• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet, je klonk gewoon anders.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik klink zo vaak anders.'

    Serena

    'Maar dan is er ook vaak iets met jou,' zei ik zachtjes en zocht zijn hand onbewust op. 'Je kan me alles vertellen Mason, dat weet je toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik. Maar er is niks.'

    [Moet zo gaan -__-"]

    [Ahww]

    Serena

    'Oké, dan is het goed,' zei ik zachtjes. Ik ging met mijn andere hand langs zijn kaaklijn.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [God, ik dacht dat ik op 5 april al had gereageerd. ,_,]

    Mason
    Ik glimlachte even. 'Zal ik nog wat over dat meisje vertellen?'

    [Haha geef niet ;P]

    Serena

    'Zal ik nog wat over dat meisje vertellen?' vroeg hij. Ik knikte lichtjes. Ik wist nu dat ik dat meisje was. Maar hoe hij het beschreef als het meisje klonk het anders.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Volgens mij kreeg ik ook mijn eerste zoen van haar,' zei ik.

    Serena

    'Volgens mij kreeg ik ook mijn eerste zoen van haar,' zei hij. Ik keek hem met een glimlachje aan. 'Echt waar? Wanneer was dat?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik deed voorzichtigjes zijn benen uit elkaar, zodat ik daar tussen in kon zitten. Ik ging met mijn rug tegen zijn buik aan zitten en leunde zachtjes tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Toen ik dus dertien was. Ik weet niet of het van haar ook de eerste was.'

    Serena

    'Toen ik dus dertien was. Ik weet niet of het van haar ook de eerste was,' zei hij. Ik glimlachte weer. 'Vertel eens wat meer. Waar was het? Hoe gebeurde het? Jij had toch tegen het meisje gezegd dat je niks wou beginnen? Toch kuste jij haar.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik knikte. 'Het was in het park, volgens mij. Ze had me overgehaald van mijn gebruikelijke plek even weg te gaan. De rest heb jij net verteld.'

    Serena

    'Waarom kuste je haar dan?' vroeg ik zachtjes. Ónder tussen dacht ik wel weer aan die dag. Één van de laatste dagen dat ik hem zag. Ik pakte voorzichtigjes zijn armen en sloeg die om me buik heen. Ik glimlachte naar Mason. Heel soms prikte zijn shirt in me rug, maar dat vond ik niet erg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik vond haar leuk,' zei ik met, nog steeds, dezelfde glimlach op mijn gezicht.

    Serena

    Verbaasd keek ik hem aan. 'Waarom zei je dan dat zij niet van jou mocht houden? Je deed het zelf ook. Beetje hypocriet vind je niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you