• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat heb ik gemist en waar kan ik beginnen of inspringen.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Wyn

    Met mijn benen tegen mijn borst opgetrokken, staar ik nog steeds naar het vuur en glimlach even om wat Yasmin zegt.


    help

    Yasmin

    'Geloof me. Taylor Lautner heeft abs. Jij hebt gewoon vetrollen.' Grijns ik. 'Verberg je daarin misschien je ego?' Ik geef John grinnikend een handje marshmellows aan en doe er zelf ook in in mijn mond.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:43 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    HurtedHeart schreef:
    [Wat heb ik gemist en waar kan ik beginnen of inspringen.]


    (Er is een kampvuur aangestoken, waar idereen nu bij zit en de tenten zijn allemaal opgezet (: )


    help

    Wyn

    Als ik hoor dat Yasmin Taylor Lautner vergelijkt met Tyler schiet ik in de lach. Ook om wat ze daarna zegt. Ik besef dat ik er vast vreemd moet uitzien zoals ik zomaar in de lach ziet, maar het kan me niet echt schelen. Ik zing zachtjes mee met een liedje van Kate Nash dat begint te spelen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:44 ]


    help

    Tyler

    'En Megan Fox heeft een mooi lichaam, niet van jouw te zeggen' mompel ik geërgerd. Ik loop naar Alexis die lonely bij het meer zit, en trek haar mee naar het kampvuur. Daar pak ik een van haar sigaretten, en steek hem aan aan het kampvuur.


    El Diablo.

    Wyn

    "Hé", zeg ik. "Gaan we eens lekker zoals in de films doen en met een gitaar bij het kampvuur liedjes zingen?", zeg ik. Ik kijk even op mijn horloge. Het is bijna tien uur.


    help

    John McAlister

    Ik moet grijnzen om Yasmin´s opmerking en ik krijg het koud en besluit naar de tent te gaan om een trui te pakken ´Ben zo terug´ Mompel ik terwijl ik opsta en naar de tent loop waar ik een trui uit mijn tas grist en weer terug loop naar het kampvuur ´Wat een rare mist´ Zeg ik terwijl ik naast Wyn neerzak.

    Ooc: Moet even eten :( Ben zo weer terug!


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Rillend werd ik wakker. Ik besefte me dat ik in slaap was gevallen aan het meertje, maar ik was wakker geworden omdat het was afgekoeld. Ik haal mijn zonnebril van mijn hoofd, en ik zag dat er wat licht was in het donker. Geeuwend liep ik er naartoe, en zag dat ze een kampvuur hadden opgestoken. ''Dus niemand besloot om me even wakker te maken?'' lachtte ik, en nam plaats bij het warme vuur. ''Lekker warm'' mompelde ik, half tegen mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    Verontwaardigd schuif ik een stukje van hem opzij als er rook vrijkomt van zijn sigaret. 'Zei de gast die over een paar jaar geen longen meer over heeft.' Zeg ik nu ook een beetje geërgerd terug. Die is ook snel op zijn teentjes getrapt. Ik grinnik even. 'Het enige enge aan dit bos is jou hoofd als je boos bent.'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Kan' mompel ik. 'Of we gaan eng doen, en gaan het bos verkennen' grijns ik.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    'Of we gaan eng doen, en gaan het bos verkennen' grijnsde Tyler, en dat idee stond me wel aan. ''Ja!'' riep ik enthousiast, proberend me in het gesprek te mengen. Grijnzend keek ik naar de anderen, afwachtend naar hun mening.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yasmin

    Ik grinnik even. 'Het enige enge aan dit bos is jou hoofd als je boos bent. Ik ben voor het bos verkennen. Bovendien kan ik toch niet zingen.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Kan", zeg ik tegen Tyler. Ik moet toegeven dat ik dat ook graag zou doen. "Maar denk je niet dat dat een beetje gevaarlijk is met deze mist?", zeg ik. "Net zoals John al zei, ik vertrouw die mist niet echt..." Ik knip in mijn zak mijn zakmes open en dicht. Doe ik veel, als ik over iets nadenk.

    (Ik ga even eten klaarmaken...)


    help

    [even voor de zekerheid, de krachten komen dus pas om 12 uur 's nachts? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''