• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begind samen camperen bij een bos genaamt RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er camperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    Begin: Ze zijn met z'n allen met de jeep van John naar het bos gereden en ze lopen naar het meer waaraan ze hun tenten zullen opzetten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik grinnik, 'omdat jij het zo graag wilt' roep ik terug. En zet Auburn's Perfect Two weer op. Ik leun weer naar achter, en kijk naar de maan die opkomt.


    El Diablo.

    John McAlister

    'Haha, Oke' Roep ik naar Yasmin die haar koffer in mijn tent gooit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    Voldaan grijns ik naar Tyler. "Thanks." Ik loop naar mijn tent en ga op jacht naar een handdoek, zonder dat ik mijn tent al te nat maak.


    help

    Tyler

    Ik grijns, en sta dan ook op. Ik zie dat er een kampvuur is, en haal snel een paar zakken marsmellows uit de tent. Lachend ga ik er ook bij zitten, en gooi de marsmellows naast me neer.


    El Diablo.

    Yasmin

    Ik trek nog een lekker warme trui over mijn shirt aan, ruil mijn sneakers voor uggs en ga dan op een boomstam voor het kampvuur zitten. 'Laat maar eens zien hoe je vuur maakt.' Grinnik ik terwijl ik een marhsmellow pik van Ty.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:36 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [whowowoww, what happened? Jullie gaan snel :'D waar kan ik met Samantha inspringen?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Jij zit er warmpjes bij' merk ik droog op als ik Yasmin zie. Ik zelf zat nog steeds alleen in een zwembroek. Maar met deze abs mag dat toch wel?


    El Diablo.

    [Uhm, ze kan nu bij de rest van de groep om het kampvuur gaan zitten. :'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    John McAlister

    'Is goed' Grinnik ik als Yasmin mij de lucifers overhandigt 'Goed opletten dan he' zeg ik terwijl ik een paar dunne houtjes pak en die langzaam aansteek met een lucifer en het houdje voorschichtig neerleg en er andere houtje omheen leg die ook langzaam beginnen te branden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    Uiteindelijk vind ik een handdoek en droog me wat af, doe andere kleren aan en pak mijn Hilfiger ballerina's. Ik neem mijn trui en doe mijn haar in een paardenstaart. Ik ga weer naar buiten, met mijn Ray Ban zonnebril op mijn neus en ga ergens random langs het kampvuur zitten. Ik staar naar de vlammen, naar de vonkjes die van het hout spatten en luister naar het geknetter van het vuur die in aanraking komt met het water uit het hout.


    help

    Yasmin

    'Ik houd van warm.' Ik prik even in Tylers buik. 'Misschien moet jij ook eens iets uit proberen. Het is geweldig, nieuw voor jou en verbegt die vetrollen van je. Het heet een shirt.' Grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:40 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Tyler

    'Jij zit er warmpjes bij' merk ik droog op als ik Yasmin zie. Ik zelf zat nog steeds alleen in een zwembroek. Maar met deze abs mag dat toch wel?


    (Okay, wilde ff zeggen dat die geniaal was...)


    help

    Tyler

    'Dat zijn geen vetrollen!' zeg ik beledigd. 'Dat heten abbs young lady!' grijns ik daarna. 'Vrouwen' mompel ik, en kijk naar het vuur.


    El Diablo.

    Eglantine schreef:
    (...)

    (Okay, wilde ff zeggen dat die geniaal was...)


    [Dankje ^^]


    El Diablo.

    John McAlister

    Als het vuur aan is plof ik op de plek naast Wyn neer, nogsteeds in mijn T-shirt en korte broek. 'Tyler, Gooi eens wat marsmallows' roep ik met een blik op de zak die naast hem licht


    Don't be like the rest of them, darling