• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    John McAlister

    Toen we eindelijk waren aangekomen bij het meer haalde ik stuk voor stuk de tassen voorzichtig van mijn schouders en keek naar de mensen die al halsoverkop naar het meer waren gerent


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    "Hé, jongens. Ik heb echt geen idee hoe je tenten moet opzetten, behalve als het een twee-seconden tent van Quechua is, maar dat is deze niet, dus als je vannacht niet wil stikken in canvas, kan ik wel een beetje hulp gebruiken", zeg ik. Ik denk na over mijn erg lange zin. Hij klopt niet helemaal. Ik haal mijn schouders op. Doet er niet toe. Ik begin My World van Avril Lavinge te zingen en staar naar de tent, die half in elkaar gezakt is.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:50 ]


    help

    John McAlister

    'Ik help wel' Roep ik Wyn toe terwijl ze vraagt of iemand wil helpen met haar tent 'Heb je je tent al?' Vraag ik met een blik op de tassen achter me.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik grinnik even om Wyn, en sta dan op. 'Dus, hulp nodig' grijns ik.


    El Diablo.

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wyn

    "Yep, hij ligt daar bij mijn spullen", zeg ik, wijzend op mijn gerief. Dan draai ik me naar Tyler. "You don't say!", zeg ik, alsof ik erg geschrokken ben. "Van wie is deze eigenlijk? Waarom laten we hem niet gewoon liggen, zodat hij of zij hem zelf kan opzetten", zeg ik glimlachend. "Eigenlijk best wel stom dat ik er aan begonnen ben, maar ik wilde iets doen", mompel ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:52 ]


    help

    Tyler

    Ik grinnik, en kijk naar de ingezakte tent. 'Ik help wel hoor' zeg ik lachend, en kniel bij de tent neer. Na ongeveer 5 minuten staat hij. 'Zo doe je dat' lach ik.


    El Diablo.

    John McAlister

    Glimlachend zet ik met Thyler de tent op en went me tot Wyn
    'Ooit gecampeert?' Vraag ik grijnzend

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:55 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    Ik gooi het tasje met palingen op de grond en kniel er bij neer om de tent op te zetten. Dan zie ik door de struiken heen een groot hert, en een klein reetje. Met een grote glimlach tik ik enkele van mijn vrienden aan. 'Kijk,' fluister ik zachtjes. 'Mooi hé?'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:57 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Tyler. Dat is niet eerlijk. Je hebt magie gebruikt, dat ben ik zeker." Ik wandel naar mijn eigen spullen en haal de tent eruit. Hij schiet open en ik zet hem vast met piketten in de grond. "Ja hoor, en voorzichtig, anders schiet hij nog in je gezicht", zeg ik. "Maar deze tenten moet je alleen opplooien. Wat ik al gewoon ben. Tenten opplooien, dat is mijn ding", zeg ik, met een bevestigende knik. Ik pak mijn slaapmatje en leg hem in de tent, samen met mijn rugzak, mijn gitaar en mijn koffer.

    (OOC: Echt, serieus... Het is niet te doen om die dingen op te plooien...)


    help

    Tyler

    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen, 'ik kampeerde elk jaar met Alexis' grinnik ik. 'Als je ziet hoe groot dat ding is' zeg ik, en wijs naar mijn xxl tent. 'Is dit kinderwerk' grijns ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Doe niet zo... Stoeferig", zeg ik, toch een beetje blozend.

    (Als er iemand zich afvraagt wat stoefen is- want die vraag krijg ik dus altijd - het is opscheppen. XD
    OHMYCATO. HUNGERGAMES SOUNDTRACK.)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:03 ]


    help

    John McAlister

    Binnen een paar min. is mijn tent opgezet en leg ik mijn slaapzak en mijn luchtbed erin, er zou nog wel plaats zijn voor iemand anders als iemand zou willen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Sorry' mompel ik, 'maar het is wel zo' grijns ik. Ik haalde de dopjes uit mijn Ipod, zodat het kampeerplekje werd gevuld met het nummer 'turn up the music'.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik lach en schud mijn hoofd. "Je bent gewoon onmogelijk. Heb je geen boxen mee?", vraag ik.


    help