• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sweetest schreef:
    Dude... allemaal meisjes van rond de 18 en allemaal kleiner dan ik :'d
    Ik ben 13 en 1.70 ofzo. Ja, lang voor mijn leeftijd. Iknow.


    Ik ben 15 en 1.68 ofzo :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    Naam: Jade Sky Bright
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Ze krijgt de kracht het menselijk lichaam. Dat houd in dat ze alles kan besturen net als het menselijk lichaam. Pijn, Energie ect. Ze kan pijn verhogen of verlagen of gevoel weghalen (verlammen.) energie kan ze van kracht halen of uit mensen zelf. Met veel moeite kan ze ook een menselijk lichaam overnemen. Met die energie die ze opneemt kan ze ook andere dingen doen (zoals een energieschil maken wat alles tegenhoud). Voor al deze dingen hoeft ze alleen maar aan die persoon te denken voordatcze het doet. Ze kan dus alles doen wat het menselijk brein kan doen. Ze heeft ook toegang tot het brein.
    Uiterlijk:


    Ze heeft mooie chocolade bruine haren die altijd nonchalant of perfect stijl rond haar schouders springen. Af en toe steekt ze eens op ofzo. Haar ogen zijn haar uithangbord. Ze zijn mooi bruin en groot en ze zet ze altijd extra in de verf door enkele lagen mascara en eyeliner. Jade vindt haar tanden heel belangerijk, ze knapt onmiddellijk af op iemand met gele tanden daarom onderhoud ze de hare zo goed mogelijk met het gevolg dat ze prachtig wit zijn. Dat ze zo recht staan komt omdat ze drie jaar lang een beugel heeft gedragen. Jade is een heel vrolijk meisje en dat kan je ook heel goed afleiden aan haar uiterlijk. Ze draagt altijd felle kleurtjes en leuke prints en accesoires zijn heel belangerijk voor haar. Zoals een spelt in haar haar, grote oorbellen, een ketting en het belangrijkste voor haar de tientallen armbanden/festivalbandjes rond haar pols.
    Innerlijk: Jade is een vrolijk type. Ze maakt snel vrienden en is erg sociaal. Als je haar ziet lopen, heeft ze altijd wel een smile op haar gezicht en dat vrolijkt de mensen rond haar heen ook op. Het is aanstekelijk. Jade is vredelievend en gelooft dat iedereen een tweede kans verdient, ze is immers van mening dat iedereen fouten maakt en dat iedereen er van kan leren. Maar als je haar echt voor de voeten loopt, kan ze erg agressief uit de hoek komen. Maar dat is een kantje dat niet veel mensen te zien krijgen. Jade is totaal geen ochtendmens, als ze opstaat heeft ze altijd het gevoel dat ze hersendood is. Dan is ze niet op haar best en kan ze niet zonder de nodige val partijen en sarcasme. Jade is niet makkelijk met jongens, maar ze probeerd zo normaal mogelijk te doen. Als je haar boos maakt of geïrriteerd kan ze opeens heel Bitchy zijn. Als je aan haar vrienden zit kom je aan haar en ze kan haar prima verdedigen.
    Extra: Ze zit op Freefight en was toen ze 15 werd Freefight kampioene in haar groep. Ze is doodsbang voor spinnen.

    Is deze een beetje goed hij staat bij de eerste pagina :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ja hij is super ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    @HurtedHeart
    Weetje wat echt heeel lief zou zijn? Als jij ook een jongen genaamd Jayden zou maken die heel toevallig in real life Zayn Malik is ofzo...? Heel misschien? :3


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Xd.. Ik zou ook mischien nog wel een jongen kunnen maken ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Sweetest schreef:
    @HurtedHeart
    Weetje wat echt heeel lief zou zijn? Als jij ook een jongen genaamd Jayden zou maken die heel toevallig in real life Zayn Malik is ofzo...? Heel misschien? :3


    I prefer Hazza. (:


    help

    Dus ehm, even voor de duidelijkheid: Yasmin kan haar ziel verplaatsen in een ander slapend of dood lichaam (ook van een dier) en in haar ziel vorm communiceren met dode zielen. In haar ziel vorm kan ze niet gezien worden door mensen en ook niet met mensen praten. Wanneer ze in een ander slapend lichaam gaat, slaapt de oorspronkelijke ziel van het lichaam gewoon door. Wanneer ze uit haar eigen lichaam stapt, is haar lichaam 'dood'.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ow ik ga pudding eten. Tot straaaks. (:


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    Ow ik ga pudding eten. Tot straaaks. (:


    Okay... Hand me the pudding.


    help

    Is goed ik wil wel een jayden maken, maar wie moet ik dan doen Hazza of Zayniepanie?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HAZZZZAAAA


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    HurtedHeart schreef:
    Is goed ik wil wel een jayden maken, maar wie moet ik dan doen Hazza of Zayniepanie?


    HAZZA! (:


    help

    Xd...


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Jayden Jason Bright
    Leeftijd: 18 bijna 19
    Geslacht: Mannelijke
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Hij word fysiek en lichamelijk extreem sterk. Hij kan ook dingen eoen met zijn brein. Manifiseren gedachte lezen telepatheren, maar ook dingen of mensen bewegen van een afstand.
    Uiterlijk:


    Jayden heeft prachtig mooie bruine krullen die altijd op en neer springen zijn ogen zijn in het licht prachtig helder groen en kunnen ook variëren tot grijs. Zijn glimlach is prachtig wit en zijn standen stan recht. Hij heeft een mooie strakke kaaklijn en is mooi gebouwd. Hij heeft een sixpack en hij is niet breed maar ook niet small gebouwd hij zit er net tussenin.
    Innerlijk: Jayden is een vriendelijke optimistische jongen dat houd van een grapje. Als je samen met hem bent li je meestal in een deuk door zijn droge opmerkingen. Hij kan soms best brutaal zijn qua opmerkingen en is erg romantisch ingesteld. Hij begrijpt meisjes volledig en zou er niet snel een afwijzen. Ookal klinkt Jayden nu als een player. Dat is hij zeker niet. Hij houd natuurlijk van aandacht zoals iedere tiener, maar hij is heel trouw aan de liefde. Onder zijn stoere Image zit een lieve gevoelige jongen met een hart van goud
    Extra: hij is de adoptie Broer Jade, hij leerde haar freefighten en ze hebben de dikste pret met elkaar.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 21:37 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Duncan McLeod
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Mannelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?): Het naarzich toe trekken en van zich afduwen van dingen, bijvoorbeeld messen naar zich toe laten komen of ze keihard op iemand anders afsturen ^^
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Hij is bot tegen de mensen die hij eigelijk niet kent, maar als je hem leert kennen kan hij erg aardig zijn.. Je moet alleen zijn vertrouwen winnen..
    ____

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:36 ]


    Don't be like the rest of them, darling