• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Laat die bovenste maar zitten was net te Laat maar ben te lui om hem weer te veranderen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    -

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:05 ]


    help

    Sweetest schreef:
    Yasmin

    'Slapen?' Snauw ik plotseling. Ik kan er niks aan doen, ik voel me woest. Hoe kan ze nú denken aan slapen? 'Get your ass back here Wyn!'

    Opnieuw zie ik mezelf liggen. Krijg nou wat... NIET ALWEER! Ik zie dat Wynter wegloopt. Ik ren op haar af, zak door haar rug heen en kijk naar mijn handen. Ze zijn lichter van die van mij. En ik heb blond haar. Blijkbaar is dit Wyn's lichaam. Ik laat Wynters lichaam terug lopen, laat haar lichaam weer neer ploffen bij de rest en kom dan weer uit haar lichaam. Ik zak weer in het mijne.

    Mijn ogen gaan weer open. 'Geloof je me nu?'


    [Volgensmij heb je een foutje gemaakt...]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 21:05 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    (...)

    [Volgensmij heb je een foutje gemaakt...]


    Wacht, laat maar, negeer die andere, ik ga hem veranderen.


    help

    Alexis

    'Hoe? Ik dacht alleen aan hem' zei ik, dit kan gewoon niet. Deze plek is gewoon vervloekt.


    El Diablo.

    Wyn

    Met een schok zie ik hoe mijn eigen lichaam zich voortbeweegt. Ik kijk naar mijn handen en blijk verbaasd te zijn. Plotseling sta ik voor mijn tent. "Wat... was... Dat?", zeg ik bevend. Het was eng. Heel erg eng. Alsof ik plotseling dood was en gewoon ronddwaalde in het bos als geest. Ik staar stokstijf voor me uit en durf me niet meer te bewegen, bang dat het opnieuw gaat gebeuren.


    help

    Jade Sky Bright
    Ik zie Tyler weggaan maar ik voel dat hij nog pijn heeft van de aanval van Alexis. Ik loop stilletjes achter hem aan als hij zijn tent binnenloopt. Ik doe voorzichtig het tentzeil open en als ik zie dat hij gewoon ligt loop ik binnen. 'Gaat het wel? Alexis heeft je net flink gemarteld.' Zeg ik peinzend en bezorgt. Hij is en bleef een vriend. En vrienden moesten voor elkaar klaar staan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tyler

    'Hoe? Wat? Ze is mijn zusje, die doet dat niet. En ze was niet eens in de buurt.' mompel ik. En kijk haar aan.


    El Diablo.

    Yasmin

    Ik pak Wyn's polsen en schud haar even door elkaar. 'Dit gevoel heb ik dus de hele tijd Wyn!' Roep ik haar toe, hopend dat het tot haar door zal drigen. 'Ik was jou voor een seconde. En ik was net een hert... Begrijp je me?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Nu ben ik weg, anders gaan mijn ouders 'm flippen. :')
    Byee.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jade Sky Bright
    'Hoe? Wat? Ze is mijn zusje, die doet dat niet. En ze was niet eens in de buurt.' mompelde hij. 'Ik weet het, maar die energie de ze stuurde was de energie die jou pijn deed. Ik heb iets met energie ik kan het zien. Letterlijk. Mijn hand geeft even licht waarna ik mijn hand op zijn hart leg. Ik voelde hoe ik de laatste pijnprikkels verdoofde. 'Ik heb een connectie met het menselijk lichaam. De energie die we gebruiken de pijn en zulke soort dingen.' Zeg ik als ik op mijn lip bijt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    Nog steeds versteend staar ik haar aan. Ik schud mijn hoofd. "Betekend dat dan dat... Iedereen vreemde gaven heeft gekregen ofzo?", vraag ik uiteindelijk met hese stem. Had die mist daar iets mee te maken? Wat was mijn gave? Als ik aan de druk van daarnet denk, let ik er niet op dat ik een heel pak druk naar Yasmin stuur. Genoeg om drie dagen hoofdpijn van te krijgen. Als ik doorheb wat ik net heb gedaan, trek ik geschrokken terug. "Sorry! Gaat het wel?", mompel ik.


    help

    Yasmin

    'Au,' kreun ik. 'J-ja, het gaat wel.' Ik kom weer overeind. Een hele hoop druk werd op me gestort, maar nu is het over. 'Ik vind dit eng, Wyn.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Ik ook... Misschien moeten we maar slapen... Misschien is het morgen over", mompel ik. Ik ben doodvermoeid en ik wed dat mijn mascara uitgelopen is en ik er als een zombie uitzie.

    (OOC: Zal het langzamerhand alweer lichter worden?)


    help

    Tyler

    Als ze haar hand op mijn hart legt verdwijnt de laatste pijn, verbaasd kijk ik haar aan. 'Oké, zelfs ik vind dit vreemd' mompel ik.


    El Diablo.