• Yeah.. Ik ging vandaag naar het huis van mijn beste vriendin Februharry Normaal is het van mijn huis naar school ongeveer 3 min.. Nu moest ik iets van 45 min. fietsen.. Ik ben&Was echt doodop..
    Op de terug weg fietste ze nog even met me mee Anders zou ik echt verdwalen xD Volgens mij wouw zij een boom knuffelen en smeet ze haar fiets neer en ging idd de boom knuffelen Xd.. Dus ik ook mijn fiets neerpleuren in het midden van het kleine weggetje (Daarnaast was een snelweg) even later zitten we samen in het midden van de weg tegen elkaars handen te meppen en gaat zij een gek dansje doen xD..

    Oja.. En daarvoor al gingen we naar elke auto zwaaien die erlangs kwam Xd, echt zo kijken of iedereen terug zwaaide.. Nee we zijn niet gestoord ofzo... komt er een vrachtwagen aan met een ZWAAIlight XD..
    Zij mooi zwaaien, heeft die vrachtwagen een foking awesome toeter XD..

    Oke.. Ik had ergens foto's.. XD Even zoeken..

    Yeah... Here It Is:


    Here is the lovely Februharry

    En een foto van mij komt nog wel want de anderen zijn erg lelijk omdat mn haar de heletijd voor mn gezicht waait..(Het waaide echt foking hard)

    Xxxx TheRumIsGone


    Don't be like the rest of them, darling

    Flanagan schreef:
    (...)

    Daar mogen we mensen niet op beoordelen vind ik.

    OT: Haha, dan snap ik alsnog niet wat die titel ermee te maken heeft. (:


    Ze zijn gewoon raar. XD Ik ook. Iedereen heeft wel raarheid in zichzelf. Niet?


    help

    Sounds like fun *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Xd Waarom normaal zijn? Das toch ook saai.. Als je maar fun hebt Xd..
    En dat was fun XD..


    Don't be like the rest of them, darling

    MonkeyPie schreef:
    (...)

    waar heeft dat mee te maken


    Taalgebruik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oke.. Wat is er mis met mijn taalgebruik?
    Ik was in een melige bui dus als ik melig ben word de tekst ook melig..
    That's how it is..


    Don't be like the rest of them, darling

    Colorblind schreef:
    (...)

    VMBO-basis joh ;)


    ... WTH?


    OT: LOL, ik heb ook vaak van die melige momenten met mijn vriendinnen.


    The odds are néver in our favor.

    Colorblind schreef:
    (...)

    VMBO-basis joh ;)


    wat is er mis met VMBO?


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Cheops schreef:
    (...)

    wat is er mis met VMBO?


    Zeg ik dan dat er iets mis is met VMBO? Ik zeg alleen dat ze waarschijnlijk gewoon een VMBO-basis'er is. That's all. Taalgebruik is namelijk behoorlijk slecht.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lol. :'D
    Ik vond het een beetje een vaag verhaal, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik de hele tijd met mezelf in het Frans aan het praten ben, omdat ik morgen een mondeling heb. Ah, oui!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Colorblind schreef:
    (...)

    Zeg ik dan dat er iets mis is met VMBO? Ik zeg alleen dat ze waarschijnlijk gewoon een VMBO-basis'er is. That's all. Taalgebruik is namelijk behoorlijk slecht.

    Dat zegt niets. Mensen uit mijn klas typen ook nog steeds zo en ik erger me er dood aan. En dan zitten ze op mij te vitten omdat ik steeds leestekens, hoofdletters en normale taal gebruik. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Colorblind schreef:
    (...)

    Zeg ik dan dat er iets mis is met VMBO? Ik zeg alleen dat ze waarschijnlijk gewoon een VMBO-basis'er is. That's all. Taalgebruik is namelijk behoorlijk slecht.


    Hmm Bedankt, Komt goed aan bij iemand die het geschreven heeft..


    Don't be like the rest of them, darling

    Barnabas schreef:
    Lol. :'D
    Ik vond het een beetje een vaag verhaal, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik de hele tijd met mezelf in het Frans aan het praten ben, omdat ik morgen een mondeling heb. Ah, oui!


    haha, Ik haat frans Xd.. Maargoed..
    Sja.. Was ook nogal vaag.. Stel je twee mensjes voor op een fiets die naar alle auto's zwaaien die ze tegen komen XD


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Hmm Bedankt, Komt goed aan bij iemand die het geschreven heeft..

    Meid, kijk zelf naar wat je geschreven hebt, je moet toch toegeven dat je tekst nu niet bepaald volgens de regels geschreven is.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:44 ]


    comfort in c h a o s

    Colorblind schreef:
    (...)

    Zeg ik dan dat er iets mis is met VMBO? Ik zeg alleen dat ze waarschijnlijk gewoon een VMBO-basis'er is. That's all. Taalgebruik is namelijk behoorlijk slecht.


    Dat hoeft nog niet te betekenen dat het iemand uit het VMBO is. ;) Er zijn heus wel mensen van de HAVO die 'zo' kunnen praten. Dat er een grotere kans is dat het wel een VMBO'er is moet ik je nageven, maar laten we nou niet alles over een kam gaan strijken...

    Er is trouwens ook niks mis met een beetje humor af en toe, anders is het ook zo saai you know...

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:44 ]


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Het klinkt inderdaad heel erg melig x'D
    Ik heb ook altijd zulke momenten met mijn vrienden. We zijn echt een zooitje rare mensen ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just