• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Eglantine schreef:
    Ik twijfel of ik m'n leeftijd aanpas naar 17...


    Why should you? Bijna iedereen zit op de 17, misschien maak ik de mijne wel hoger/lager.. Het is niet leuk als iedereen dezelfde leeftijd heeft :"D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:10 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sweetest schreef:
    Nee, dat bedoelde ik niet, sorry het is best ingewikkeld. Wanneer ze enkel ziel is, kan ze niet met MENSEN praten. Ze kan dan wel met zielen praten en zij tegen haar, in een lichaam kan ze de zielen niet zien of met ze communiceren en wél gewoon met mensen. ;D


    Haha oooooh. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rooba schreef:
    (...)

    Why should you? Bijna iedereen zit op de 17, misschien maak ik de mijne wel hoger/lager.. Het is niet leuk als iedereen dezelfde leeftijd heeft :"D


    Ja, maar ik vind het op de een of andere manier leuker als de jongens ouder zijn dan de meisjes. XD en ze zijn bijna allemaal 17... Wel, er zijn er 3... XD


    help

    Sweetest schreef:
    Nee, dat bedoelde ik niet, sorry het is best ingewikkeld. Wanneer ze enkel ziel is, kan ze niet met MENSEN praten. Ze kan dan wel met zielen praten en zij tegen haar, in een lichaam kan ze de zielen niet zien of met ze communiceren en wél gewoon met mensen. ;D


    Dat... Is heel erg ingewikkeld... Kan ze dan als ziel met zielen uit andere lichamen praten? Of kan ze alleen de zielen zonder lichaam zien en mee praten?


    help

    Alleen de zielen zónder lichaam. En ja, het is echt heel ingewikkeld. Maar wel eens wat anders. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dus ook als ik met Alexis of Tyler zit te spelen kan ze ineens in het lichaam van hun Ö


    El Diablo.

    Is dat eigenlijk wel leuk? Het is wel origineel bedacht enzo maar als jij dan onze poppetjes een soort van bestuurt...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jup, dat kan ze. En dan bestuurt ze hun lichaam. Maar Alexis en Tyler merken hier niets van. Net of ze slapen. :'P Maar aan het einde van de reactie gaat Yasmin gewoon weer terug, en wanneer ze merkt dat ze deze gave heeft doet ze het niet meer bij haar vrienden.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:25 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Je moet er wel rekening mee houden dat ze eerst niet weten wat ze bezielen..
    Ze denken dat ze gek worden door wat er met hun gebeurt ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Je moet er wel rekening mee houden dat ze eerst niet weten wat ze bezielen..
    Ze denken dat ze gek worden door wat er met hun gebeurt ^^


    OEH, dan is die van de zielen supercool omdat ze plotseling dood valt en haar ziel ergens rondzweeft XD I really like this RPG.


    help

    Dus als Tyler/Alexis wakker is kan het? Of alleen als ze slapen?


    El Diablo.

    Alleen als ze slapen lijkt me cool.. Xd Daarom is het bos bij nacht ook zo eng.. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Het kan ook gewoon als ze wakker zijn, maar alleen als ze slapen is wel cooler ja... ;d

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Of we kunnen gwn doen dat alle krachten alleen s'nachts werken omdat dat de mist weer uit het bos komt ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    OEH JA. DAT LIJKT ME ECHT DA BOMB. ^^


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'