• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nogmeer mensjes? (flower)


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Wynter "Wyn" Autumn Blackburn
    Leeftijd: 18.
    Geslacht: Vrouw.
    Gave: Als Wyn zich heel goed concentreert, kan ze de druk op mensen zwaarder of lichter maken. Als ze kwaad is of verdrietig, gebeurt dat soms vanzelf en het kan ook bij haarzelf gebeuren, er kunnen hele erge dingen gebeuren. Want als ze de druk té zwaar maakt, kun je zomaar ineens doodvallen. Ze kan ook haar gedachten, en controle over haar lichaam afsluiten. Dan zinkt ze in een soort van coma, waar niemand haar kan lastig vallen, niemand haar gedachten kan lezen of zo en er echt helemaal niets met haar kan gebeuren. Dit doet ze alleen als ze het niet kan controleren - waardoor ze eigenlijk gewoon flauwvalt - en als ze zich erg concentreert. Het is een beetje de heel erg beveiligde vorm van mediteren.
    Uiterlijk:




    Ze heeft lang, blond haar en grijsblauwe ogen. Ze is ongeveer 1m 69.
    Innerlijk: Wyn is een meisje met een goed gevoel voor humor. Ze houdt er van om rond te hangen met vrienden en is geobsedeerd door de middeleeuwen en de klassieke oudheid. Ze houdt van schrijven, lezen, zingen, boogschieten, zwaardvechten en kunst. Soms kan ze heel luidruchtig en druk zijn, maar op andere dagen zit ze gewoon verscholen in een hoekje, te lezen of te tekenen, te schrhijven of muziek van Hans Zimmer te luisteren. Ze speelt ook verschillende instrumenten, zoals viool, cello, gitaar, piano en ukelele. Als ze naar een slaapfeestje of andere feestjes gaat, heeft ze altijd haar gitaar of ukelele mee.
    Extra: Haar oom was een smid en maakte sierzwaarden, maar stiekem ook echte. Zo van die prachtige middeleeuwse met prachtige versieringen. Hij stond erop dat ze het zou leren hanteren en leerde het haar zelf. Wyn heeft, sinds hij vermoord werd door één of andere bende, altijd een mes bij de hand. Denk maar niet dat ze bang is om het te gebruiken, maar haar vrienden zou ze nooit durven kwaad doen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:51 ]


    help

    Naam: James Andrew Night
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Als hij zingt kan hij je hypnotiseren en kan dingen tot leven wekken
    Uiterlijk:


    Innerlijk: James is altijd hyper daarom vragen mensen ook altijd om die teveel suiker op heeft. Hij is nieuwsgierig wat hem soms in de problemen brengt. Maar als je hem nodig heb is hij serieus en wilt je helpen als het kan
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga nu mijn rol maken, maar ehm, ik vind de krachten tot nu toe nogal veel op elkaar lijken. Niet zo heel creatief eigenlijk...


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik zal de krachten elk nog een keer bekijken en als ik ze ook teveel op elkaar vind lijken zal ik somige vragen om ze aan te passen


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Samantha 'Sam' Lauren Billington
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Ze kan mensen en dieren 'besturen'. Dat houdt in, dat ze mensen dingen kan laten doen, wat ze maar kan bedenken. Dat doet ze doormiddel van verlamming, maar ze kan ook de gedachten binnendringen. Haar kracht heeft dus veel te maken met het menselijk brein.
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Ik vul het later verder in!

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:53 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vul mijn morgen in, misschien komt vanavond alvast een deel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Tyler Jay Avery
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Hij kan transformeren in elk ding dat hij wil.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Beetje macho, Sportief, Mysterieus, Beschermend.
    Extra: Broer van Alexis


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Naam: Tyler Jay Avery
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Man
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Hij kan transformeren in elk ding dat hij wil.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Beetje macho, Sportief, Mysterieus, Beschermend.
    Extra: Broer van Alexis


    OHMYCATO. I like him. TEAM CATO FOREVER!


    help

    Haha, :P


    El Diablo.

    Naam: Yasmin Jenn Benson
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Yasmin kan haar ziel verplaatsen in een ander lichaam. Levende lichamen, zoals mensen en dieren, maar ook dode lichamen. Wanneer ze zich goed concentreert, kan ze uit haar lichaam stappen en haar eigen lichaam wordt dan 'dood'. Wanneer ze in een ander lichaam stapt, bestuurt ze dat lichaam. De oorspronkelijke ziel van het lichaam zal dan uitgeschakeld zijn. Wanneer ze geen lichaam bezit, is ze onzichtbaar en kan ze niet communiceren met iemand. Ze kan dan ook dode zielen zien, en met ze praten.
    Uiterlijk:


    Yasmin is ongeveer 1.72, heeft een licht getinte huid, roodbruine lokken en prachtige lichtgroene ogen omlijst met lange wimpers.
    Innerlijk: Mysterieus, koppig, kan zich goed inleven, sarcastisch, grappig, behulpzaam, trouw, heel intelligent, beschermend voor de mensen van wie ze houdt, ze heeft een zwak voor dieren en kinderen.
    Extra: Ze heeft een tattoo van een vlindertje op haar pols.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:07 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Abo vergeten...


    help

    Sweetest;
    Wel een beetje apart dat als ze in geen lichaam zit, dus enkel ziel is, niet kan praten, maar dat als ze wel gewoon in een lichaam zit met andere zielen kan praten :'D.
    Waarom kunnen anderen zielen wel praten en zij zelf als ziel niet?

    of begrijp ik het weer eens verkeerd? :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik twijfel of ik m'n leeftijd aanpas naar 17...


    help

    Nee, dat bedoelde ik niet, sorry het is best ingewikkeld. Wanneer ze enkel ziel is, kan ze niet met MENSEN praten. Ze kan dan wel met zielen praten en zij tegen haar, in een lichaam kan ze de zielen niet zien of met ze communiceren en wél gewoon met mensen. ;D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:10 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'