• Heey <33
    Nou ik heb een probleempjem, ik voel me een scene kid, maar kan me niet zo kleden, opmaken en noem maar op. Ik heb laatst mijn haren mogen knippen in scene style, dat vond ik al heel wat want normaal flipt mijn moeder al als ik mijnn ogen te zwart opmaak terwijl ik het mooi vind! Ik mag mijn haren ook niet verven met coontails of gekleurde plukken opfzo...
    Nou dat was mijn thuis situatie, nu op school.
    Je kunt wel merken dat ik me anders kleed als anderen maar ik kan me niet kleden zoals ik het eigenlijk wil. Ik ben net verhuist, zit op een nieuwe school en ben heel erg bang dat ze me weer gaan pesten. Ik was al blij dat ze vrij normaal reageerden op het nieuws dat ik Tokio Hotel fan ben. Maar ik draag mijn TH shirtjes niet meer omdat ik dus bang ben voor reacties. Ik ben sociaal heel gevoelig... Hebben jullie tips voor mij? Ik kom er zelf echt niet meer uit...
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    O_o arme anouk tog.. x3

    myn moeder vind ook nix goed schatz x3
    dus ik weet hoe het is.. x3

    maar ik heb niet egt tips behalve ;;
    - wees gwoon lekker jezelf.. x3 als die anderen egt je vrienden willen zijn dan accepterense je


    We can only learn to love by loving.

    Heey <33
    Nou ik heb een probleempjem, ik voel me een scene kid, maar kan me niet zo kleden, opmaken en noem maar op. Ik heb laatst mijn haren mogen knippen in scene style, dat vond ik al heel wat want normaal flipt mijn moeder al als ik mijnn ogen te zwart opmaak terwijl ik het mooi vind! Ik mag mijn haren ook niet verven met coontails of gekleurde plukken opfzo...
    Nou dat was mijn thuis situatie, nu op school.
    Je kunt wel merken dat ik me anders kleed als anderen maar ik kan me niet kleden zoals ik het eigenlijk wil. Ik ben net verhuist, zit op een nieuwe school en ben heel erg bang dat ze me weer gaan pesten. Ik was al blij dat ze vrij normaal reageerden op het nieuws dat ik Tokio Hotel fan ben. Maar ik draag mijn TH shirtjes niet meer omdat ik dus bang ben voor reacties. Ik ben sociaal heel gevoelig... Hebben jullie tips voor mij? Ik kom er zelf echt niet meer uit...
    xoxo Anouk


    heb precies hetzelfde (ben ook verhuist) alleen heb niet dat ik me anders kleed zoals ik wil...
    ik mag dragen wat ik wil ^^
    alleen ik heb gezegd tegen me familie dat ik geen TH meer luister maar dat is wel zo en ik wil graag een shirt maar ik ben bang voor hun reacties :(

    Dat hb ik ook gehad, mjha mijn familie is er nu aan gewent..


    Tears are crashing out of my eyes

    niemand?


    Tears are crashing out of my eyes

    Heey <33
    Nou ik heb een probleempjem, ik voel me een scene kid, maar kan me niet zo kleden, opmaken en noem maar op. Ik heb laatst mijn haren mogen knippen in scene style, dat vond ik al heel wat want normaal flipt mijn moeder al als ik mijnn ogen te zwart opmaak terwijl ik het mooi vind! Ik mag mijn haren ook niet verven met coontails of gekleurde plukken opfzo...
    Nou dat was mijn thuis situatie, nu op school.
    Je kunt wel merken dat ik me anders kleed als anderen maar ik kan me niet kleden zoals ik het eigenlijk wil. Ik ben net verhuist, zit op een nieuwe school en ben heel erg bang dat ze me weer gaan pesten. Ik was al blij dat ze vrij normaal reageerden op het nieuws dat ik Tokio Hotel fan ben. Maar ik draag mijn TH shirtjes niet meer omdat ik dus bang ben voor reacties. Ik ben sociaal heel gevoelig... Hebben jullie tips voor mij? Ik kom er zelf echt niet meer uit...
    xoxo Anouk


    Als ze normaal reageerden op het feit dat je fan bent, moet je die shirts gewoon dragen.
    Dat je gevoellig bent.. oké. Maar daar kun je wel wat aan doen. Zelfvertrouwen krijgen. Gewoon jezelf zijn.
    Als je scene wil zijn, wees dat dan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    AnoukiePoek!!
    Waarom zei je me nooit dat gepest wordt??! Ö
    Ik snap het helemaal, maar als ze goed reageren, draag het dan ;D
    Ik wordt wel uitgescheten als ik mijn t-shirts aan heb.
    Het kan me niet schelen ^^
    En iemand sterk als jij ook niet
    dus
    (K)
    Freedent sprak


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik snap het. Wat belangrijk is - en hier komt het cliche weer - is om gewoon jezelf te blijven. Niet overdreven provocerend gedrag maar ook niet laten merken dat je je schaamt voor je bandkeuze (dat zal waarschijnlijk niet omdat jij die groep leuk vindt maar toch). Als mensen er moeilijk over gaan doen, gewoon zeggen: 'Ik beledig toch ook niet jouw favoriete artiesten, respecteer mijn keus dan ipv zo kinderachtig te reageren.' Natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar je zult zien dat het werkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jullie zijn lieve mensjes, bedankt voor de hulp! <33


    Tears are crashing out of my eyes

    oh,
    maar je moet gewoon je zelf zyn.
    En ook die mensen gaan toch niet bepalen
    wat gy moet dragen? xD