• Yeah.. Ik ging vandaag naar het huis van mijn beste vriendin Februharry Normaal is het van mijn huis naar school ongeveer 3 min.. Nu moest ik iets van 45 min. fietsen.. Ik ben&Was echt doodop..
    Op de terug weg fietste ze nog even met me mee Anders zou ik echt verdwalen xD Volgens mij wouw zij een boom knuffelen en smeet ze haar fiets neer en ging idd de boom knuffelen Xd.. Dus ik ook mijn fiets neerpleuren in het midden van het kleine weggetje (Daarnaast was een snelweg) even later zitten we samen in het midden van de weg tegen elkaars handen te meppen en gaat zij een gek dansje doen xD..

    Oja.. En daarvoor al gingen we naar elke auto zwaaien die erlangs kwam Xd, echt zo kijken of iedereen terug zwaaide.. Nee we zijn niet gestoord ofzo... komt er een vrachtwagen aan met een ZWAAIlight XD..
    Zij mooi zwaaien, heeft die vrachtwagen een foking awesome toeter XD..

    Oke.. Ik had ergens foto's.. XD Even zoeken..

    Yeah... Here It Is:


    Here is the lovely Februharry

    En een foto van mij komt nog wel want de anderen zijn erg lelijk omdat mn haar de heletijd voor mn gezicht waait..(Het waaide echt foking hard)

    Xxxx TheRumIsGone


    Don't be like the rest of them, darling

    Austen schreef:
    (...)
    Meid, kijk zelf naar wat je geschreven hebt, je moet toch toegeven dat je tekst nu niet bepaald volgens de regels van de spelling geschreven is.


    ik was melig en ik ben niet echt goed met spelling, en sins waneer moet je je hier aan spellingregels houden..


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    ik was melig en ik ben niet echt goed met spelling, en sins waneer moet je je hier aan spellingregels houden..

    ...

    Dat is een van de ongeschreven regels van Quizlet. Iedereen heeft toch liever een stukje tekst dat klopt? 0.o

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:50 ]


    comfort in c h a o s

    Peacekeeper schreef:
    Sounds like fun *O*


    26 - 02 - '16

    Austen schreef:
    (...)
    ...

    Dat is een van de ongeschreven regels van Quizlet. Iedereen heeft toch liever een stukje tekst dat klopt? 0.o

    Jezus, het is het forum, geen schrijfwedstrijd. Als je er problemen mee hebt, ga je toch weer lekker weg?


    Deep inside, I've never felt alive

    Cheops schreef:
    (...)

    Dat hoeft nog niet te betekenen dat het iemand uit het VMBO is. ;) Er zijn heus wel mensen van de HAVO die 'zo' kunnen praten. Dat er een grotere kans is dat het wel een VMBO'er is moet ik je nageven, maar laten we nou niet alles over een kam gaan strijken...

    Er is trouwens ook niks mis met een beetje humor af en toe, anders is het ook zo saai you know...


    Niets tegen meligheid ofzo, maar om van je fiets af te springen en een boom te gaan knuffelen vind ik geen actie van havo-vwo-gymnasium. No offence, er zijn ook wel niet-domme VMBO'ers xD, lol, dat klonk fout.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Niets tegen meligheid ofzo, maar om van je fiets af te springen en een boom te gaan knuffelen vind ik geen actie van havo-vwo-gymnasium. No offence, er zijn ook wel niet-domme VMBO'ers xD, lol, dat klonk fout.


    Xd Whaha.. Lol.. Wat doe jij dan? Vmbo? of havo? Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Colorblind schreef:
    (...)

    Niets tegen meligheid ofzo, maar om van je fiets af te springen en een boom te gaan knuffelen vind ik geen actie van havo-vwo-gymnasium. No offence, er zijn ook wel niet-domme VMBO'ers xD, lol, dat klonk fout.

    O, dan heb jij mijn klas nog niet gezien. Allemaal VWO en rond de 14/15/16 jaar en die kunnen nog dommere/idiotere dingen doen/opmerkingen maken...
    Dan denk ik soms echt zo van: O.o


    Deep inside, I've never felt alive

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Xd Whaha.. Lol.. Wat doe jij dan? Vmbo? of havo? Xd


    Ik doe Gymnasium (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cogsworth schreef:
    (...)
    O, dan heb jij mijn klas nog niet gezien. Allemaal VWO en rond de 14/15/16 jaar en die kunnen nog dommere/idiotere dingen doen/opmerkingen maken...
    Dan denk ik soms echt zo van: O.o


    Hmm.. Ik ben meestal best rustig in de klas.. Er zijn niet echt veel melige mensen.. Maar met vrienden is het meestal erg melig Xd..

    Het rustige komt ook een deel door dat ik in de les wel eens een boek aan het lezen ben..


    Don't be like the rest of them, darling

    Cheops schreef:
    (...)

    Dat hoeft nog niet te betekenen dat het iemand uit het VMBO is. ;) Er zijn heus wel mensen van de HAVO die 'zo' kunnen praten. Dat er een grotere kans is dat het wel een VMBO'er is moet ik je nageven, maar laten we nou niet alles over een kam gaan strijken...

    Er is trouwens ook niks mis met een beetje humor af en toe, anders is het ook zo saai you know...

    Alsof er geen mensen van vwo zijn die zo schrijven--'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wutf. Gaan we nu gelijk beginnen over iemand z'n niveau a.d.h.v. typgedrag? :'D Daar kan je niks uit opmaken, geloof me. En daarnaast is 't totaal irrelevant :/

    Yah, ik had ook altijd zo'n gestoorde vriendin waar ik mee terug fietste.. je wilt niet weten wat we deden :'D Grunten als 'n malle, kuch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik doe Gymnasium (cat)


    Hmm.. Mijn nicht doet ook gymsnasium..


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat klinkt zo gezellig! Wij moeten elkaar nog steeds ontmoeten :W


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Hmm.. Mijn nicht doet ook gymsnasium..


    Lol, ik ben niet jouw nicht :"D. Maja. Discussion finished, I assume?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Khaleesi schreef:
    Wutf. Gaan we nu gelijk beginnen over iemand z'n niveau a.d.h.v. typgedrag? :'D Daar kan je niks uit opmaken, geloof me. En daarnaast is 't totaal irrelevant :/

    Yah, ik had ook altijd zo'n gestoorde vriendin waar ik mee terug fietste.. je wilt niet weten wat we deden :'D Grunten als 'n malle, kuch.


    Idd.. Somige reacties slaan gwn helemaal nergens op.. Maar oke..

    Hmm, Tel mee!


    Don't be like the rest of them, darling