• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    'Ik niet, Alexis wel' zeg ik, ik schiet in de tent en kom terug met twee grote boxen. Ik sluit de Ipod erop aan, en het geluid was nu oorverdovend.


    El Diablo.

    Yasmin

    Plotseling klinkt keiharde muziek door het bos en de herten vluchten geschrokken weg. Geïrriteerd spring ik op en kijk verontwaardigd naar hem. 'Moet dat nou?' Vraag ik hard. Ik wrijf over mijn oren.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    'Ja' grijns ik, ik plof weer neer voor het meer. Ik kijk naar de andere kant, en zak weg in gedachten.


    El Diablo.

    Wyn

    Lachend schud ik mijn hoofd. Ik loop weer naar het meer en duik in mijn bikini in het water, blijf een tijdje kopje onder en drijf dan op het oppervlak. Ik staar naar de wolken in de lucht en neurie mee met de muziek die nog steeds veel te luid staat.


    help

    John McAlister

    Door het geluid van Tyler zijn Ipod werden alle herten weggejaagt, iets wat zonde was omdat ze er juist zo vredig stonden. 'Yasmin! Heb jij een tent? Anders kun je hier bij mij in de tent komen' Roep ik naar Yasmin die boos naar Tyler staart


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Ik heb al een tent!' Roep ik nog steeds een beetje gefrustreerd naar John. Ik kniel weer neer bij de tas en haal alle spullen er uit. Natuurlijk ben ik te koppig om eerst een gebruiksaanwijzing te pakken, dus stuntel ik met een paar spullen. Eerst proberen. Als ik er totaal niet uit kom, sta ik weer op en rol even met mijn ogen. 'Ok, dat gaat dus niet lukken...' Mompel ik. 'Bedankt. Ik slaap wel bij jou in de tent.'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Ik zing zacht mee met de muziek, Chris Brown was nou eenmaal een van mijn favoriete artiesten dus ik wist de tekst uit mijn hoofd. Ik haal mijn hand door mijn lange haar, en steek dan een sigaret op.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik frons even als Auburn's Perfect Two begint te spelen. Noot gedacht dat dat op Tyler's iPod zou staan. Ik zing zachtjes mee en duw met mijn hand het water naar achter, waardoor ik naar de oever van het meer begin te drijven.

    (Zullen we alvast de schemer laten beginnen?)


    help

    [Jaa. :3 Zullen we de eerste keer al de gaves ontdekken?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    John McAlister

    'Is goed' Roep ik als ik Yasmin zie bij het hoopje dat haar tent zou moeten zijn terwijl ik naar haar toe loop en haar tassen van de grond grist en ze naar de tent breng.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ow uhm, ik heb hem weer veranderd aangezien ie niet klopte. x'd Sorry!]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Is goed]

    Tyler

    Ik zucht even als een van Alexis haar nummers opkomt, toen haar Ipod kapot was kocht ze de mijne soms lenen. Ik schakel over naar een van de afspeellijsten, en zet dan shots van lmfao op.


    El Diablo.

    Wyn

    "Hé!", roep ik kwaad naar Tyler. "Dat jij graag irritante mensen die denken dat ze sexy zijn hoort, betekend niet dat de rest dat ook vind", zeg ik, terwijl ik uit het water kom en een zoek. Het begint al wat te schemeren.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:25 ]


    help

    John McAlister

    'Ik maak wel een kampvuur' Zeg ik als ik zie dat het begind te schemeren,
    en ik haal wat takken uit het bos die ik algouw op een hoop leg en aansteek met een paar lucivers

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Ik waarschuw je maar even, één keer gluren en je bent er geweest.' Grijns ik. Dan hoor ik de eerste klanken van het nummer Shots. 'Nice.' Zeg ik lachend. Ik doe een paar gekke danspasjes en gooi dan mijn koffer in de tent. Ik zie dat het inderdaad een beetje begint te schermeren en knik naar John. 'Ok.'

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:29 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'