• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight


    Infullen aub .. :
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal (krijgt hij/zij krachten die ze normaal niet had?):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Rollen :

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba




    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    Het liefst ook een paar jongens :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 16:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    En als het dan dag is denken ze dat het allemaal een droom was, maar dan begint het de volgende avond opnieuw... I like very much.


    help

    Ik pas het wel even aan dan ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Bij hoeveel inschrijvingen beginnen we eigenlijk?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wanneer begint het? ^^ Want we zijn al met 8 mensen..


    El Diablo.

    Ik kijk nog even momentje Xd

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Maybe nog een paar jongens ofzo? Want anders wordt het echt een bitchfight bij de meisjes om wie er verkering krijgt met wie enzo en ik heb zo'n hekel aan die liefdesdrama's... x'd


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Xd Ja idd.. En volgensmij moet LovingStyles nog een personage toevoegen.. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zou ook nog wel een jongen willen maken maar ben de laatste tijd wel een beetje te druk voor 2 rollen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je meer rollen dan 2 mocht kon ik nog een jongen maken..


    El Diablo.

    Okee... En ik heb denk ik ook niet echt tijd voor nog een jongen. Wie heeft er hier veel tijd, nog maar 1 personage en zou het leuk vinden om nog een jongen te spelen?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik zou het opzich wel kunnen doen maar het is een beetje raar om 2 jongens te nemen niet? Anders doe ik het wel ^^

    __


    Mischien gwn bij een paar mensjes gaan spammen dat ze moeten aanmaken ^^ XD

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Naam: Samantha 'Sam' Lauren Billington
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Wat er met je personage gebeurt in het verhaal: Ze kan mensen en dieren 'besturen'. Dat houdt in, dat ze mensen dingen kan laten doen, wat ze maar kan bedenken. Dat doet ze doormiddel van verlamming, maar ze kan ook de gedachten binnendringen, wat ze nog niet onder controle heeft. Ze kan gedachten horen, maar ook hun gedachten besturen - dingen laten doen dus, doormiddel van het 'praten' in hun gedachtengang. Haar kracht heeft dus veel te maken met het menselijk brein.
    Uiterlijk:


    Samantha heeft lang, golvend bruin haar wat ongeveer tot halverwege haar rug komt. Haar ogen zijn donkerbruin, omringd door lange wimpers. Ze heeft een smal gezicht, waardoor haar jukbeenderen mooi uitkomen. Op haar dunne lippen draagt ze het liefst lipgloss, en naast dat heeft ze bijna altijd mascara op. Qua kledingsmaak is ze heel verschillend. Het ene moment draagt ze jurkjes en hakken, het andere moment draagt ze gescheurde jeans met een tanktopje. Ze heeft een slank postuur, en is zo]n 1.65M.
    Innerlijk: Samantha is een koppig meisje. Ze laat mensen haar niet commanderen, daar kan ze absoluut niet tegen. Ze is compentitief ingesteld, en heeft altijd een doel voor ogen, waar ze álles voor doet om het te bereiken. Ze kan een arrogante houding hebben, maar dat is puur alleen om haar gevoelens te verbergen. Ze is snel gekwetst, en laat dat nooit blijken. Ze vertrouwt mensen niet snel, maar als ze je eenmaal heeft toegelaten in haar hart is ze openlijk, gezellig en altijd in voor een feestje.
    Extra: Samantha rookt, en zo af en toe drinkt ze.


    zo goed? ;D

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:52 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    =P


    El Diablo.

    Dude... allemaal meisjes van rond de 18 en allemaal kleiner dan ik :'d
    Ik ben 13 en 1.70 ofzo. Ja, lang voor mijn leeftijd. Iknow.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Yeah.. Waarschijnlijk nog iets van 2 jongens en we kunnen beginnen ^^


    Don't be like the rest of them, darling