• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Beetje. Het leek alsof ze het al niet makkelijk had, kon ze ook nog zeggen dat ze een zwerver als vriendje had. Ik dacht dat ze daar niet zo blij mee zou zijn.' Ik keek even naar de grond.

    Serena

    Ik legde mijn hand op zijn wang. Ik duwde zachtjes, waardoor hij mij weer aan keek. 'Ze had het niet makkelijk nee, maar ze vond het maar al te leuk om jou mijn vriendje te noemen. Zwerver of niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dat kan ze nu toch.'

    Serena

    'Dat kan ze nu toch,' zei hij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Ze wou het toen al. Ze wou het toen maar al te graag. Ze hield heel veel van je. Jij was het enige waar ze naar uit keek. Jou zien was het enige leuke wat er was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dat was ongeveer hetzelfde voor mij,' zuchtte ik. 'Sorry.'

    Serena

    'Wat nou als dit niet gebeurde?' vroeg ik zachtjes. 'Wat nou als we niet die vliegtuig hadden genomen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dan was ik inmiddels in Florida met een ander vliegtuig.' Ik dacht even na. 'Ik had eigenlijk vliegangst, maar ik ben wel blij dat we neergestort zijn.'

    Serena

    'Voor mij voelt het dubbel om hetzelfde te zeggen,' fluisterde ik. 'Mama.. Jake..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Daar had ik dan weer niet aan gedacht. 'Sorry,' zei ik weer.

    Serena

    'Het geeft niet,' zei ik zachtjes. Ik draaide me eigen om, zodat ik met mijn zij tegen hem aan zat. Ik wist niet of hij nu wel lekker zat met zijn benen. Mijn knieën had ik opgetrokken. Ik keek omhoog naar Mason. 'Kus me?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Natuurlijk,' zei ik met een lachje.

    Serena

    Ik glimlachte en ging op mijn knieën. Ik draaide zo, zodat ik recht voor Mason zat. Ik legde mijn handen losjes om zijn nek en vergat even dat ik niks aan had daarboven. Zachtjes drukte ik mijn lippen op die van hem. Zachtjes begon ik hem te zoenen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ging zo mogelijk nog dichter tegen Serena aan zitten. Ik voelde haar borsten tegen mijn borst aan drukken. Ik negeerde het gewoon. Tenminste, zover dat kon.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 19:57 ]

    Serena

    Mason ging zo dicht mogelijk tegen mij aan zitten. Ik ging met mijn handen naar de onderkant van zijn shirt. Ik trok hem zachtjes omhoog. 'Ik wil je huid tegen de mijne aan voelen,' fluisterde ik zachtjes. Ik bloosde lichtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik duwde haar even van me af en trok mijn shirt uit. 'Dat kan geregeld worden.'