• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ging naast haar zitten. 'Ben je weer boos?' Mijn emotieloze blik kwam terug. Het viel me op dat die altijd terugkwam als Serena boos was.

    Serena

    Ik keek naar hem. Zijn gezicht was veranderd. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet boos, verward. Ik snap jou niet. Zo zitten we gezellig tegen elkaar aan en zo doe je afstandelijk, duw jij mij van je af en ren je ervan door. Dit is niet de eerste keer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik snap het. Sorry.' Mijn blik veranderde niet.

    Serena

    'Kan je me de volgende keer op z'n minst waarschuwen?' Ik ging beetje tegen hem aanleunen. Ik wou hem graag begrijpen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Zal ik doen.' Ik zat naast de rivier. Ik deed mijn hand in het water.

    Serena

    Ik keek naar zijn hand die in het water zat. 'Waarom wou je hier naar toe?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik hoorde water stromen. Uit reactie rende ik hierheen.'

    Serena

    'Waarom?' vroeg ik weer zachtjes. 'Was ik niet meer interessant?' Ik lachte een klein beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Nee.' Ik keek haar aan. Ik haalde mijn hand uit het water. 'Iemand interessant vinden, dat klinkt zo hebberig.' Ik glimlachte even.

    Serena

    Ik glimlachte terug. 'Ik vind van niet. Ligt er aan tot hoe ver je dr mee in gaat,' zei ik zachtjes. Ik stond op en ging langs het water zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Oké.' Ik stond op en ging naast haar staan. Ik keek opzij naar de waterval.
    'Zou daar iets achter zijn?' Ik liep erheen. Oeps, waarschuwing vergeten. Nou ja, het was toch al te laat.

    Serena

    Zou daar iets achter zijn?' vroeg hij. Ik keek naar hem en hij was ook al weer gaan lopen. 'Dank je!' riep ik naar hem. Ik zuchtte en keek naar het water.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Geen dank!' riep ik terug, ook al wist ik dat het sarcastisch bedoelt was.
    Ik stond bij de waterval. Ik ademde diep in en rende door de waterval. Als er niks achter zat, zou ik tegen rots botsen en dood zijn.

    Serena

    Ik volgde Mason met mijn ogen. Hij rende het waterval in. Geschrokken keek ik ernaar. 'Mason!' riep ik angstig. Ik stond op en rende erheen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Er zat een grot achter die heel ver doorging, voor zover ik kon zien, tenminste.
    Ik liep verder de grot in en moest zo nu en dan vleermuizen ontwijken.