uit mijn zak. Ik stak mijn oortjes in en zocht een liedje. Ik dacht even na maar besloot toen Breakdance te doen.

    Benjamin

    "Ben eens benieuw of onze concurrentie goed genoeg is" zei ik lachend tegen James.

    Ashleigh Heather Mayes
    'Als zal dat zo zijn, wij blijven altijd beter,' zegt Marylinn waarna ze zich uit streekt. Ik kijk even het plein rond en zie dat er ook al twee andere busjes zijn. De andere twee crews. Mijn blik valt even op een jongen die aan het breakdancen is, en ik moet toegeven dat het er behoorlijk goed uit ziet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( kom wel goed denk ik (: )

    James Andrew Night

    "Ik weet het niet maar wij zijn echt niet makkelijk te verslaan" zei ik lachend "Ben je trouwens al concurrentie tegen gekomen?" vroeg ik omdat ik ergens toch best wel benieuwd was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer