• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: John Eduward McAlister
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Hij kan vuur besturen en heeft ook de mogelijkheid om een vuurbal te creeren die hij kan weggooien. ^^
    Uiterlijk:





    Innerlijk: Misterieus

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:58 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Vinden jullie het echt geen leuk idee?

    Hmm.. To bad for me then.. Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    WILLIAAAAAAAAAAAAM! En ik vind het een geweldig idee. XD Ik ga zo mijn ding invullen.


    help

    Naam: Jade Sky Bright
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Ze krijgt de kracht het menselijk lichaam. Dat houd in dat ze alles kan besturen net als het menselijk lichaam. Pijn, Energie ect. Ze kan pijn verhogen of verlagen of gevoel weghalen (verlammen.) energie kan ze van kracht halen of uit mensen zelf. Met veel moeite kan ze ook een menselijk lichaam overnemen. Met die energie die ze opneemt kan ze ook andere dingen doen (zoals een energieschil maken wat alles tegenhoud). Voor al deze dingen hoeft ze alleen maar aan die persoon te denken voordatcze het doet. Ze kan dus alles doen wat het menselijk brein kan doen. Ze heeft ook toegang tot het brein.
    Uiterlijk:


    Ze heeft mooie chocolade bruine haren die altijd nonchalant of perfect stijl rond haar schouders springen. Af en toe steekt ze eens op ofzo. Haar ogen zijn haar uithangbord. Ze zijn mooi bruin en groot en ze zet ze altijd extra in de verf door enkele lagen mascara en eyeliner. Jade vindt haar tanden heel belangerijk, ze knapt onmiddellijk af op iemand met gele tanden daarom onderhoud ze de hare zo goed mogelijk met het gevolg dat ze prachtig wit zijn. Dat ze zo recht staan komt omdat ze drie jaar lang een beugel heeft gedragen. Jade is een heel vrolijk meisje en dat kan je ook heel goed afleiden aan haar uiterlijk. Ze draagt altijd felle kleurtjes en leuke prints en accesoires zijn heel belangerijk voor haar. Zoals een spelt in haar haar, grote oorbellen, een ketting en het belangrijkste voor haar de tientallen armbanden/festivalbandjes rond haar pols.
    Innerlijk: Jade is een vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Jade is vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er van kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Jade is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Jade is niet makkelijk met jongens, maar ze probeerd zo normaal mogelijk te doen. Als je haar boos maakt of geïrriteerd kan ze opeens heel Bitchy zijn. Als je aan haar vrienden zit kom je aan haar en ze kan haar prima verdedigen.
    Extra: Ze zit op Freefight en was toen ze 15 werd Freefight kampioene in haar groep. Ze is doodsbang voor spinnen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:57 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tuurlijk :)


    Don't be like the rest of them, darling

    IK RESERVEER EEN MEISJE!! ;D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Je staat er tussen :'D


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik reseveer een meisje (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Alexis Ruby Avery
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Ze kan je vreselijke pijn laten voelen, waardoor je zelfs verlamt. En dat kan ze als ze alleen al aan je denkt. Ze hoeft je niet te zien.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Mysterieus, sluw, beetje arrogant, soms bitchy, lief tegen vrienden.
    Extra: Ze rookt.


    El Diablo.

    Is goed :'D

    ___

    Nu graag eerst een paar jongens Aub :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    -

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wil wel een jongen reseveren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hoeveel rollen mag je?


    El Diablo.

    Maximaal 2.. Maar het liefst als je twee hebt wel een jongen & een meisje


    Don't be like the rest of them, darling